星期四, 7月 25, 2013

大鄉里過鴨脷洲

2013年7月25日上午12:00公開累積瀏覽 114223

23 - 7 - 2013 ( 星期二 ) 約咗班 Blog 友過海食海鮮,


事關我呢個大鄉里未去過鴨脷洲,


靚婆婆就話帶我去見識吓嘞!




仲話有靚海鮮歎 o添啵!



原來喺香港仔過鴨脷洲係要搭兩蚊船仔嘅,


雖然全程船都唔使三分鐘,


但係在我呢個大鄉里嚟講都係覺得好新穎囉!



靚婆婆帶我哋去鴨脷洲街市買咗海鮮,


再攞上熟食檔加工就有得歎嘞!















勢估唔到呢一餐真係非常抵食,




點知仲有得拎嘢返歸 o添!





E E 送嘅大澳梅菜



十二月整嘅辣 XO 醬



靚婆婆 DIY 醬料同鳳梨酥



Terry Ma 親手做嘅香蔥包同有殼栗子




有得食,


又有得傾餐飽,

真係人生幾何呢!







 
  • 張師奶
    叫埋我嘛!下次幾時再有blog 聚?我九月一日回英 :)
    鴨脷洲我地頭來,我是在鴨脷洲大的 :)
    • xxl
      • xxl
      • 2013年7月28日下午7:36
      鴨脷洲變化好大, 以前冇咁多屋苑大廈.
    • Annie
      • Annie
      • 2013年7月27日下午3:30
      你哋就好啦!可以去食海鮮,我就慘啦!好羨慕你哋呀!
      • Double Iron Legs
        多得 Blog 友帶我去食咋!
    • Angel
      • Angel
      • 2013年7月27日上午7:51
      鴨脷洲 我都未去過呀!
      • Double Iron Legs
        多得 Blog 友帶我去食咋!
    • 吳太-「玲」感蛋糕
      我同牛牛都有10多年沒有去鴨脷洲了
      原來係坐船
    • mei
      • mei
      • 2013年7月26日下午1:02
      買完海鮮拎去樓上整真係好方便
    • Jasmaine
      大鄉里未去過鴨脷洲 - this is me too!
      I must go there next time when I visit HK again@
      • Double Iron Legs
        時間啱嘅話就要去吓啦!
    • Ugly Witch
      好豐富嘅海鮮餐,最緊要係好食又抵食 
    • Pansy
      • Pansy
      • 2013年7月25日下午9:24
      香港仔都唔係好熟,鴨脷洲確係未去過呀~~
    • 胡李媽媽
       嗱...同你食返餐...我係非常願意 & 高興 gei....但係....千萬唔好 & 唔使咩鬼...要多謝我幫你買咗嗰套孖人牌刀呀....知冇? 
      我下星期開始OK ga la....你邊日得話我知啦....
      btw...我都係住大圍...名城.....你呢?
      • Double Iron Legs
        咁我就唔講呢D嘢喇!我星期二 (2/8) 得閒!或者再約!你打俾我吖!我手機 : 9511 7075
        我住大圍嘉田苑!
    • EE
      • EE
      • 2013年7月25日下午4:50
      我仲又食又拎呀
      • Annie
        • Annie
        • 2013年7月27日下午3:31
        EE,做咩唔叫埋我呀
      • EE
        • EE
        • 2013年7月27日下午5:35
        我地下午食,你唔使返工咩?
    • Jo 姐姐
      鴨脷洲我都未去過喎 
      海鮮餐好正呀 
      • 彩德邨 LadyYaYa
        咁鬼開心又近...早知 call 我落黎嘆海鮮餐喇 ! 
        • 黃師奶廚藝小百科
          鴨脷洲~~我都好多冇去過呢~!
          • 靚芒
            • 靚芒
            • 2013年7月25日下午1:32
            我都未去過鴨脷洲! 有嘢食, 又有禮物, 仲有得傾計, 好開心.
            • katie
              • katie
              • 2013年7月25日下午12:41
              blog聚有海鮮有禮物好開心呢
              • Mr & Mrs Leung
                羨慕, 咁多正野收
                • Mommy Dearest
                  鴨脷洲  , 我都未去過,啲東風裸好靚
                  • 金魚
                    • 金魚
                    • 2013年7月25日上午10:53
                    有時間請過黎我依度 , 請幫我睇下你可否睇到我最近更新有關鮑魚嘅網誌 !
                    我發現加入相片發表只可以自己睇到 , 其他人睇唔到 ! 打去雅虎問 , 佢哋話冇問題 , 佢哋果邊話可以睇到喎 !
                    不過我就咁打金魚blog入去睇都係只可睇到之前嘅網誌 , 麻煩睇完覆我 , 謝謝 !
                    • 欣欣媽媽
                      好豐富的聚餐,禮物好正.
                      • 城市農夫
                        香港是美食之都,蔬果選擇多!
                        • samwei
                          • samwei
                          • 2013年7月25日上午3:15
                          收穫豐富。
                          • 噢!地利 Oh!tria
                            真開心

                          沒有留言:

                          張貼留言