星期二, 9月 06, 2011

有感而發


2011年9月6日上午12:00公開累積瀏覽 120820
 
兩個人嘅生活相處
真係一門好高深嘅學問!

感情基礎又要打得穩固!

仲要懂得互相遷就、信任包容、互量互讓!

婚姻生活係細水長流嘅!

又好似跳 "慢四" 咁!

你行前一步,

對方就行後一步!

點解有啲人總係喜歡將責任推去俾另一半呢?

而唔識得自我反醒?

性格係天生?

定係有後天問題導致性格缺陷?

兒時家庭環境影響?


唔識同人生活相處?

雖然凡事都有兩面,

唔會係單方面嘅事。

一隻手掌拍唔響!

唉..................

更何況已經有咗下一代?

究竟知唔知會對佢哋有幾深遠嘅影響呢?

雖則話遲早都係會分開!

但係雙方又唔係有第三者,

咁又何必急於分離呢?

點解唔俾啲時間雙方去解決
適應?

或者求教於專業人士呢?

或者有灣轉呢?

雖則係話勉強無幸福!

但係又有無諗過...........

當初兩個唔相識嘅個體又點解會走埋一齊呢?

緣份?

巧合?

迫於無耐咩?

當初唔係相愛,

又點解會發生感情?

又點會瞓埋一張床?

真係因為賀爾蒙嘅效果?

定係腦下垂體分泌咗啲乜.......

幾年嘅婚姻就咁化為烏有?

唔該用個腦去諗吓喇!

唔好淨係識得食共瞓啦!

仲有無諗過,

說話講咗出嚟就無得返轉頭呢?

點解要死牛一面頸?

大好嘅家庭就會破碎!

唔好只環繞自己嚟生活啦!

諗諗自己嘅下一代啦!

否則死梗 o架!





.
  • 十二月
    好多人都喺誤會而結合,了解而分開。第三者,有了,跟住便有第四者、、、
    • Double Iron Legs
      多謝到訪!了解後可以分開未尚唔係好事~~~
  • Joi
    • Joi
    • 2012年4月18日下午3:23
    D問題問得真好,值得好好反醒一下
    • Double Iron Legs
      多謝到訪!人生有好多階段去反醒自己嘅未來同過去嘅!
  • 傻妹【Annie】
    Double媽.....嘩.....妳想嚇死人咩.....好在我唔係第一個睇到這篇卜咋....唔係俾妳嚇死我呀....點解突然間有咁樣既感覺呀???.....@^@
    • Double Iron Legs
      唔使驚!唔係我同阿 Sir 出事!佢點會捨得~~~~只係見到我嘅至親俾佢嘅令一半整到精神同心情都受影響者!一句話------無感情, 就抹晒五年嘅婚姻生活,但係又想維持現狀!跟住幾日又可以當無發生過事!照舊~~扮無講過 hurt 人嘅說話!你話家陣點解仲有呢啲咁唔負責任嘅人吖!!激死人!真係講到我火都嚟!好似睇緊 TVB 劇咁!?
    • 傻妹【Annie】
      Double媽.....好多時....事情都係出自人性既自私及愛得不夠無私囉.....同埋愛一個人或家人朋友之間既相處.....最緊要都係唔好計較.....如果係因此對方身分而對對方既要求提高....咁樣又係一個致命傷囉.....有好多人都會對自己另一伴要求特別高架.....可能佢要求家人及朋友可以同一件事.....但係對另一伴既要求可以係高好多架.....唉....對事唔對人既意思都唔知每個人明白幾多架.....@^@
  • xxl
    • xxl
    • 2011年9月8日下午10:16
    萬事都要平心靜氣, 唔好意氣用事. 一定有解决辨法.
    • Double Iron Legs
      弊在對方又唔肯傾呢!死不認錯,自以為事!簡直係史前屎坑化石咁!又臭又硬!
    • xxl
      • xxl
      • 2011年9月9日上午9:31
      如果對方又唔肯傾, 索性放低件事, 大家冷靜吓. 有時間俾自己消比件事, 及計劃佈署以後嘅安排.
    • Double Iron Legs
      如果有其中一方肯搵婚姻輔導員幫手,件事就會易辦啲!只怕到時又有人諸多推搪!
  • Pansy
    • Pansy
    • 2011年9月8日下午4:15
    2個人1起生活,確係好需要互相包容、體諒,如果有下1代,就更加要考慮清楚先得呀!
    • Double Iron Legs
      家陣啲後生又點會理咁多野吖!講就天下無敵!做就有心無力!又唔會理對方感受!仲話全世界嘅人唔理解佢!不過,佢又只係一言堂!亦唔會理下一代嘅心智有冇受影響!佢覺得自己當年都可以生存到!佢嘅仔女就一定做得到..
  • 何媽
    • 何媽
    • 2011年9月8日上午6:49
    Sorry! 我誤會你, 希望你吾介意!!
    • Double Iron Legs
      唔打緊!阿 Sir 都估到有關心我嘅網友可能會誤會 o架!事關佢係我個智者!
  • Pandos - 喺Krakow
    但唔開心硬要一齊, 不如從新過生活???? 我望見d無感情嘅夫婦, 連d小朋友都唔開心!
    • Double Iron Legs
      總之,就係 " 家家有本難懷 o念的經 " 囉!
  • 黃師奶廚藝小百科
    有時d 人唔會唸咁長遠..只會見到眼前的唔鍾意囉....
    • Double Iron Legs
      應該諗嘅o野唔諗,唔應該諗嘅就去諗!
  • EE
    • EE
    • 2011年9月6日下午10:09
    太自我中心好累事!
    • Double Iron Legs
      時下年輕人就係太過自我囉!凡事唔喜歡同家人相量,真令人擔心!
  • 金魚
    • 金魚
    • 2011年9月6日下午4:40
    依家 d 人唔會諗咁多o架 ,如果唔係邊有咁多人離婚呀 ,永遠最慘咪小朋友囉 !
    • Double Iron Legs
      有啲人都無諗過點去經營一個家同婚姻,所以咪開口埋口都話無感情,唔可以相處囉!對得耐就覺得對方厭煩!唔緊對方又點會哦住對方呢?又唔見哦吓街變嘅人?如果對方有想過下一代,就唔會講出雙方已經無感情啦!根本無諗過呢一個家,就會因為佢呢句說話會影響幾大!
  • C拉
    • C拉
    • 2011年9月6日下午3:47
    都唔知点解依家啲人嘅婚姻咁脆弱嘅!呢個世界有啲人性格太自私!又唔識自我反醒!!!
    • Double Iron Legs
      兩個毫無關係嘅人點解會走埋一齊呢?就係因為相愛 o者!如果對方有諗過呢一點就唔會攪到家陣嘅地埗!但係相愛就唔等於可以相處囉!咪就係唔識互相遷就、信任、包容、互量互讓!
  • MOONmoon 如月
    但係一個跳一個唔跳就要止步呢!
    你唔會講嘅係你嘛??
    我之前對老公都好多投訴
    永遠祇有我前進他卻原地踏步
    條路真係好難行
    但.......當他身體出現毛病,嗰一刻真係咩嘢都唔重要
    祇要他在我身邊已經足夠
    相處係一項好深的學問呢!
    • Double Iron Legs
      你已經修成正果喇!恭喜你!唔通真係要發生一啲幾乎無可挽救嘅景況先識珍惜對方咩?到時會唔會太遲呢?有啲人就係唔識珍惜眼前人囉!唔識珍惜一個家嚕!
    • MOONmoon 如月
      我以前都會覺得係佢唔珍惜我,但諗深一層,佢從未改變過,祇係我不斷將我嘅要求增加,有時無法改變嘅,不如自己調節下,感覺會好好多,放鬆點!
    • Double Iron Legs
      識得自我調節同反醒,咪係因為你愛對方同自己嘅家庭囉!唔會將自己大好家庭摧毀囉!如果有人識咁諗就唔會攪到一鑊粥啦!
  • 欣欣媽媽
    我覺得最好唸清楚先好一齊呀!
    • Double Iron Legs
      有諗過就唔會攪到一鑊粥啦!
  • 鍾與圖
    我同意你嘅講法 , 婚姻的確係一門好高深嘅學問 , 我亦確信相識係緣份 ,
    現代人思想比較開放同自我 , 好多時都唔理他人感受 , 想做就做 , 唔諗後果 ,
    佢地應該諗吓當初係點樣走埋一齊 , 由其是如果有小朋友 , 就一定要放低什麼面子 ,
    尊嚴之類...好好傾吓 , 不可衝動行事呀 !
    • Double Iron Legs
      如果對方有想過下一代,就唔會講出雙方已經無感情啦!根本無諗過呢一個家,就會因為佢呢句說話會影響幾大!仲講到可以維持現狀添!總之,呢啲死要面子同只會用下體嚟諗野嘅男人就真係把鬼!
  • TnP
    • TnP
    • 2011年9月6日上午8:04
    為咗下一代, 要想清想楚, 唔好衝動行事呀
    • Double Iron Legs
      如果對方有諗過下一代,就唔會講出一啲收唔番嘅說話啦!完全係自私嘅諗法!係呢個情況下,最可憐嘅始終都係啲小朋友!唉......................
  • samwei
    • samwei
    • 2011年9月6日上午6:47
    自怪現代人自私,做事不顧後果又衝動,又要面子!唉!
    • Double Iron Legs
      就係呢啲所謂面子累死人囉!更要所有人將佢放係中心,要所有人圍繞佢嚟轉!冇用腦去諗後果!下一代嘅將來會變成點?點解唔可以將佢哋放係首位?可惡到極!
  • Liam媽咪 sandy
    而家 d 人真係好衝動架唔想後果
    • Double Iron Legs
      有啲男人淨係識得用下體嚟諗野架咋!只係顧自己嘅感受,完全不顧後果!只向錢看!更加可恥係想維持現狀,一樣想見到啲細佬,返到屋企就可享受天倫之樂!
  • Da Da
    • Da Da
    • 2011年9月6日上午6:11
    現在的感情就是如此, 每個人都不亙相體諒及包容, 以為離開是一種解脫, 但是他們不知道離開了這個解脫, 又會陷入另一個困局...
    • Double Iron Legs
      真係有啲唔明白佢哋嘅諗法!點解唔可以用心去經營呢段婚姻呢?乜唔係一生一世嘅咩?只係識得逃避!全無責任心可言!真係令人費解!
  • 何媽
    • 何媽
    • 2011年9月6日上午5:47
    Double iron legs : 你無事嗎? 婚姻關係, 旁人真是好難理解, 要慎重考慮!!
    • Double Iron Legs
      唔係我自己!只係我嘅至親!我好痛心囉!尤其諗起一對可愛嘅小寶貝!係筆墨難以形容嘅痛!雖然一早預計到兩個大人會有如此嘅田地!唉............
  • FAT FAT
    • FAT FAT
    • 2011年9月6日上午12:15
    唔好衝動,對小朋友影响深遠..需尋求協助!
    • Double Iron Legs
      我都係咁話!總之,以唔影響小朋友為大前提!

沒有留言:

張貼留言