星期五, 1月 13, 2012

負責任 ??


2012年1月13日上午12:00公開累積瀏覽 39013


天寒地凍有乜好過喺屋企煲劇吖!


終於煲完套台劇喇!


唔使心掛掛 ~~~ 


依家可以安心整吓其他嘢喇!





2 - 1 - 2012 ( 星期一 ) 



難得兩個女放假返咗嚟屋企喇!

但係佢哋慢吞吞,

搞到兩點先出得門口!





阿 Sir 又可以出去 Pub 食晏嚕!

今次去 The Crab & Dragon 試新嘢!

又見佢話第二個餐只係一鎊咁抵食,

一於  吓佢啦!





阿 Sir 要飲愛爾蘭咖啡,








Fish & Chips 有啲
油膩

炸魚要
走咗啲炸粉先食得!





食埋甜品已經三點幾,

諗住近近地去 O2 換過張細 SIM Card

點知呢間又話無貨,

又叫我哋趕去第二間分店,

醒唔起原來今日係公眾假期,

店員仲實牙實齒話嗰間分店都係收四點半!

咁我哋拿拿臨揸車趕過去,

點知四點二十分去到,

佢哋已經收咗舖!

真係激 C 人~~~



都唔知啲人講嘢係咪唔使負責任 o架!

唉 ~~~

呢豎啲人做嘢就係貢 o架喇!


唔好彩嘅話~~~

有機會要走幾轉都搞唔掂o架



  • Angel
    • Angel
    • 2012年1月14日上午10:10
    你地果邊真係太自由,想早d收都無問題。
    • Double Iron Legs
      可能每個商場都唔同時間收囉!
  • Da Da
    • Da Da
    • 2012年1月14日上午7:21
    英國就是這樣令人覺得好麻煩...
  • 傻妹【Annie】
    Double媽:愛爾蘭咖啡我都好想試下呀!
    • Double Iron Legs
      有威士忌喎!
    • 傻妹【Annie】
      Double媽:妳既意思係裡面有威士忌係度?如果係就唔駛俾我飲啦!以免發生命案呀~~~~~妳明我意思啦~~~~~~~(^0^)
    • Double Iron Legs
      哈哈哈哈~~~所以我都唔會飲 o架!費事不醒人事!
  • 可可貓的活板門
    我又要食雪糕
  • Pansy
    • Pansy
    • 2012年1月13日下午8:25
    第2個餐好抵,咁夾雙數人去吃抵啲呀!
    • Double Iron Legs
      咁我哋一家四口去食就啱啱好喇!
  • 何媽
    • 何媽
    • 2012年1月13日下午6:51
    而家飲食業做得好便, 個日行過間酒店, 外面寫ALL MEAL £1.00. 有D吾相信!!
    • Double Iron Legs
      家陣啲餐飲業真係好難做!再加上大節過後就更加係 " 一節淡三墟 " 呀!
  • katie
    • katie
    • 2012年1月13日下午5:27
    有時遇到咁既情況 真係好鬼激氣 !!
    • Double Iron Legs
      最麻煩就係到依家都未換到將 SIM Card 囉!細囡豬都仲未有新手提電話,舊嗰個有廢廢地!
  • EE
    • EE
    • 2012年1月13日上午10:17
    愛爾蘭咖啡,我以前鍾意架!
    • Double Iron Legs
      阿 Sir 對 Irish Coffee 係有情意結 o架!
  • 欣欣媽媽
    唔清楚就唔好講俾人,希望星期六攪掂呀!
    • Double Iron Legs
      唉~~~呢豎啲人係咁o架喇!真係要求人不如求己 o架!
  • 雀后
    • 雀后
    • 2012年1月13日上午5:50
    哈哈,收工喎梗係要快啦!
    • Double Iron Legs
      咪又當一個教訓囉!以後咪使指以我信佢哋啲人囉!
  • Jo 姐姐
    白行一轉 叫佢同妳打電話CONFIRM 咗先至去嘛 ~~
    • Double Iron Legs
      其實我哋有叫個職員幫我哋打電話過去 Confirm 嘅,佢只係寫嗰邊嘅電話號碼畀我哋,叫我哋自己打過去喎!
      而係當時已經四點,又趕時間!咁咪信足佢囉,點知個隻死鬼仔點我哋咩!真係激氣!
  • samwei
    • samwei
    • 2012年1月13日上午4:05
    呢到辦事真係預左行多轉。冬天飲杯 Irish coffee 真係暖好多, 可惜我不好酒。
    • Double Iron Legs
      前後去咗三次都仲未換到!星期六仲要去攪多次,希望到時攪掂啦!阿 Sir 好喜歡飲 Irish coffee!
  • TnP
    • TnP
    • 2012年1月13日上午3:41
    俾人亂點,激氣呀
    • Double Iron Legs
      前後去咗三次都仲未換到!星期六仲要去攪多次,希望到時攪掂啦!

沒有留言:

張貼留言