星期四, 5月 10, 2012

又停電!


2012年5月10日上午12:00公開累積瀏覽 45126

今朝瞓到七點鐘醒咗,

 
發覺檯鐘無咗畫面,



再檢查吓 D 電制,

唉 ~~~




又停電!


試吓打電話去問吓咩事啦!


除咗呢個係要畀錢打嘅電話之外,
SPlogo.png 

個電話錄音都 Cut 埋,

一通咗就自動斷線!



試咗幾次都係咁!

邊有咁嘅服務 o架!

激 C 人呀!


唔理喇!


送咗兩個豬小姐返學就索性去埋麥當勞食早餐,




嘆完個早餐就再去 Waitrose 買雪條!



好彩十點鐘返到屋企就已經有番電嘞!



都唔明點解曾經強大嘅英國供電系統 / 


情況會咁唔穩定!


(有錢嗰陣又唔搞好個供電嘅穩定性

依家莫財就更加做鬼都唔靈喇!)




查實我哋依豎年中都有三次跳電或者停電 o架!  



  • Angel
    • Angel
    • 2012年5月13日下午2:46
    停電.....諗起無電用都幾煩。你重買雪條,唔驚一直無電d雪條溶晒。
    • Double Iron Legs
      我帶咗冰袋去買雪條 o架!唔會溶!仲又依豎停電唔會耐過四個鐘 o架!
  • Pandora 香傭講法文
    yes!
  • 黃師奶廚藝小百科
    嘩~乜咁大個國家~都有呢D 嘢發生O既~~~~
  • 小咪咪
    我這邊好小停電!
  • Pandora 香傭講法文
    我以為法國先係咁, 原來..
  • Annie
    • Annie
    • 2012年5月10日下午11:48
    Double媽:哈哈哈!你知唔知道我係邊個呀?
    • Double Iron Legs
      估中有無獎先?
    • Annie
      • Annie
      • 2012年5月12日下午6:29
      Double媽:估中係應該架!我畀咁大過暗示畀妳呀!估唔中就應該罰就真
    • Double Iron Legs
      罰我知道你係邊個?
    • Annie
      • Annie
      • 2012年5月14日上午1:17
      Double媽:你都唔知道我係邊個呀!就等你返香港先至話你聽點樣罰你啦!
  • Annie
    • Annie
    • 2012年5月10日下午10:53
    Double媽:停電好麻煩架!熱天就更加慘,不過可能妳果邊冬天反而會驚d,我見到妳買既雪條好想食。
    • Double Iron Legs
      你講得好啱!我依度夏天熱極有限!反而冬季無電就會凍死人 o架!
  • xxl
    • xxl
    • 2012年5月10日下午10:32
    我依度不時停電, 加上附近有屋起緊, 有時停晒附近d屋d電接駁新綫去新屋, 冬天還好, 冇得上網, 睇電視就去瞓個晏覺, 夏季冇風扇, 冷氣真係熱C人, 一定要標出街涼冷氣.
    • Double Iron Legs
      我依邊溫度只有十度咋!
  • Mommy Dearest
    好彩回到家有電,唔係啲雪條一定溶
    • Double Iron Legs
      我帶咗冰袋去買雪條 o架!唔會溶!
  • 大笨象小姐
    TOUCHWOOD。。。。我地又無呢個問題WOR>。。。
  • :+:+:涼粉子:+:+:
    你屋企冇SET防盜ALARM???通常個停電OR 跳FUEL個ALARM都會響架啵~~~..仲有...你做咩停電仲去買雪條番屋企架~~
    • Double Iron Legs
      以前租屋住就有,不過,停電個防盜 ALARM 都唔會響喎!
      我帶咗冰袋去買雪條架!唔會溶!
    • :+:+:涼粉子:+:+:
      好有準備呀你~!冰袋買雪條又等我學下先...有時行耐左D雪條變型~!停電應該會響架啵~~~
    • Double Iron Legs
      費事俾人投訴!
  • EE
    • EE
    • 2012年5月10日下午7:00
    咁快有番電!都算好彩!
  • Da Da
    • Da Da
    • 2012年5月10日下午6:56
    TOUCH WOOD, 我們極少停電...
  • Terryma
    • Terryma
    • 2012年5月10日下午6:45
    而家香港天氣熱到 C ,如果停電就慘喇 
  • mei
    • mei
    • 2012年5月10日下午4:18
    而家停電好似同世界隔絕左咁
  • 欣欣媽媽
    停電超煩呀!
  • 金魚
    • 金魚
    • 2012年5月10日上午11:02
    成日停電都幾煩喎 !
  • 雀后
    • 雀后
    • 2012年5月10日上午5:55
    如果香港停電就大件事啦!
    • Double Iron Legs
      香港有咁多高樓大廈,停電又真係好大煲!
  • TnP
    • TnP
    • 2012年5月10日上午5:42
    我呢度大風雨都會停電架
    • Double Iron Legs
      我哋依豎無風無雨都會跳電或者停電 o架!
  • samwei
    • samwei
    • 2012年5月10日上午5:05
    你個問題係你個 supplier 的問題呀, 唔係國家問題呢! 你可以向scottish power 投訴,但唔關政府事喎。
    • Double Iron Legs
      投乜嘢訴吖!佢哋個難鬼電話一打就自動 Cut 線!
      點解政府唔監管好 D 呢 D 公共事業喎!唔一定係呢間 Supplier有問題,今朝只係我哋依個小區份都停咗電咋!去到兩個女學校已經有電嘞!
      唉 ~~~
      總之,英國看似係一個好先進嘅國家,其實就。。。無眼睇!
  • Mrs. Tin Tin
    we live in the countryside and we have power failure whenever there is thunderstorm.
    • Double Iron Legs
      我哋依豎無風無雨間中都有三幾次跳電或者停電 o架!
  • 何媽
    • 何媽
    • 2012年5月10日上午4:36
    我都係用這間公司的GAS, 又OK!!
    • Double Iron Legs
      Gas 我都係用 E 間公司,又無問題喎!
  • 噢!地利 Oh!tria
    停電你仲去買雪條??
    • Mrs. Tin Tin
      i have the same question in my head. 
    • Double Iron Legs
      因為每次停電都唔會超過四個鐘頭!我計啱時間架!
  • 城市農夫
    咦!"英倫供電系統照計ok喎!"
    "又會無啦啦停電咁奇怪?"
    祝(香港)母親節愉快!
    • Double Iron Legs
      又真係唔知點解間唔中就停電喎!
  • samwei
    • samwei
    • 2012年5月10日上午2:43
    供電系統唔關強國與否。 應該是地區性問題。比你笑C呀.
    • Double Iron Legs
      我嘅意思係英國以前有錢嗰陣做乜唔搞好供電嘅穩定性呢!依家莫財就更加做鬼都唔靈啦!你仲笑人家!
  • 鬼嫁
    • 鬼嫁
    • 2012年5月10日上午2:11
    嘩! 冬天停電無暖氣,咪凍死人?!

沒有留言:

張貼留言