星期二, 1月 28, 2014

長兜年糕

今日天朗氣清,

真係難得嘅好天,

雖然都只係得六度 !


難得大囡豬夾到時間可以喺星期六返到嚟過年,

不過佢只都係留到三日咋 !


咁我就當然要整番 D 年糕畀佢歎吓喇 !


本來想遲多兩日先蒸糕嘅,

但係星期二要同細囡豬去 Bristol 大學面試;

所以都係早 D 整定,

咁就唔怕有甩漏喇 !



今次分咗兩個長兜嚟蒸,

因為大囡豬係非常~~~非常鍾意食年糕㗎 !




大囡豬除咗可以喺屋企煎嚟食,

咁佢就可以帶一底年糕返上利物浦慢慢歎嘞 !


24 則留言:

  1. 平時我麻麻地年糕,不過你呢兩兜又幾吸引喎,我都有興趣呀,流口水中!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實只得大豬小姐喜歡食年糕咋!

      刪除
  2. 回覆
    1. 其實只得大豬小姐喜歡食年糕咋!整兩兜就好足夠喇!

      刪除
  3. 回覆
    1. 其實兩兜都係大豬小姐食嘅,只得佢喜歡食年糕咋!

      刪除
  4. 我唔整年糕,但會整蘿蔔糕呀!

    回覆刪除
  5. 媽媽真好 還準備一底給囡囡帶回去!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為大豬小姐只係得三日留喺屋企,所以咪整多一底佢帶返上利物浦屋企食囉!

      刪除
  6. 祝細豬小姐面試一切順利.

    回覆刪除
  7. 我都like 用長兜~我覺得易切d呀比起圓形

    回覆刪除
  8. 年糕年糕,步步高陞.
    祝新年快樂,心想事成.

    回覆刪除