星期三, 12月 07, 2011

川貝百合玉竹麥冬南北杏無花果排骨湯


2011年12月7日上午2:30公開累積瀏覽 33720

今朝載細豬小姐返學,

見馬路白茫茫一片,

地面都結咗一層霜!

原來只有三度!

揸車都真係要格外小心!

尤其我呢豎好多斜路!



大細豬小姐啲咳都好得七七八八,

見佢哋仲有少少咳,

摷吓屋企有冇川貝,

試吓煲 ' 川貝百合玉竹麥冬南北杏無花果排骨湯 ' 
俾佢哋飲吓啦!

 

四點又要去大豬小姐學校嘅家長日,

大半個鐘搞掂。

快靚正!



嘩~~~外面好凍呀!!


  • Da Da
    • Da Da
    • 2011年12月11日下午7:40
    真係好足料....
    • xxl
      • xxl
      • 2011年12月9日下午2:37
      好多材料! 我得南北杏, 無花果, 排骨咋! 另外嗰d冇呀! >.<"
      • Double Iron Legs
        咁你可以煲蘋果湯,或者去唐人舖試吓有冇其他啱嘅材料喇!
    • 5B媽 Biggie-Bobo-Bitsy-Bingo-Bonnie
      呢個湯有無咳都好呀﹗
    • Flora
      • Flora
      • 2011年12月8日上午4:56
      呢個湯有益又好飲!
      • Double Iron Legs
        中醫教我煲 o架!有益非常!
    • 王妃,黃柏翔
      說得很對^^
      晚安囉~~~
    • 王妃,黃柏翔
      說得很對呀
      晚安囉~~
    • Lilo
      • Lilo
      • 2011年12月8日上午1:10
      有益好湯! 可惜我個寶貝唔係樣樣湯都飲, 豬小姐們真乖^^
      • Double Iron Legs
        兩個豬小姐都愛飲湯,尤其係大豬小姐!
    • 王妃,黃柏翔
      喔喔^^
      一定很可愛
      • Double Iron Legs
        仔女在每個父母眼中都係可愛 o架喇!
    • 王妃,黃柏翔
      大豬小姐是?
      • Double Iron Legs
        我個大小姐 --- 大囡是也!
    • Jo 姐姐
      呢度落大雨陰陰凍咁 我過嚟飲碗湯暖吓肚先 :P
      • Double Iron Legs
        我裝碗大嘅過你 !咁你要小心身體喎!
    • 王妃,黃柏翔
      歡迎到我這邊逛逛唷^&^
      感謝您的分享
      湯裡面紅紅的是 蘿蔔嘛?
      看起來好可口
      • Double Iron Legs
        多謝到訪!大豬小姐好喜歡食煲湯紅蘿蔔!
    • Pansy
      • Pansy
      • 2011年12月7日下午6:43
      得3度,無咩事都唔想出街呀!
      • Double Iron Legs
        點凍都要載大細豬小姐返學架!除非學校停課啦!
    • 黃師奶廚藝小百科
      三度...係我的話唔會出街~咪埋算~!
      • 絕代《方華》
        三度唔算凍喇, 我呢度今日係零下三度~
      • samwei
        • samwei
        • 2011年12月7日上午11:00
        有霜有雪開車格外小心,去做過 winter check 啦。
        • Double Iron Legs
          winter check , 都要格外小心 D !
      • EE
        • EE
        • 2011年12月7日上午10:44
        昨日睇阿虎新聞話今年歐洲好暖喎
        • Double Iron Legs
          我呢度係鄉下地方,所以凍啲!
      • 雀后
        • 雀后
        • 2011年12月7日上午7:36
        我都嚟飲湯呀!
      • Da Da
        • Da Da
        • 2011年12月7日上午6:52
        昨天我們這裡有下雪, 不過下到來就變雨了...
      • 靚婆婆分享
        香港今朝都好凍.......好似12度咋.......比起英國當然度數多d.....但尤於冇暖气......應該會凍d.....英國的生活也曾嚐過.........由於當時年青.......反而有点「冇王管」的心情呢!!
        • Double Iron Legs
          多謝到訪!咁香港嘅十二度又真係可能會凍過英國!事關香港多數室內唔會有暖氣!
      • TnP
        • TnP
        • 2011年12月7日上午4:05
        我嚟飲湯呀!
        • Double Iron Legs
          師傅,你咁早嘅?我裝碗最大嘅過你!

      沒有留言:

      張貼留言