星期一, 1月 23, 2012

龍年如意


2012年1月23日上午12:00公開累積瀏覽 33521



依家已經係香港嘅大年初一喇 ~~~


我同阿 Sir 、兩個豬小姐


喺度同大家拜個早年先 ~~~


大家龍年如意,

身壯力健!


小朋友聽教聽話!

學業進步!

朋友就常搵常有!






                                                         

                                                            (影像來自雀后!)
  • 靚婆婆分享
    我都唔識轉載.....死stupid........
    • 噢!地利 Oh!tria
      萬事勝意
      • Pandora 香傭講法文
        福到
      • 5B媽 Biggie-Bobo-Bitsy-Bingo-Bonnie
        祝你同家人龍年富貴吉祥,萬事勝意,身體健康!
      • Da Da
        • Da Da
        • 2012年1月23日下午9:48
        恭喜發財, 身體健康, 萬事如意...
      • Liam媽咪 sandy
        祝龍馬精神!身體健康!心想事成!
        • Double Iron Legs
          恭喜發財!我都祝你同屋企人龍年如意,身壯力健、青春長註!
          好耐無見你呀!幾好嘛?
      • Lilo
        • Lilo
        • 2012年1月23日下午9:22
        祝你和家人福星高照,如意吉祥,心想事成!
      • C拉
        • C拉
        • 2012年1月23日下午7:25
        Double媽!祝你一家身體健康!三母女青春常駐!你亞sir長揾長有!
        • Double Iron Legs
          恭喜發財!我都祝你同屋企人龍年如意,身壯力健、青春長註!
          仲有樣樣順利!囡囡喺悉尼生活如意!
      • TnP
        • TnP
        • 2012年1月23日下午6:40
        祝你龍馬精神,萬事勝意,如意吉祥
        • Double Iron Legs
          恭喜發財!我都祝你同屋企人龍年如意,身壯力健、青春長註!
      • Ka
        • Ka
        • 2012年1月23日下午5:50
        恭祝你家肥屋潤!
        • Double Iron Legs
          恭喜發財!我都祝你同屋企人龍年如意,身壯力健、青春長註!
          祝你同豆先生更加恩愛!
      • Sydney
        • Sydney
        • 2012年1月23日下午5:38
        祝合家平安.萬事如意.身體健康.
        • Double Iron Legs
          恭喜發財!我都祝你同屋企人龍年如意,身壯力健、青春長註!
      • EE
        • EE
        • 2012年1月23日下午4:55
        恭喜發財!萬事勝意!大細小姐學業進步!
        • Double Iron Legs
          恭喜發財!我都祝你同屋企人龍年如意,身壯力健、青春長註!
          祝阿仔讀書進步!
      • 溫日繪
        好美的利是封,多謝你的分享,踏入龍年,祝新年進步,身體健康,萬事如意!! ~~ '''''''''' ~~~ 我又有新的手繪漫畫發佈 , 如果得閒黎我個YAHOO BLOG 睇下 ~~~ ''''''''''
        • Double Iron Legs
          恭喜發財!我都祝你同屋企人龍年如意,身壯力健、青春長註!
          我都有去你個 Blog 度睇 o架!
      • 肥媽咪
        祝妳同家人新年快樂, 身體健康, 心想事成, 財源滾滾來呀!
        • Double Iron Legs
          我祝妳同屋企人龍年如意,身壯力健!
      • 欣欣媽媽
        恭喜發財!心想事成!財源廣進!
        • Double Iron Legs
          我都祝你同屋企人龍年如意,身壯力健!
      • FAT FAT
        • FAT FAT
        • 2012年1月23日上午10:33
        祝賀各位龍年事事順意,心想事成,身体健康!! :)
        • Double Iron Legs
          我都祝你龍年如意,身壯力健!青春長註!
      • 雀后
        • 雀后
        • 2012年1月23日上午7:58
        新年快樂,心想事成,身體健康,步步高陞,萬事如意,財源滾滾!
        • Double Iron Legs
          我都祝你同屋企人龍年如意,身壯力健、青春長註!
      • 何媽
        • 何媽
        • 2012年1月23日上午7:37
        祝龍年快樂, 身體健康!恭喜發財!!
        • Double Iron Legs
          我都祝你同屋企人龍年如意,身壯力健、青春長註!
      • Flora
        • Flora
        • 2012年1月23日上午5:30
        早晨!恭░喜░發░財!祝你及家人新年快樂, 身體健康!心想事成!
        • Double Iron Legs
          早晨!恭░喜░發░財!我都你同屋企人龍年如意,身壯力健!
      • samwei
        • samwei
        • 2012年1月23日上午4:27
        祝龍馬精神!身體健康!心想事成!
        • Double Iron Legs
          我都祝你同屋企人龍年如意,身壯力健、青春長註!
      • 傻妹【Annie】
        Double媽:新一年祝妳及家人健康快樂、幸福美滿、心想事成!
        • Double Iron Legs
          我都祝你同屋企人龍年如意,身壯力健、青春長註!

      沒有留言:

      張貼留言