星期六, 5月 03, 2014

Hea 住嚟做

大豬小姐放完假返咗上利物浦嚕 !


一切歸於正常 !


家務又可以慢慢 Hea 住嚟做嘞 !



吼細囡豬返咗學;

晏晝煎咗碟勁多 XO 醬嘅腸粉嚟歎 !



又喺雪櫃摷咗 D 飲剩嘅紅莓汁嚟試做咗唧唧冰,


細囡豬都話幾特別,

咁又再用嚟整雪葩 !


事關淨飲嘅紅莓汁太甜,

被人嫌棄,

無人吼 !


做咗唧唧冰同雪葩就啱啱好 !



用嚟做飯後甜品又覺唔錯 !


22 則留言:

  1. 唧唧冰.....睇見都想食,加D心思就有人吼啦^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔加 D 心思,唔係又盞益咗大好仔咋!

      刪除
  2. 回覆
    1. 我每次去唐人超市都會買返嚟整㗎!

      刪除
  3. 唧唧冰我唔啱,想食XO醬腸粉呢

    回覆刪除
  4. 唧唧冰啱晒,留番支俾我呀

    回覆刪除
  5. 腸粉同唧唧冰,我兩樣都啱呀.......

    回覆刪除
  6. 嘩~你咁多blog 友黎同我爭腸粉食~!!

    回覆刪除
  7. 紅莓唧唧冰,好想食^o^

    回覆刪除