星期五, 8月 17, 2012

敏感


2012年8月17日上午12:00公開累積瀏覽 82518


今日又打風!

" 啟德 " 個名雖然好親切,

不過,

" 你 " 千祈唔好咁勁呀!


* * * * *

屋企個廚房到依家由於阿 Sir 仲未有時間搞番掂,



所以我唯有做 " 無飯煮婦 ",


妹妹嘅印傭姐姐煮餸唔多掂,


想妹妹同我哋兩家人都食得好 D,


去咗超市買埋餸;


一於叫埋阿 Sir 放工入嚟開餐!







黑椒汁彩椒牛柳粒



鹹鮮馬友



豆卜肉碎冬瓜湯



蒜蓉炒菜芯



木魚碎肉鬆皮蛋涼拌豆腐

* * * * *

唔知點解由晏晝
四點幾開始,

兩隻手臂無端端
起嚟,

仲越嚟越大範圍,

我就以為係俾嘢咬,

所以無理佢!



仲堅持煮埋依餐飯兼食咗少少!

十一點幾差唔多返到屋企,

唔只兩隻手臂癢,

身體其他部份都好




阿 Sir 驚我係唔知對乜嘢敏感,

堅持要我去睇醫生!



終於去咗北區醫院,

做咗分流,

等咗兩個半鐘,



D 敏感都已經散得七七八八,

零晨兩點鐘見到醫生,

佢只係望吓我兩隻手臂同背脊就話我只係敏感,

唔知係乜原因!



之後只係開咗四粒 " 抗敏感藥 " 過我就算!


返到屋企已經兩點半,



D 敏感亦都散晒!

無啦啦搞咗一晚,

真係無奈!









沒有留言:

張貼留言