星期日, 7月 22, 2012

Dinner @ 八海火鍋


2012年7月22日上午12:37公開累積瀏覽 155523

11 - 7 - 2012 ( 星期三 )


Day 1 - Part II


* * * * *


喺每個人食咗少少水餃嘅情況下,


我哋又向下一餐進發喇!





首先係要去捷運每人買一張悠遊咭備用!


每張五百新台幣;


當中一百新台幣係按金,


用晒就可以再增值,


好似香港嘅八達通一樣! 





依間 "八
火鍋" 係喺台北南京東路捷運站

 Momo 百貨公司裡面, 





一入門口就係小朋友最喜歡嘅任食糖果呀! 





仲可以 DIY 棉花糖,   




兩人一鍋嘅免費鍋底,

有十二款湯底任擇添!   








八海精緻鍋物料理(MOMO百貨B2):八海精緻鍋物料理(MOMO百貨B2)


多款海鮮、安格斯牛肉、台灣黑毛豬、五穀雞、

紐西蘭小羔羊肉...等等,

都係任食呢!
















多到不得了嘅甜品、雪糕同水果,

真係食到不亦樂乎!




連埋加一小費都係
大約每位港幣一百六十蚊咋!


真係超抵食都好食呀!





之後我哋仲去咗行士林夜市,








我哋要齋行夜市嚟幫助消化,


否則真係飽到瞓唔到呀!






  • 笨啦啦
    士林d野 聽d台灣朋友講 而家又貴左 質量又差左呢~
    • 黃師奶廚藝小百科
      士林~~嗰到真係好多嘢食呢~~~!!!!
      • Lilo
        • Lilo
        • 2012年7月25日上午1:24
        哈哈....齋行夜市....點解唔留肚呀
        • 小咪咪
          咁多美食好難齋行!
          • Double Iron Legs
            實在太飽嘞,無為勉強肚皮去食啦!行吓都幾好吖!
        • 噢!地利 Oh!tria
          呢間正喎,咁多o野食.
          • Double Iron Legs
            超抵同多嘢食!有機會可以再去!
        • 城市農夫
          謝謝分享!
          DIY 棉花糖很有趣呀!哈哈!
          • Double Iron Legs
            食飽就玩整棉花糖都幾盞鬼!
        • Pandora 香傭講法文
          , 食完做運動呀^^
        • Pansy
          • Pansy
          • 2012年7月23日下午9:29
          台灣美食,唔去多幾日都試唔哂呀!
          • Double Iron Legs
            我只係負責去玩咋!策劃有其他人呀!
        • 土耳其他他 - TATA
          真係好抵食wor!
        • zaza
          • zaza
          • 2012年7月23日下午4:45
          我蠢蠢欲動又想再去呀
        • Angel
          • Angel
          • 2012年7月23日下午3:56
          好彩無食,重以為你地生大食積。
        • Mommy Dearest
        • MOONmoon 如月
          呢間八海係邊樹架?
          • Double Iron Legs
            台北南京東路捷運站 Momo 百貨公司裡面 !
        • 高Ling
          • 高Ling
          • 2012年7月23日上午1:18
          齋行咋~
        • xxl
          • xxl
          • 2012年7月23日上午12:50
          你冇留肚去夜市!!!
        • Annie
          • Annie
          • 2012年7月23日上午12:07
          Double媽
          我仲以為你哋仲可以再去士林夜市再食過咁犀利添。。。這餐睇到我流晒口水。。。其實台灣真係好似好多嘢食咁樣喎。。。幾時帶埋我去呀
          • Double Iron Legs
            我哋要過多兩年先會再去嘞!
          • Annie
            • Annie
            • 2012年7月23日下午10:58
            Double媽
            咁樣我咪有排等囉。。。
            今次你番香港竟然遇著個強勁既颱風。。。
            我家露台既花畀佢吹到不似花型呀。。。聽朝阿媽都唔識得佢哋都似。。。
          • Double Iron Legs
            我原本今朝同兩個豬小姐要去中環搞 D 手續兼去生記嘆個靚粥架!依家唯有改期啦!
            我哋一家就去咗妹妹屋企過夜,佢屋企向南嘅窗都被D強風吹到入雨,阿 Sir 都要幫手!
          • Annie
            • Annie
            • 2012年7月24日上午11:33
            Double媽
            我屋企既露台向南架!搬花搬到我同細佬死死下,D雨及風都不停咁打落我同細佬個面及身度呀
        • mei
          • mei
          • 2012年7月22日下午11:55
          八海都好出名,真係好多野食喎
          食飽飽行夜市浪費左d喎!
          • Mommy Dearest
            heee, continue eating
          • Double Iron Legs
            可惜我哋實在太飽同太熱嘞!
        • samwei
          • samwei
          • 2012年7月22日下午11:25
          我最喜歡去行夜市。
          • Double Iron Legs
            可惜我哋實在太飽同太熱嘞!
        • 金魚
          • 金魚
          • 2012年7月22日下午11:13
          好多嘢食呀 , 睇見好肚餓添 !
        • TnP
          • TnP
          • 2012年7月22日下午7:10
          食得咁飽去夜巿就食唔到其他野啦
        • Jo 姐姐
          嘩 有咁多嘢食 確係好抵呀 
        • EE
          • EE
          • 2012年7月22日上午10:32
          個火鍋真係幾扺!
        • 欣欣媽媽
          好豐富又抵食呀!
          • Double Iron Legs
            抵過香港!加埋一都只係港幣一百六十蚊咋!

        沒有留言:

        張貼留言