星期六, 1月 21, 2012

皺紋年糕


2012年1月21日上午12:01公開累積瀏覽 42217

今朝輪到整大豬小姐嘅至愛~~~年糕嘞!



噢~~~

好彩屋企仲有一包糯米粉!



如果唔係就無得整年糕喇!
  


煮溶片糖 + 
薑片,待涼,

備用。



糯米粉,澄麵粉同加入大盆中, 
 


逐少加入糖水攪勻,
 過篩兩次, 



倒入已塗油糕盆中大火蒸約一小時即可, 


取出待凍。
   



原來用蒸籠嚟蒸糕都係要冚張錫紙 o架!

今次搞到變咗皺紋年糕添!
 



  • 周公 Kai
    有錫紙 更多皺紋 ? 更多倒汗水 滴落糕面引起 ??? 用竹蒸籠 是不會有倒汗水的 ?
    • 噢!地利 Oh!tria
      冚張錫紙>>我又記住先.
      • Pansy
        • Pansy
        • 2012年1月22日下午10:02
        識整年糕好叻呀!
        • Double Iron Legs
          邊豎係吖!我都係人整我又整之嘛!
      • 傻妹【Annie】
        Double媽:新一年祝妳及家人健康快樂、幸福美滿、心想事成!
        • Double Iron Legs
          我都祝你同屋企人龍年如意,身壯力健!
      • Angel
        • Angel
        • 2012年1月22日下午12:59
        我今年又係皺紋年糕呀,哇 咔咔。
        • Double Iron Legs
          年糕有咗皺紋,貢你就唔徙有喇!哈哈哈哈哈哈
      • Lilo
        • Lilo
        • 2012年1月22日上午12:45
        唔緊要喇.....最重要大豬小姐鍾意食^^
        • Double Iron Legs
          係 o架!大豬小姐超鍾意食!
      • 可可貓的活板門
        龍年到, 恭喜發財! 祝你日日開心, 事事如意...可可貓祝你全年行好運
        • Double Iron Legs
          我都祝你龍年如意,身壯力健!
      • 傻妹【Annie】
        Double媽:識整已經好叻啦!學ee及雀后咁講,又唔係送禮而且食落肚啫,不過妳整俾我食就更加無問題~~~~~~~hahaha
        • Double Iron Legs
          我都係貢諗,但想力求完美嘛!
      • C拉
        • C拉
        • 2012年1月21日下午1:12
        唔知点解?我唔鍾意食年糕嘅呢???
      • 殷師奶 HeBi Yuen
        hihi.......皺紋年糕無所謂啦~~食左就睇唔到~~~祝龍年快樂+億事如意+笑口常開開開
        • Double Iron Legs
          無錯!我都祝你龍年如意,身壯力健!
      • EE
        • EE
        • 2012年1月21日上午10:57
        冇所謂!反正都係食左落肚!
      • 欣欣媽媽
        做得好好呀!祝你一家人新年快樂!
        • Double Iron Legs
          多謝!我都祝你一家人新年快樂 !
      • Da Da
        • Da Da
        • 2012年1月21日上午7:17
        我第一次整時都試過有紋架, 後來都是用錫紙才靚仔...
      • 雀后
        • 雀后
        • 2012年1月21日上午7:02
        自己食,唔怕啦!
      • 城市農夫
        年糕不錯呀!應節食品!謝謝分享!
        祝新春愉快!種植順利,收成美滿!
        • Double Iron Legs
          見笑!見笑!我都祝你龍年如意,身壯力健!
      • samwei
        • samwei
        • 2012年1月21日上午3:16
        我都用蒸籠嚟蒸糕,但係唔使冚錫紙, 你用邊個食譜架?
        • Double Iron Legs
          唔知呢!我估應該唔關食譜事嘅!
      • 何媽
        • 何媽
        • 2012年1月21日上午1:25
        冚張錫紙蒸, 點會皺皮咁??不過自己食, 吾緊要呀~~
        • Double Iron Legs
          係囉!自己食;無相干啦!

      沒有留言:

      張貼留言