星期六, 8月 24, 2013

腍晒~~~

2013年8月24日上午12:00公開累積瀏覽 82714

3 - 8 - 3013 ( 星期六 )


 朋友近排喺麻雀枱上大有斬獲,


佢話要同我哋分享吓佢嘅成果,


帶挈我哋食餐好喎!




於是就約我哋就去咗將軍澳"名悅酒家"開餐嘞!





Book 位嗰陣妹妹就預訂咗"皮鴨兩食",




我哋坐低就見到隻鴨喺度等我哋,





見部長三幾下手勢就片咗 D 靚靚鴨皮上碟畀我哋歎


小朋友就最開心玩包美味嘅"片皮鴨"! 







第二食就係"鴨件炆苦瓜",









當然唔少得有朋友至愛嘅"乳鸽"啦!








今次嘅"湯鍋巴"就有 D 失色嘞!




事關嗰位侍應分咗 D "湯鍋巴"無即刻攞畀我哋食,

令到 D 鍋巴浸
喺湯裡面太耐,

攪到
碗鍋巴腍晒唔好食,

連兩個小魔怪都唔吼!


真係好失望呢!




* * * * 
22 - 8 - 2013 ( 星期五 ) 真係超論盡



晏晝落樓梯唔小心,


喺最後兩級先屈親!




左腳腳面整
損咗兩處,

右腳就扭傷咗,

以為無咩
事!



點知夜晚返到屋企先發覺對腳踝腫晒!




好彩捽咗幾次跌打藥膏先好番 D D 咋!


Double Iron Legs的相簿
4000 
  • Jasmaine
    Hope your ankle is feeling better by now. Apply some ice pack as soon as you get hurt!
    • Double Iron Legs
      我都諗唔到會腫得咁勁!
  • 胡李媽媽
    而家隻腳點呀? 好D冇呀?
    • Double Iron Legs
      都係唔適宜行得太多囉!
  • mei
    • mei
    • 2013年8月25日下午4:33
    小心啊!仲要去玩架
    • Double Iron Legs
      好彩阿 Sir 早晚幫捽跌打藥膏咋!
  • Annie
    • Annie
    • 2013年8月25日下午1:05
    3家姐.....你真係要小心啲呀....真係令人好擔心呀
    • Double Iron Legs
      好彩阿 Sir 早晚幫捽跌打藥膏咋!
  • Da Da
    • Da Da
    • 2013年8月25日上午1:36
    TAKE CARE 呀...
  • 梁少奶 ^v^
    要小心D呀!!!!
    好番未呀~~
    • Double Iron Legs
      都係唔適宜行得太多囉!
  • Angel
    • Angel
    • 2013年8月24日下午9:59
    小心啊!叫亞Sir 幫你卒跌打酒,快D好架(男人大力D)
    • Double Iron Legs
      我嗰隻跌打藥膏唔係捽,只係搽!
  • 十二月
    小心小心。好番都要問候問候。
    • Double Iron Legs
      消咗腫,不過都係有少少痛!多謝關心!
  • Bee 婆婆
    我鍾鍋巴,鍋巴應該和湯分開,讓客人自己放進湯內品嘗,那就更好啊!
  • 欣欣媽媽
    小心D,現在好番未呀?
    • Double Iron Legs
      消咗腫,不過都係有少少痛!多謝關心!
  • cici
    • cici
    • 2013年8月24日上午11:57
    小心D呀!!, 上次我扭親右腳, 到而家都仲有D腫, 晚晚查喜療妥!!
  • EE
    • EE
    • 2013年8月24日上午10:55
    真係要小心呀,好在冇大礙.
  • ◇心小妹◆
    意外真係好難講,希望你快啲好番,就算開始散瘀消腫,但係都要慢慢行呀。
    • Double Iron Legs
      D 瘀未散晒, BUT 都係唔適宜行得太多囉! !
  • MOONmoon 如月
    哎呀,呢排成日落雨,小心啲呀!

沒有留言:

張貼留言