星期四, 8月 09, 2012

估佢唔到


2012年8月9日上午12:00公開累積瀏覽 80021


由台灣返咗香港之後,

第一次全家總動員一齊去食早餐!




因為係星期六,

好似唔多使錢咁樣!




真係估佢唔到貢旺!

超多人等位!




D 單又亂,

又漏單,

員工態度都唔多好;

誨氣到 C!


真係催多次都好似係佢殺父仇人貢!









真係要嗱嗱臨食完就撇先係最知機咁!

唉~~~香港人。。。



今勻仲唔輪到你哋受氣~~~






依個係乜嘢?




之唔係我哋三個蛋散由英國返到


香港機場第一餐嘅早餐囉!




依條牛脷酥仲係貴過普通喺街買嘅四蚊雞添!




三條就貴咗十二個大洋 o架!


  • :+:+:涼粉子:+:+:
    邊間黎架...你話我知等我唔洗傻更更入左去好啵~~~XD
  • 高Ling
    • 高Ling
    • 2012年8月11日下午10:35
    下次咪鬼幫襯佢啦!
  • xxl
    • xxl
    • 2012年8月11日下午9:05
    你駛開英鎊應該唔會覺得貴, 係英國一件可能都要一鎊啦!
    • Double Iron Legs
      係貴過其他分店三分一嘛!唔抵嘛!
  • Da Da
    • Da Da
    • 2012年8月11日上午6:26
    食到一肚氣, 下次唔好去...
  • Mommy Dearest
    真係咁差
    • Double Iron Legs
      超差!細豬小姐問侍應 D 咖啡係咪即磨,佢藐藐嘴就話 Menu 有講喎!查實如果有,細豬小姐又點會問吖!你話依 D 係乜態度吖!
  • Jo 姐姐
    我返HK時 都係鍾意去茶餐廳架
    但呢間服務咁差 無下次啦 
  • MOONmoon 如月
    邊間咁衰呀?
  • 土耳其他他 - TATA
    宜家香港出街食, 好似搶咁, 又貴又要等仲服務態度差! 
  • 十二月
    我整咗啲 X O 醬俾妳同靚婆婆。有冇時間請埋妳亞sir來飲茶攞?
    • Double Iron Legs
      多謝你先!你真係有心!好可惜阿 Sir 要返工!
    • Double Iron Legs
      睇吓靚婆婆幾時得閒?
    • 靚婆婆分享
      我幾時都得...等妳咋
    • Double Iron Legs
      多謝晒你先!我諗下星期五應該無問題!時間同地點等你話事!
    • 十二月
      O.K. 就下星期五,我想去上次潮江春隔離嗰間,都喺美心嘅,但是京菜。如OK就照樣11•30 :)
    • Double Iron Legs
      OK !下星期五 (17/8)11:30am,請問嗰間嘢叫乜名呢?
    • 十二月
      吳記得:) ,就貼住潮江春門口隔離。
    • Double Iron Legs
      OK ! 到時再電話聯絡啦!
  • 靚太
    • 靚太
    • 2012年8月9日下午5:51
    依家d早餐貴到死,我地多數係屋企食!
    • Double Iron Legs
      早餐只會食兩個金奇異果咋!
  • mei
    • mei
    • 2012年8月9日下午5:11
    呼呼喝喝既幾好食都假
  • wtm246
    • wtm246
    • 2012年8月9日下午4:55
    冇下次了.......
  • EE
    • EE
    • 2012年8月9日下午2:35
    香港樣樣貴,只有人工平,點會有好服務吖!
  • 小咪咪
    星期六香港晨早就人山人海!
    • Double Iron Legs
      冇去嚕!依家去老麥食早餐!
  • Pansy
    • Pansy
    • 2012年8月9日下午1:55
    想咗好耐要食嘅嘢,貴啲都會買㗎!
  • 黃師奶廚藝小百科
    香港d 服務係好差架~~去到邊都要迫tim
  • TnP
    • TnP
    • 2012年8月9日上午9:03
    我好少去茶餐廳食野架!
    • Double Iron Legs
      兩個豬小姐鍾意食港式早餐嘛!
  • Angel
    • Angel
    • 2012年8月9日上午8:41
    香港地D餐廳越旺誨氣架。
    • Double Iron Legs
      人手唔夠,D 員工做到無停手,想佢哋對 D 顧客好都唔得啦!D 老闆真係要諗吓嘞!
  • 欣欣媽媽
    現在的香港人做咩行業態度超差,所以,對香港人好失望呀!我覺得香港人好似內地人好自私.
    • samwei
      • samwei
      • 2012年8月9日上午2:24
      呢間茶餐廳是翠華嗎?
    • Annie
      • Annie
      • 2012年8月9日上午1:12
      Double媽
      嘩~~~駛唔駛好似唔憂做咁既態度呀!難怪有朋友話金融風暴唔駛可憐佢哋啦
      • Double Iron Legs
        啱晒!真係食到忍氣吞聲!激 C 人!
        你做乜咁夜唔瞓?兩點都唔瞓!我一點就同 " 周公 " 捉緊棋喇!你玩完電腦唔夠,仲玩埋手機添!
      • Annie
        • Annie
        • 2012年8月9日上午7:57
        Double媽
        早晨!唔係咁樣咩叫做失眠喎!我玩完手機既Whatsapp之後仲玩埋遊戲,3點幾先至眼瞓去瞓覺咋!如果畀醫生知道我一定死得架!因為我唔可以玩電子遊戲架!仲有噚晚同你講既病,係網度唔好講名無咩網友知道..
      • Double Iron Legs
        你唔好當我傻先得 o架!呢 D 都屬於你嘅私隱嚟 o架!我無經你同意就一定唔可以講,就算你同意都唔應該周圍講!你都唔好周圍同人講阿 Sir 好帥添啵!
        仲有你就真係唔應該打遊戲喎!你唔可以咁貪玩 o 架!仲三點幾..
      • Annie
        • Annie
        • 2012年8月10日上午12:49
        Double媽
        我都無周圍講阿Sir好師喎!只係係自己個卜度講啫!我個卜係私有化架!連遊戲機都唔打得好悶架!
      • Double Iron Legs
        算你啦!打遊戲又真係唔多適合你玩喎!乖啦!
      • Annie
        • Annie
        • 2012年8月10日上午7:55
        Double媽
        我係醫院最想玩既時候,第一次唔知道玩緊畀醫生見到,果時20歲到啦!畀醫生話咗我好耐呀!真係每日一話,之後仲每次見我覆診就話我一次,臨走時又要再講多一次千祈唔好再玩電子遊戲呀!好似鬼上身果隻呀..
      • Double Iron Legs
        邊個叫你咁失策喎!其實睇吓PPS(上網睇嘢!)都好過打遊戲啦!

    沒有留言:

    張貼留言