星期六, 9月 03, 2011

剪...剪...剪......


2011年9月3日上午12:00公開累積瀏覽 36819
 
今日天氣好好,
陽光充足,


但係望住啲魚翅瓜同南瓜都唔知點落手去剪!

我諗首先要俾我啲薯仔見番天日先!

亦可能要分幾日去處理!


狠下心腸,
剪呀!

剪~~~

剪咗成粒鐘,

剪到我條腰骨都直埋!



剪咗有成大袋樹葉出嚟!

終於俾我啲薯仔番出嚟喇!


見到啲魚翅瓜仔好似波仔咁釘喺啲樹梗度!


都好得意!

其他嘅部份要擇日再剪過!



呢個係最大個!



好似個BB咁大!



有大又有細!!

仲四份三未處理,

都唔知幾時先攪得掂!

  • 5B媽 Biggie-Bobo-Bitsy-Bingo-Bonnie
    我D魚翅瓜呢幾日有6粒發左芽啦﹐我大大話話落左幾十粒種子係一個大膠箱﹐如果全
    部都發﹐會唔會太多呢﹖
    • Double Iron Legs
      會 o架!我都只係種咗幾棵咋!因為呢隻瓜好粗生 o架!
  • 5B媽 Biggie-Bobo-Bitsy-Bingo-Bonnie
    見到你D魚翅瓜就開心,呢排買咗兩個,做咗幾次碗仔翅,個個食得好開心,留咗黑色瓜核,但2個多星期都未發芽,可能澳洲晚間還凍。
    • Double Iron Legs
      多謝到訪!天氣都有可能會影響發芽!
  • 城市農夫
    據了解,魚翅瓜結瓜時淺綠色,之後變綠色,越 "老身" →「越變深綠色,白色條紋顯現,瓜身十分堅硬」,你第3幅圖片那個魚翅瓜看來:「應已結瓜超過三週」了!何時收割?要看你是否要 "魚翅" !若要 "魚翅",再過三至四週可割。〔魚翅瓜越 "老身" →有 "魚翅" 機會越大,但未必每個瓜都會有 "魚翅" 呀! (即使結瓜超過六週)〕
    • Double Iron Legs
      多謝賜教!我諗大嗰啲瓜九月尾先收割!
  • 城市農夫
    你的魚翅瓜走勢良好,豐收可期!可喜可賀!據了解,魚翅瓜若然長得夠 "老身"〔開花結瓜10週後〕,其 "瓜肉" 會有 "一梳梳翅" !種子呈黑色或深灰色,把瓜放在乾爽地方,可存放3至5個月呀!〝你咁多魚翅瓜,有排食lor〞!
    • Double Iron Legs
      多謝你嘅到訪同解答!不過,我唔知啲瓜係出咗幾耐喎!(因為暑假我返咗香港!)咁仲要幾久先可以收割呢?
  • xxl
    • xxl
    • 2011年9月5日下午4:32
    嘩!有排先食得晒.
  • 黃師奶廚藝小百科
    收成咁好~我唸你一定好開心呢~!
  • 傻妹【Annie】
    Double姐.....我見到d魚翅瓜都好想食添....不過我好少去街市....所以從未見到這種瓜....如果有幾個一齊熟.....妳哋又點樣食得晒呀???
    • Double Iron Legs
      香港比較少呢隻瓜!我都只食過一次咁大把!據聞可以當節瓜煲湯或者炒!
  • 何媽
    • 何媽
    • 2011年9月4日上午4:02
    其實嫰瓜好食好多架, 到最後留一個留種就OK喇, 不用留太多架!
    • Double Iron Legs
      即係唔使等個瓜長得太大就可以摘嚟食!唔一定要長得太老身!明白!多謝提點!
  • Da Da
    • Da Da
    • 2011年9月3日下午6:54
    我們都要剪草...
  • Pansy
    • Pansy
    • 2011年9月3日下午6:42
    好多瓜仔,不過睇唔出邊條要剪,邊條唔使剪啊!
  • 欣欣媽媽
    收成豐富呀!
    • Double Iron Legs
      我想南瓜多啲收成囉!因為兩個豬小姐鍾意食南瓜!
  • EE
    • EE
    • 2011年9月3日上午11:08
    都長大得唔錯呀!
  • FAT FAT
    • FAT FAT
    • 2011年9月3日上午9:47
    正呀!點煑呀?? vi
    • Double Iron Legs
      早呀!可以煲湯同鈔囉!好似可以當節瓜咁煮 o卦!?
  • Liam媽咪 sandy
    都有收成好好啦
    • Double Iron Legs
      家陣啲大瓜唔知仲會唔會大呢?等我遲吓問啲仲過嘅朋友先!
  • Jo 姐姐
    都好多個瓜喎 有幾大個 食得未呀 :P
    • Double Iron Legs
      唔知呀!我都希望有人話我知!上次朋友俾我嗰個魚翅瓜係我最大嗰個嘅四、五倍大 o架!
  • 雀后
    • 雀后
    • 2011年9月3日上午7:05
    幾時有魚翅瓜食呀???
    • Double Iron Legs
      我見人家種嘅魚翅瓜好似好大喎?唔知係咪真係可以摘呢?
  • 何媽
    • 何媽
    • 2011年9月3日上午6:59
    有大瓜可以摘落來食呀! 不好影響細的生長. 你剪側蔓OK, 主枝不好剪走佢呀!!
    • Double Iron Legs
      咦?依家就可以將啲大瓜摘落嚟?夠大未?我見你同另外啲 Blogger 種嘅魚翅瓜好似好大喎?
  • C拉
    • C拉
    • 2011年9月3日上午6:33
    嘩!出世啦!出世啦!見到啲瓜瓜就好開心!^0^
    • Double Iron Legs
      係呀!雖然仲有好多功夫要做,但見到啲魚翅瓜又真係超開心 o架!
  • samwei
    • samwei
    • 2011年9月3日上午3:49
    收成好好喎。
    • Double Iron Legs
      唔知嗰啲俾我剪晒葉嘅魚翅瓜仲有無得大呢?

沒有留言:

張貼留言