星期四, 8月 15, 2013

八號風球~~~尤特襲港

2013年8月15日上午12:00公開累積瀏覽 96814


 o尋日喺網上瘋傳話 8:00pm 會改掛八號風球,


咁樣阿 Sir 就好大機會要當打風更!



所以我都喺留喺妹妹屋企過夜好 D!



一夜無夢,


今朝起床知道仲掛緊八號風球,


 " 尤特 " 未走,


同朋友喺手機 Whatsapp,


原來零晨一點幾先改掛咗八號風球嚕!



天文台話可能會喺兩點左右再改掛番三號風球喇!



乜都唔好攪,


最好去飲茶!



朋友先去 " 名薈 " 攞位,


我哋就梗係坐享其成啦!



去到就見到好多人等緊位!








打風期間去飲茶真係少 D 耐性都唔得,


事關酒家嘅侍應好似只得六七個做嘢咁!



飲完茶妹妹同朋友就唔情願都要去返工,


我就同大豬小姐帶咗兩個小魔怪去 " 冒險樂園 " 玩,


當然我就要繼續做湊仔阿四喇!



Double Iron Legs的相簿
4000 
  • Annie
    • Annie
    • 2013年8月17日下午4:07
    湊仔阿四唔易做架.....不過就會有好多人錫
    • Double Iron Legs
    • Annie
      • Annie
      • 2013年8月20日下午10:36
      Double 媽你回港兼職做埋阿四,一定收買好多人心啦!遲下個個唔捨得你走啦!
      今晚同你食飯真係食得好開心,多謝你抽時間陪我食飯呀
    • Double Iron Legs
      我哋都傾得好開心啫!
    • Annie
      • Annie
      • 2013年8月22日上午7:53
      Double 媽早晨,你唔覺得我悶親你就好啦!次次我都傾到唔捨得畀你走,真係覺得傾得唔夠喉架!可惜今個月實太忙,又要月結一次未實既數畀老闆開會,月結完又要做多次實際既月結報表喎!又要上堂又要將一啲舊系統既資料..
    • Double Iron Legs
      放心!無悶喎!如果我覺得悶就唔會再見你㗎喇!
      咁就睇時間再約啦!
    • Annie
      • Annie
      • 2013年8月24日下午1:11
      Double 媽,就等你安排啦!期待再見既日子。
    • Double Iron Legs
      我都希望返英國前可以約見你啦!
    • Annie
      • Annie
      • 2013年8月25日下午1:31
      3家姐.....你要記得呀.....唔係我追你追到去英國架
    • Double Iron Legs
      我知吖!可惜我無事忙!又要幫妹妹做阿四!
    Double Iron Legs的相簿
    4000
  • 彩德邨 LadyYaYa
    yaya 囡囡 UCAS (英國大學聯招) Edinburgh University has been confirmed, 希望細豬小姐都入到心儀的大學...
    • Double Iron Legs
      恭喜晒喎!細豬小姐要到明年 8 月先知入到邊間大學,不過,都多謝你先!
  • 彩德邨 LadyYaYa
    Wakaka...當天我地都係去嘆早茶...
  • 梁少奶 ^v^
    嘩~~
    你朋友等左幾內先有位呀
    我係屋企整左個餐蛋腸麵咋!!!
  • katie
    • katie
    • 2013年8月15日下午10:59
    打風去飲菜最適合 哈
  • 胡李媽媽
    我仲以為你飲完茶會打麻雀 tim....
  • Mrs. Benz 班太
    八號風球真係比平時仲旺, 酒樓戲院都超多人
  • EE
    • EE
    • 2013年8月15日下午2:26
    我住處都唔覺有乜風
  • Mommy Dearest
    "湊仔阿四" ---  , 真係好有挑戰性 
  • 黃師奶廚藝小百科
    尋日下午我老公都要返工~不過佢呃咗個上午囉~!
  • 欣欣媽媽
    打風去飲茶最好,但係,你話齋要有耐性
    • 欣欣媽媽
      明日同家人去台灣,一連四日,呢四日休blog.
    • Double Iron Legs
      Have a nice trip !
    Double Iron Legs的相簿
    4000
  • ◇心小妹◆
    唔知點解一打風唔駛返工,就特別想去飲茶架喎................
  • TnP
    • TnP
    • 2013年8月15日上午5:51
    我呢度無打風,但係唄強風,連樹都吹倒
    • Mommy Dearest
      yeah yeah, here too
    • Double Iron Legs
      英國都係,有屋頂都會被吹走!
    Double Iron Legs的相簿
    4000
  • Jasmaine
    I was so lucky that I experienced the No. 10 Typhoon last summer while visiting HK! It was really an experience!

沒有留言:

張貼留言