星期五, 8月 10, 2012

Dinner @ 海皇粥店


2012年8月10日上午1:00公開累積瀏覽 86625

今晚心情仲好激動,
無乜心機食嘢,
所以就去食碗白粥同腸粉就算!
發生乜事?







事緣係由於大豬小姐今年九月就入大學,
所以依個暑假都要同佢買咗好多必需品,
最重要當然係手提電腦啦!


原來要走到去上水先有現貨,
否則訂貨就要多等幾日嘞!





早日就

大豬小姐買咗部嘢,

充完電,

試用第一日
竟然會自動熄機、Blue Screen、


辨識唔到手指紋... ... 等等嘅問題!




專登叫大豬小姐由將軍澳去到上水換機,

( 兩個豬小姐去咗妹妹家暫住!)


佢哋竟然諸多解釋,


又話可能係個 RAM 有問題,


然後又話可能係大豬小姐 Download 咗 D


 唔知  D 乜嘢然後撞咗部機...



真係越聽越火滾,




本嚟我只做旁聽,


抵唔住都要出聲,


嗰 D 姐仔哥仔仲喺耍我哋,


又話公司咁樣係唔可以換機喎!




我就即刻發佢哋難渣,




我話佢哋未收錢就乜多得,


依家部機有問題就乜都唔得,


仲話只可 RAM,

再叫大豬小姐拎部機返屋企再試機!


我咪即刻話山長水遠仲要試機,


唔得又再嚟過?


買嗰陣我哋都表明係要拎返英國用,
更何況仲有大半個月大豬小姐就要返去,

哋要行幾多轉先有機用呀?



當我哋第一次買同用電腦嚟用咩?

佢哋見我係咁 o趙佢哋,


佢哋死死地氣先肯攞部新機出嚟再 Set 過部機
過我哋


我同大豬小姐講,

適當時候就要有適當嘅反應,


唔可以乜都啞忍! 



真係唔發火就我係病貓!

  • :+:+:涼粉子:+:+:
    邊間野咁鬼死唔老實~!!!!...
  • Annie
    • Annie
    • 2012年8月15日下午10:36
    Double媽
    買電腦做咩唔去深水埗呀?果度應該會選擇多及款式都好好多架!而且專業人士多呀!無咁易畀佢哋呃。
    • Double Iron Legs
      深水埗唔一定最好!買咗之後仲要有售後服務呢!唔係一次過 o架嘛!
    • Annie
      • Annie
      • 2012年8月18日下午7:04
      Double媽
      我既售後服務當然係由我細佬負責啦
      就算係大公司買都會係咁樣架!因為有咩問題我自己都係無辦法搬去整架!而我細佬又係做IT添
  • mei
    • mei
    • 2012年8月12日下午6:02
    咁唔老實,可能知你地會攞走,專登賣部次貨俾你地呀!
    我同事都試過話俾現金平$500,點知部機唔係新架
  • 噢!地利 Oh!tria
    咁似d黑店咁o既
  • 高Ling
    • 高Ling
    • 2012年8月11日下午10:42
    咩舖頭咁抵死,等我認住佢以後都唔幫襯佢!
  • xxl
    • xxl
    • 2012年8月11日下午9:14
    係未"瘋宅"呀?
  • Lilo
    • Lilo
    • 2012年8月11日下午8:35
    好似黑店!!
  • 靚太
    • 靚太
    • 2012年8月11日下午5:36
    阿媽出馬!
  • 城市農夫
    「買嗰陣我哋都表明係要拎返英國用,」→
    "咦?唔通d店員唸住你地趕住走人,醒部 "正" 野過你地歎,上左飛機,無手尾跟?"
  • Pansy
    • Pansy
    • 2012年8月10日下午7:13
    好再最後攪掂咋,好多時賣嘢嘅都愛蝦細路。
    • Double Iron Legs
      真係唔發火都係傻 o架咩?
  • My lovely baby
    而家攪掂哂,唔好嬲啦!好在你呢個亞媽發圍幫佢地爭取咋!
  • 金魚
    • 金魚
    • 2012年8月10日下午6:21
    唔係有七天包換咩 ? 果啲售貨員好多都唔識o架 , 分分鐘我哋仲叻過佢 !
    • Double Iron Legs
      間嘢話講係有十天包換,可惜 D Sales 搞搞震!
  • MOONmoon 如月
    人善被人蝦呀
  • EE
    • EE
    • 2012年8月10日下午3:16
    適當時候真係要發下惡!
  • Mommy Dearest
    過份
  • Jo 姐姐
    咁嘅態度真係過份 抵俾鬧呀 
    • Double Iron Legs
      我都係據理力爭啫!佢仲當我哋係 Lu Lu!
  • 黃師奶廚藝小百科
    家吓香港D服務態度有D真係好差~佢哋都係睇人黎蝦
  • 伍師奶
    唉,D人而家的服務態度好差呀,真係磬到發火嫁,換得返,開心番
  • 靚婆婆分享
    咪咁激動....容易血壓高嫁...点解唔去電腦城(深水埗)處買呢???通常我買le類產品一定帶埋個識電腦的朋友去....費事比d亞哥亞姐点紅点綠呀
    • Double Iron Legs
      我諗住喺上水附近買,如果有乜問題,返去問佢哋都方便D嘛!鬼知佢哋咁衰咩!
  • ada 周圍遊
    而家買野係甘嫁啦。貼錢買難受。我都試唔小。好聲好氣唔得嫁。
    我多數都搵返熟人買。貴些都唔想買野都要受氣
    • Double Iron Legs
      基本上依家有 D Sales 職業操守係好有問題! 
  • Angel
    • Angel
    • 2012年8月10日上午8:41
    唉!尼個現成而家好普遍,比錢都要受氣。
    • Double Iron Legs
      我覺得佢哋係 " 恰 " 緊大豬小姐囉!
  • TnP
    • TnP
    • 2012年8月10日上午8:19
    唔發火就當病貓!
  • 何媽
    • 何媽
    • 2012年8月10日上午8:18
    香港而家的服務態度好差,我都吾多買野!
    • Double Iron Legs
      有 D 時裝店,一知道你係香港人就直情唔招呼你添,就算你有嘢問,Sales 都唔理你!因為佢知道你多數齋睇唔買!
  • 欣欣媽媽
    唔好咁嬲,氹番你,開心番.
    • Double Iron Legs
      依家見到部電腦都有 D 火!
  • samwei
    • samwei
    • 2012年8月10日上午2:27
    好彩最後換得返,我都睇到火呀。
    • Double Iron Legs
      你話 D 人係咪唔 o趙唔安樂吖?

沒有留言:

張貼留言