星期五, 1月 10, 2014

唔可以懶惰㗎 !

細囡豬 D 傷風咳好咗少少,

反而我尋晚就多咗咳,

仲咳醒咗幾次 !



* * * * *
17 - 12 - 2013 ( 星期 )  雨天

又係要晨早去接機,

5:30am 就係接阿 Sir !



好彩佢唔使等好耐就出咗閘嘞 !



6:45am 返到屋企;

畀佢執吓行

兼且要佢稍事休息吓 !



10:15am 我就載細囡豬去補習,

中午就返屋企接咗家人去食午飯 !










由於大囡豬抱病,

所以要休息多 D,

呢碟肉絲炒麵就醒佢嘅 !



飲茶用膳完畢就去咗行超市 !


晚餐都一定喺屋企食,

原來整燒肉係唔可以懶惰㗎 !


事緣今次買咗兩塊五花腩,

然後一次過放入焗爐焗,

點知焗出嚟嘅效果就唔一樣 !








好彩屋企人都好俾面幫我食晒 ~ ~ ~



18 則留言:

  1. 兩舊燒肉真係差好遠喎,

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. o尋晚都只係咳醒咗一次,今日都咳少咗嘞!多謝關心!

      刪除
  3. 你個爐火唔平均?! 所以色水差咁遠?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估可能係嚟自兩隻唔同嘅豬,所以受熱唔同囉!

      刪除
  4. 飲茶D點心好靚呀!
    點解兩舊燒肉吾同既?我估係肉既問題。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間中餐館D點心確係唔錯!
      我估可能係嚟自兩隻唔同嘅豬,所以受熱唔同囉!

      刪除