星期四, 5月 15, 2014

打敗仗!

英國天氣變化好大,

經常風雲變色 !


尤其係呢幾日超大風;

看似太陽高高掛,

但係就完全無溫暖可言 !


間中又炸一陣失魂大雨落嚟 !


我就係咁樣被打敗仗嘞!


上星期五喉嚨開始脹痛到爆  !


乾咳到飛起 !


咳到喉嚨損,

仲要半夜先嚟發病 !


呢幾日都無覺好瞓 !


好彩阿 Sir 上星期二返咗嚟,

咁我朝早就唔使趕起身去送細囡豬返學 !


希望快 D 好番,

事關呢個星期日仲要去 BBQ 呀 !

23 則留言:

  1. 有咳就唔好食BBQ喇。 煲羅漢果水飲下啦。 take care

    回覆刪除
  2. 呢啲天氣幾壯嘅人都會病啦,好好休息,祝你快啲康復!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 唔記得著番件外套就攪成咁!真唔抵!

      刪除
  4. 小心身體呀~祝你早日康復,快D去BBQ~~

    回覆刪除
  5. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  6. 真係要好好保重,近期天氣好反常,BBQ應該得架!我好耐無BBQ啦!聽完都好想添!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢幾日我除咗好乖咁食中藥之外,仲每朝煲一碗南北杏薑湯嚟飲!
      我個中醫話薑湯驅寒,啱我體質!不過就好辣囉!

      刪除