星期二, 6月 10, 2014

掛住 D 粉麵 !

嚟咗英國咁多年有時真係好掛住 D 粉麵 !


喺我呢個細埠仔想食一碗似樣 D 嘅越南河粉就更加唔易 !


咁我唯有喺屋企煮嚟食喇 !


其實朋友介紹咗我知呢間越南餐廳好耐,

只可惜路途遙遠 !


兼且嚟到呢區都多數去飲茶,

所以苦無機會一試 !


湊巧阿 Sir 要嚟呢邊買嘢,

咁我就建議嚟食午飯。


兩口子各要咗午市套餐,

價錢又唔算太貴 !



越南春卷夠脆唔肥膩, 


Summer Roll 夠清新;


牛腩唔韌,


生牛肉嘅湯夠晒熱,

所以 D 牛肉就非常可口 !


有機會就可以帶兩個豬小姐嚟食碗靚河粉 !


19-5-2014

24 則留言:

  1. 好似在香港都未食過似樣的越南菜,反而在外面食到的更加好食!

    回覆刪除
  2. 睇落唔錯喎~唔好話你地呀,有時離開香港十日八日,我都會掛住港式食物啦~~

    回覆刪除
  3. 越南菜好少食,但睇落都好吸引呀!

    回覆刪除
  4. 香港食越南菜,聽講麻麻咋

    回覆刪除
  5. 有時真係好掛住粥粉面飯,還好現在住的地方有茶餐廳。

    回覆刪除
  6. 嘩~個生牛肉河粉好吸引~見到都想食呢~!

    回覆刪除
  7. 請問這家店在那裡,可否比個地址我呢?唔該哂,

    回覆刪除
  8. 春卷正!清清地加啲汁真係好味!

    回覆刪除