星期二, 6月 12, 2012

加大份量


2012年6月12日上午12:30公開累積瀏覽 64328

唉 ~~~ 


一踏入六月份老友記又嚟探我喇!


係邊個咁準時?


係 ~ ~ ~ 花粉症囉!





簡直係苦過 Dee Dee!



依兩晚一到四點就自動彈起身,


跟住就不停眼痕、打乞嗤、流鼻水,


仲係長流不停嗰隻!



真係悽慘,


就算朝早已經食咗藥都無用!


唯有立即再食多粒,


等藥力發作先至會有機會瞓得番,


不過,


最慘就係我已經醒晒眼喇!

瞓唔著嘞!



咁又眼光光望天光嘞!


今晚一於臨瞓前拍多粒藥先瞓,


希望可以一覺瞓到七點!






* * * * * * *


28 - 5 - 2012 ( 星期一 ) 


 BBQ 食剩咗 D 豬扒,


整乜好?




細豬小姐話最好用嚟整焗豬扒飯喎!


仲話阿 Sir 應該好耐無食過喎!





難得佢咁有孝心,

咁就整啦!




今次仲加大份量
添!



睇怕阿 Sir 都實記得呢餐 " 芝士焗豬扒飯 " 喇 o卦!!


  • 肥媽咪
    妳試吓飲本地出嘅蜜糖,會有幫助架!
    • Da Da
      • Da Da
      • 2012年6月15日下午8:29
      食唔食得晒...
    • mei
      • mei
      • 2012年6月14日下午5:52
      囡囡好乖,成日主動幫手煮飯
    • 嘉嘉
      • 嘉嘉
      • 2012年6月14日上午3:44
      ooooo, 你有冇試過用 allergy reliver. 聽人講好似係幾好...
      http://www.lloydspharmacy.com/en/allergy-reliever-15677?gclid=CNKivOaJzLACFUxlfAodKmQbZw
      我唔知呢間係唔係最平, 係可格吓價!!
      • Double Iron Legs
        多謝你呀!不過,喺街買嘅藥對我已經無效喇!我要睇醫生先得!
      • 嘉嘉
        • 嘉嘉
        • 2012年6月14日上午5:00
        佢唔係藥, 佢用紅光插喺個鼻到幾分鐘, 冇囇鼻水或任何symtoms
      • Double Iron Legs
        等我睇吓先!
    • Lilo
      • Lilo
      • 2012年6月14日上午1:24
      花粉症的確辛苦, 希望D藥幫到你!
      • Double Iron Legs
        依家每晚臨瞓前食就頂得到!
    • xxl
      • xxl
      • 2012年6月13日下午11:36
      花粉症d藥最好早d食定, 唔駛辛苦.
      • Double Iron Legs
        依家改咗每晚臨瞓前食就頂得到!
    • Flora
      • Flora
      • 2012年6月13日下午5:23
      最怕花粉到!
      • Double Iron Legs
        我以前住咗溫哥華好多年都無花粉症!
    • samwei
      • samwei
      • 2012年6月13日上午2:05
      女兒孝順, 真乖
    • 笨啦啦
      小心身體呀 我都有花粉症敏感呢 不過多數都係係秋天先會發作
      • Double Iron Legs
        唉 ~~~ 總之,有苦自己知!
    • 城市農夫
      英倫夏天,很多人患花粉症。
      醫學昌明,希望早日有藥可以有效抑制此症!
      • Double Iron Legs
        我都希望快 D 有呢隻藥面世!
    • Jo 姐姐
      噢 陰功囉 花粉症好辛苦呢 
      阿SIR諗起呢個芝士焗豬扒飯 一定都係瞓唔著啫 
      • Double Iron Legs
        超辛苦!
        所以每次我都會煮 D 好嘢過佢食!
    • zaza
      • zaza
      • 2012年6月12日下午8:17
      我有位親友住Van, 到時到候都有呢位佢唔當係老友嘅老友會去探佢!
      • Double Iron Legs
        英國夏天,有好多人都患有花粉症!
    • EE
      • EE
      • 2012年6月12日下午8:14
      好大碟呀
      希望你今晚好瞓啦!
      • Double Iron Legs
        大大碟 !
        我依家改咗喺臨瞓前食藥!
    • Pansy
      • Pansy
      • 2012年6月12日下午7:18
      花粉症好慘慘呀!
    • 翠兒
      • 翠兒
      • 2012年6月12日下午6:33
      好正呀!咁大碟一定食吾晒啦!等我幫下你啦!
      你係我度個留言回覆吾到呀,喱幾日都係咁,吾知發生乜野事呢?
      • Double Iron Legs
        無有怕!有阿 Sir 在,一定食得晒!
        真係唔知病虎發生乜 o野事?
    • Terryma
      • Terryma
      • 2012年6月12日下午5:35
      阿sir 實樹晒兩隻手指公話 very 骨喇 
      • Double Iron Legs
        煮乜嘢佢都話好食 o架!一 D 都唔中肯!
    • 欣欣媽媽
      好大碟,正呀!
    • 可可貓的活板門
      替你辛苦
    • :+:+:涼粉子:+:+:
      d人話呢...花粉症係慢慢累積o既...即係我可能遲早都會有....嗚嗚~~焗豬扒飯正正呀~~~
      • Double Iron Legs
        弊在我第一年就中咗呢!
        間中食吓都 OK嘅!
    • Annie
      • Annie
      • 2012年6月12日下午1:43
      Double媽咁樣你既花粉症好番少少未呀?我都係啱啱出院咋!依家仲係好攰,不過都要上網探下你哋一班老友記,這碟豬扒焗飯真係唔錯喎!可惜豬扒唔啱我。
      看更多回覆
      • Annie
        • Annie
        • 2012年6月13日上午8:19
        Double媽,早晨!
        點解你會知道我出咗院無耐架?
        其實我連雞扒都唔鍾意食架!
        係唔係好麻煩呀?
      • Double Iron Legs
        你嗰日話去覆診都講過話怕被捉入院啦,跟住又唔見你上網幾日,我咪估你真係要住院囉!
        連雞扒都唔多喜歡,咪食焗魚扒嚕!
      • Annie
        • Annie
        • 2012年6月13日下午4:47
        Double媽
        我真係估下咋
        無諗過自己估得咁中
        不過今次應該係話自己都自願入院架
        真係好痛…..痛到連阿媽姓咩都唔記得
        所以話畀王醫生決定囉
        咁王醫生話係佢提意既當然係讚承入啦
        所以咪即入無得再選擇
      • Annie
        • Annie
        • 2012年6月13日下午4:49
        Double媽
        其實王醫生係加插睇埋我架
        睇我既時候已經係1點30分啦
        王醫生真係算唔話得架
      • Double Iron Legs
        好彩王醫生睇埋你咋!
      • Annie
        • Annie
        • 2012年6月14日上午7:11
        Double媽 早晨!
        這位王醫生真係好好人
        佢好有醫得架
        對病人及家屬都好有心機講解病情
        我係病房親眼及親耳聽到佢同兩位家屬
        講解一位婆婆既病情
        真係講得好詳盡好有耐性唔同其他醫生
      • Double Iron Legs
        醫生本應如此!
      • Annie
        • Annie
        • 2012年6月14日下午8:20
        Double媽
        但係依家我聽好多人講
        佢哋面對既醫生全部都唔係咁樣
        個個都好無耐性仲成日覺得病人既家屬麻煩
        因此我身邊既朋友對政府醫療唔係好正面
      • Double Iron Legs
        依家所有人都無耐性就真!
      • Annie
        • Annie
        • 2012年6月14日下午10:33
        Double媽
        唉~~~世界變咗好多啦
        已經唔係以前你同我做年青時既年代
      • Double Iron Legs
        對!
    • 黃師奶廚藝小百科
      有花粉症真係好慘呢!
      • Double Iron Legs
        真係想像唔到咁悽慘 o架!
    • Mommy Dearest
      花粉症真係好慘,我妹妹好像一路喊咁呀
    • 雀后
      • 雀后
      • 2012年6月12日上午4:44
      整大碟,食唔食得哂呀???
      • Double Iron Legs
        無有怕!有阿 Sir 在,一定食得晒!
    • 噢!地利 Oh!tria
      細豬小姐整定係你整架?
      • Double Iron Legs
        週末先係細囡豬做一晚咁多嘅主廚咋!
    • TnP
      • TnP
      • 2012年6月12日上午3:21
      呢份愛心芝士焗豬扒飯阿 sir 一定記得嘅
      • Double Iron Legs
        佢會扮唔記得,詐詐諦,叫我再整過佢食 o架!
    • 何媽
      • 何媽
      • 2012年6月12日上午2:45
      原來花粉症咁辛苦! 焗豬扒飯整得好靚喎~~
      • Double Iron Legs
        簡直慘絕人寰呀!
        熟手技工!
    • thelittlesweetpie
      好正咁喎~~
      我d有花粉症o既朋友都話慘絕人寰...陰公!
      • Double Iron Legs
        真係不能外人道!有苦自己知!
    • 小咪咪
      我隻眼都好痕呀! 焗豬扒飯, 我都要大碟D呀!
      • Double Iron Legs
        我除咗食藥,仲要滴眼藥水 o架!
        我即刻裝畀你!

    沒有留言:

    張貼留言