星期一, 8月 15, 2011

火鍋@嘉豪


2011年8月15日上午9:07公開累積瀏覽 10910
 
由於去咗番禺玩咗兩日,

琴晚好夜先返到!

今日重晨早俾長途電話嘈醒添!


2011 年 8 月 7 日 (日)


咁咪話俾佢知全日都無時間去 99 度睇佢做嘢囉,

阿 Sir 係約咗數字寬頻公司星期日兩點至四點 :

去 99 屋企裝機拉線嘅,

點知星期六朝早阿 Sir 收到個裝機技工嘅

電話 --- 話佢想即刻嚟裝機,

但係阿 Sir 已經出咗街去換手提電話,

咁咪話俾佢知全日都無時間去 99 度睇佢做嘢囉,

點知佢又話聽日(星期日)數字寬頻公司自己要維修,

就算裝咗機;

都無得試機,

咁阿 Sir 話個銷售員無講過!


咁就收咗佢線,

然後打番去搵個嗰銷售員問清楚啦,

點知對方話佢哋公司無通知!


仲叫阿 Sir 星期日照等人嚟裝機添!


咁星期日我哋咪同 99 老爺食完午飯咪

返佢哋屋企等人嚟裝機囉!


點知等到四點幾都無人或者電話

阿 Sir 打去銷售員度都搵唔到嗰個裝機技工,

佢哋嘅外判公司都無晒辦法 !


仲每隔半個鐘打一次嚟電話問有冇人嚟裝機!


真係俾佢哋玩殘!


等到差唔多六點我哋就唯有放棄唔等!


所以就唯有去咗嘉豪食火鍋做晚飯囉!













跟住六點半先收到電話話 99 嗰度嘅機樓無位穿線,

要再約時間入屋拉線!

所以第二日先有得攪!

你話係咪激死人吖!


早響吖嘛!


唔使要我哋喺星期日o徙咗大半日去等吖嘛!



  • xxl
    • xxl
    • 2011年8月18日下午5:05
    係我哋嗰度d人仲無交帶呀, 約九點, 中午前出現已經算好好彩, 有時白等3日, 打去嘈, 投訴一個推一個. 取消個衛星電視, 拆機同個衛星鑊仔超過一年啦, 仲未嚟收番, 又唔可以同佢掉咗去, 塞係花園一角又阻定.
    • Double Iron Legs
      總之,最憎等送貨同嚟整 o野啦!
  • C拉
    • C拉
    • 2011年8月16日下午1:48
    我等人無乜耐性!仲要唔黎!比着係我實媽媽义义
    • Double Iron Legs
      阿 Sir 就不停打電話去催嗰間寬頻公司囉!佢都好磬o架!
  • Jo 姐姐
    我呢度都係咁架 一等就要半日   但又有啲好好人嘅 佢因為之前做耐咗遲到  又猛同我SAY SORRY 仲私人醒多幾個台俾我睇添呀  
    • Double Iron Legs
      好彩英國啲公司上門服務好啲!
  • 雀后
    • 雀后
    • 2011年8月15日下午9:48
    數字公司係咁衰o架!我都試過啦!
    • Double Iron Legs
      佢哋初初仲話如果外判公司攪唔掂嘅話, 就要重新開 File 同約過第二日, 等佢哋自己嘅師傅嚟整添! 好彩外判嗰邊攪掂咗咋!
  • 黃師奶廚藝小百科
    喂喂~~我upgrade 咗喇~不過你未upgrade~我喺新版add 唔到你就blog 友呢~ 呢d 公司d service 係咁上下尼~
    • Double Iron Legs
      我要阿 Sir 幫我攪先得呀!我驚攪佢唔掂喎! 家陣啲人做 o野係好冇品架!
  • katie
    • katie
    • 2011年8月15日下午8:19
    我都好怕同的電訊公司職員接觸 ~~~~ 
    • Double Iron Legs
      家陣啲人做 o野係好冇品架!
  • Pansy
    • Pansy
    • 2011年8月15日下午7:54
    呢啲情況經常遇到,所以我最怕等人攪嘢。
    • Double Iron Legs
      家陣啲人做 o野係好冇品架! 可能嗰條 友 本來想週六嚟裝機, 但係阿 Sir 唔甦佢,佢咪玩o野囉!
  • EE
    • EE
    • 2011年8月15日下午7:02
    而家電訊公司外判晒工種!所以同佢地打交道...真係煩到嘔!
    • Double Iron Legs
      最攪 o野就係外判公司個判頭都話揾唔到做 o野嗰條友! 你話啲人家陣係咪路架!
  • MOONmoon 如月
    呢個情況我都試過,客戶度頻頻打嚟問,但師傅就唔見影~!
  • TnP
    • TnP
    • 2011年8月15日下午12:15
    啲人做野真係無交帶!
    • Double Iron Legs
      係囉!o徙晒我哋星期日嘅行街時間吖嘛!

沒有留言:

張貼留言