星期二, 4月 29, 2014

柱喉炆牛腩

自從細囡豬唔食牛肉,

大豬小姐又上咗大學,

咁我就極少買牛肉嚟食嘞 !


早排大豬小姐放假返嚟,

咁我知呢個牛魔皇無牛不歡,

所以就整咗一煲炆牛腩過佢食嘞 !



1 Kg. Roast Beef ,


爆香薑塊、蒜頭同乾蔥頭,


加入已出水嘅牛腩件略炒,


再加入三湯匙柱喉醬然後兜勻,


將果皮、八角同冰糖加入,


注入熱水到牛腩面再上蓋,

待大滾後轉細火炆一個鐘調味即成。



大豬小姐愛食紅蘿蔔,

咁我就加咗三條一齊落去炆嘞 !

17 則留言:

  1. 回覆
    1. 以前喺香港我都只係等 Ho-ma 整畀我食咋!

      刪除
  2. 炆牛腩又香又林又多肉汁, 好味呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以第二日就整咗個牛腩撈麵嚟做午餐!

      刪除
  3. 炆牛腩的汁味道濃郁,飯都食多幾碗 (o^~^o)

    回覆刪除
  4. 嘩~炆咗咁多~駛唔駛我幫口食d 呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 看似好多,唔使幾吓就畀大豬小姐消滅晒嚕!

      刪除
  5. 我有段時期都係牛魔王嚟架,嘻^o^

    回覆刪除
  6. ROAST BEEF用來炆都OK??

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!嗰日唔見有牛腩賣!

      刪除
    2. 就係少見有牛腩賣,我想炆牛腩都唔知可以買邊忽肉,謝謝你,下次可以試呢種

      刪除