星期三, 8月 01, 2012

Dinner @ 乾杯


2012年8月1日上午1:33公開累積瀏覽 112117


13 - 7 - 2012  ( 星期 ) - Day 3 - Part II



* * * * * 

去完淡水,

返酒店擺抵 D 雜物同手信之後,

 稍
休息;

我哋又再出發去揾食喇!



唔知係咪休息唔多夠,

開始有 D 頭痛,

但係唔想食藥,

熱 C 辣辣喺條街度搵番呢間 " 乾杯 " 出嚟!



可惜對方
喺電話度講得唔清楚,

只係講話佢哋喺 Sogo 格離,

又無講係邊一間 Sogo,

原來嗰區有兩間 Sogo!



佢哋嗰間喺近住太平洋 Sogo !

更何況我哋唔係當地人嘛!



可憐我哋喺條街度兜咗成個鐘頭呢!



去到
過咗廿分鐘;


佢哋 將枱都已經畀咗其他人嘞!



係依個時候我個頭就痛到想爆咁!



嗱嗱臨問我妹妹拎咗兩粒頭痛藥嚟食,

但係個軀體就無乜力,

口好乾,

飲極水都唔夠,

我已經估到自己應該係中咗暑嘞!

(其實半路中途,

我已經覺得有D 唔妥嘞!


然後已經飲咗好多水嘞!



跟住就話畀我家姐知 ~ ~ ~ 我好唔舒服,

說時遲;

那時快,

佢哋即刻安排我咗
低,

然後我就乜都唔知,

無晒知覺嘞!



過咗個幾鐘之後,

我就慢慢醒番!



只見到我朋友同大豬小姐揸住把扇同
降溫!

原本佢哋話想送我返酒店休息,

但係我有講過話千祈唔好返去喎!

因為我唔想掃大家興喎!



咁好彩
唞夠之後就好番好多,

再等多半個鐘就有位食嘢嘞!
 

































嘢食又唔多款;
朋友 唔夠飽,
要叫碗飯嚟食先頂到肚!


好可惜依間 D 食物真係言過其實!

似乎乾杯唔落囉~~~


環境太過噪雜,


食物又好一般!
價錢仲唔平添!


咁都算係見識過囉!






P.S. 好彩阿 Sir 依晚先到,否則佢一定送我去當地醫院!
  • xxl
    • xxl
    • 2012年8月4日下午3:19
    出門最怕病, 自己辛苦又怕掃人興, 萬事小心, 休息多d.
    • Double Iron Legs
      食咗幾日中藥,已經好番好多喇!多謝關心!
  • Angel
    • Angel
    • 2012年8月3日下午8:15
    要睇多兩次中醫先得,咁先清得徹底。
    • Double Iron Legs
      食咗幾日中藥,已經好番好多喇!多謝關心!
      依家輪到大豬小姐打敗仗!
  • Lilo
    • Lilo
    • 2012年8月2日下午11:46
    好彩冇事! HK呢兩日都好熱, 小心身体!
  • mei
    • mei
    • 2012年8月2日下午7:33
    中暑?好彩無事
    佢地的店鋪好多分店,我上次去食燒肉都係去左食火鍋果間,
    差d有得睇無得食!
    • Double Iron Legs
      多謝關心!
      言過其實 ! 香港好食得多 !
  • Annie
    • Annie
    • 2012年8月2日上午12:39
    Double媽
    你中暑咁大件事>>>危險起上嚟死得人架>>>估唔到你咁大個人仲曳過我喎>>>阿Sir既係專業人士>>>佢係度唔送你去醫院就真係怪呀>>>你估阿Sir係電腦高手之人就無這方面既常識咩>>>你都知道唔啱啦>>>好在無事咋>>>唔係有咩事起上嚟>>>你身邊既人一定會怪自己一世架>>>大吉利事下次再有類似既事>>>唔該你要聽話啦!
    • Double Iron Legs
      哈~~~咁樣都有機會話我添!
      放心啦!我會乖 o架喇!
    • Annie
      • Annie
      • 2012年8月2日下午11:34
      Double媽
      唔係你估,好難得我搵到咁好既機會話人架!仲要係我識得喎!如果唔係我點樣偷到雞呀你估我唔到你咁樣講就乖啦!抵錫呀
    • Double Iron Legs
      最叻係你啦!
    • Annie
      • Annie
      • 2012年8月3日上午12:25
      Double媽
      係咪再講啦!雖然我都想多D人讚我啫!不過這方便我都係偷雞啫!再講我怕羞呀
  • zaza
    • zaza
    • 2012年8月1日下午11:39
    中暑可大可小呢! 休息多d!
    • Double Iron Legs
      我自此之後就比較容易疲累,我中醫話依 D 都係中暑嘅後遺症喎!
  • 土耳其他他 - TATA
    冇事就好喇! 記得飲多d水 + 多休息!
  • 欣欣媽媽
    好彩抖一陣無事,保重身體!
  • EE
    • EE
    • 2012年8月1日下午1:04
    真係幾"牙煙",不過,你可能疲勞過度,昏睡左都唔出奇。
    • Double Iron Legs
      我都希望係!依兩日都唔舒服,剛去睇完中醫,佢話係上次中暑嘅後遺症喎!
  • 黃師奶廚藝小百科
    你喺外國住慣~唔慣咁熱~中暑可大可小架~!
    • Double Iron Legs
      天氣實在太熱,又唔夠瞓,所以咪出事囉!
  • ada 周圍遊
    好危險wo.好彩冇事
    • Double Iron Legs
      被阿 Sir 話咗我幾日先最慘!
  • 雀后
    • 雀后
    • 2012年8月1日上午6:46
    好彩冇事咋!
  • MOONmoon 如月
    點解佢地唔送你去醫院呀,好危險呢
  • Da Da
    • Da Da
    • 2012年8月1日上午6:25
    暈成個鐘??/ 真是小心呀...
  • TnP
    • TnP
    • 2012年8月1日上午5:47
    暈咗咁耐有冇嚇襯水小姐們呀
  • Jo 姐姐
    吓 妳暈咗個幾鐘先醒番 都好驚喎 
    • Double Iron Legs
      後嚟同阿 Sir 講番先知驚囉!
  • 噢!地利 Oh!tria
    無晒知覺>>有冇嚇壞你d團友?

沒有留言:

張貼留言