星期四, 1月 09, 2014

失聲

近排我呢度好多人都有流感,

細囡豬同我都唔例外;

我都只係輕微流感,

細囡豬就比較嚴重,

佢食咗藥都鼻塞到 C ,

半夜又咳到醒幾次,

所以都係唯有請假留喺屋企休息 !


* * * * *

16 - 12 - 2013 ( 星期一 )  雨天

早餐就少不免係食西式啦 ~ ~ ~


本來今日打算由大豬小姐帶隊遊倫敦,

可惜佢感冒夾失聲,


除咗食中藥之外,


我嘅鹹柑桔都要出動嘞 !


基於帶隊病咗,

所以我哋唯有改行程,

改由我帶家姐兩母子去閒逛,

等佢哋熟識吓本地生活,

午餐就當然要食吓鬼佬餐啦 !




食飽飽就再去買餸嘞 !


晚餐就 Encore 多一次麵豉焗鱸魚,

個個都食到唔停得筷 !



後話 : -

D 鹹柑桔水真靈驗,

大豬小姐飲咗一杯,

夜晚就開到聲講嘢喇 !


感恩


16 則留言:

  1. 原來鹹柑桔名不虛傳!我都有樽睇門口。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢鹹柑桔係香港朋友送嘅,真係好掂!

      刪除
  2. 最近真係很多人病左。 祝你地早日康復。

    回覆刪除
  3. 我都有陳年咸柑桔看門口

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 我 Ho-ma 屋企嗰啲陳年咸柑桔浸咗成五十年!

      刪除
  5. 依家真係好多人病呀!大家都要小心身體呀!

    回覆刪除
  6. 你哋嗰邊又凍又大風~真係要小心身體呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港下星期都會凍啲,你都要著多件衫呀!

      刪除
  7. 鼻塞,我d女好鍾意買隻鼻貼,夜晚貼住瞓,第2朝就通,但唔知叫咩名,搵到話你知,係花王出的

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有張相, 但唔識點比你睇啊!

      刪除
    2. 呢隻叫乜嘢名,等我叫阿 Sir 寄啲過嚟睇門口!

      刪除
    3. 我出左post 啦! 你去睇相吖!

      刪除