星期五, 11月 29, 2013

鯨吞~~~

非常好彩,

去到 Tesco 竟然畀我撞啱燒豬髀做半價,

只係兩英鎊一隻就真係好抵 !


仲記得當年初初嚟到英國,

D 燒豬髀都只係買 99p 咋 !


相隔幾年就要四鎊銀先買到一隻,

所以我都好耐無買嚟食嚕 !


今次雖然要等 45 分鐘先有得出爐都要等啦 !


機會難逢吖嘛 !


一口氣掃咗兩隻返歸,


途經見到薄餅都係做特價,

又買咗兩包喇 !



返到屋企就將隻燒豬髀起骨切肉 ;

另外都將 D 彩椒同青瓜切粗條,


配埋海鮮醬包住嚟食 ~ ~ ~


我同細囡豬每人鯨吞咗三件就飽晒喇 !

16 則留言:

  1. 咁平,比我一定買多幾隻

    回覆刪除
  2. 條骨仲可以煲湯,抵讶!

    回覆刪除
  3. 真係幾抵食喎。
    點解我次次都摷好耐先入到你個blog?

    回覆刪除
  4. D野越嚟越貴, 半價時買, 超抵呀!

    回覆刪除
  5. 5年前香港一個午餐肉都係十蚊~家下都20幾喇~

    回覆刪除