星期二, 4月 01, 2014

預祝英國母親節

三月三十號係英國嘅母親節 !


朋友非常有心思,

上 ( 29 / 3 ) 星期六 

整咗個蛋糕帶返中文學校同我哋分享 !



晨咁早仲 Whatsapp 佢整蛋糕嘅相過我睇 !



原來仲有一位朋友整咗健康餅乾畀我哋歎,

真係覺得好窩心呀 !



好彩我留肚無食早餐,

真係大飽口福 !



甜到入心嘅蛋糕,

皆大歡喜 ~ ~ ~

  






21 則留言:

  1. 原來英國母親節,你朋友對你真係好

    回覆刪除
  2. 唔講唔知呢~~好快樂、甜蜜嘅母親節呀^^

    回覆刪除
  3. so sweet~我都要煩下買咩俾阿媽~不過買咩都好~佢把口都係唔鍾意~

    回覆刪除
    回覆
    1. 五月第幾星期日先係香港嘅母親節?

      刪除