星期日, 1月 30, 2011

糕 糕 糕


2011年1月31日下午7:33公開累積瀏覽 03

 見 BLOG 友 整 咗應節糕點, 
心思思想試整!!!  

所以, 
買唔買到蘿蔔啦! 
因為我哩度係一個埠仔, 
有時未必買到蘿蔔o架, 
而且又唔近唐人超級市場, 
好彩, 
終於 ASDA 搵到!
 

跟據師傅 T&P 
食譜去做, 
但係我個大女豬話佢淨係鍾意食"年糕"!!
咁唯有再整過 lu!!!

好彩, 
細女豬都好鍾意食!!!  
如果唔係都唔知點算!!!

 
          
 切開咗!  
先記得照相!      
細女豬話跟海鮮醬仲正喎!!
  • 雀后
    • 雀后
    • 2011年2月1日下午5:18
    蘿蔔糕我會點辣椒醬或XO醬呀!
    • Double Iron Legs
      我個細女豬唔食得辣 o野o架!!  而我自己當然要會點辣椒醬或XO醬啦!!
  • Liam媽咪 sandy
    係呀有時英國超市都有得買
    • Double Iron Legs
      我個細女豬唔辣 o野o架, 所以佢特別愛吃甜!!
  • Double Iron Legs
    多謝!!! 全部都是從你們的 blog 學的!!!

沒有留言:

張貼留言