星期六, 9月 24, 2011

收成~~~


2011年9月24日上午12:00公開累積瀏覽 52721
 
英國呢輪都幾涼!


早晚都好凍!


上次掘啲薯仔出嚟之後,


發現 D 薯仔有被蟲咬過嘅跡象!


諗吓都係快啲挖晒佢出嚟好啲!


唔好益咗啲蟲!





細女豬好得手!
挖晒出嚟~~~


事關連續整咗幾日花園之後,

我條腰就唔掂喇!

唉...............


今年種咗兩款唔同嘅薯仔,

呢啲係第一年
新薯,

好似話可以連皮食 o架!

唔知係咪真嘅哩?




改咗用紅白藍袋嚟種之後,

呢批舊薯比過往嘅瘦弱!

又或者可能之前俾魚翅瓜啲葉蔗晒,

所以搞成咁~~~

有啲中型嘅魚翅瓜都開始爛喇!

都係快啲摘埋佢好啲!

唔係遲早益咗啲雀同蟲就蝕喇!




呢兩隻係最大嘅,

每隻都有成五公斤重!

(有個普通水杯做比例!)


其餘嘅都係無咁大!


有腦友記提醒,

只要將啲魚翅瓜放喺乾爽嘅地方,

就可以擺三幾個月喎!

唔~~~

可以留番啲阿 Sir 試喇!!

真係正~~~



   


差啲唔記得咗仲有兩隻
南瓜仔

可能真係俾魚翅瓜搶晒啲營養,

搞到今年嘅南瓜又小又細!

  • 麥麥
    • 麥麥
    • 2011年9月28日上午10:03
    見到好收成我都替你開心呀.
  • Da Da
    • Da Da
    • 2011年9月27日下午6:39
    我們這裡簡直是冬天...
  • 5B媽 Biggie-Bobo-Bitsy-Bingo-Bonnie
    收成咁好,魚翅瓜顏色好靚,5KG好重呀!
  • 殷師奶 HeBi Yuen
    hihi.....d薯仔有點點紅色,食唔食得??
    • Double Iron Legs
      無問題,總之,唔係綠色就食得!
  • 黃師奶廚藝小百科
    收成唔錯喎!~~香港呢家都涼咗d 呀!~
    • Double Iron Legs
      好似話香港已經正式入秋喇!
  • xxl
    • xxl
    • 2011年9月25日上午12:07
    New potato 洗淨煲熟連皮食. 正!
  • Liam媽咪 sandy
    魚翅瓜可以放幾個月我試過 o.k.
  • Pansy
    • Pansy
    • 2011年9月24日下午8:35
    好多收成,令人羨慕呀!
    • Double Iron Legs
      我都係人種,我又種咋!
  • EE
    • EE
    • 2011年9月24日下午6:47
    正呀~
  • C拉
    • C拉
    • 2011年9月24日下午6:30
    薯仔易唔易種架!
    • Double Iron Legs
      非常易種!將已發芽嘅薯仔切開幾舊,放入培養土度種就得o架喇!
  • 靚太
    • 靚太
    • 2011年9月24日下午6:29
    真係好羨慕可以自已種植!
    • Double Iron Legs
      呢度太無聊喇!所以咪自已種囉!
  • 可可貓的活板門
    收成很好, quick quick quick..... cook them all !
    • Double Iron Legs
      其實一路都有食緊 o架喇!
  • 金魚
    • 金魚
    • 2011年9月24日下午6:03
    有排食囉 ,駛唔駛我幫口呀 !
  • 何媽
    • 何媽
    • 2011年9月24日下午4:57
    收成成績很好呀!! 我的魚翅瓜沒你咁大!! 南瓜是不是日本青皮南瓜? 這個品種好甜, 好"正"~~~
    • Double Iron Legs
      多謝!呢隻南瓜係日本青皮南瓜!兩個嘴尖豬小姐淨係喜歡食呢款 o架咋!
  • 欣欣媽媽
    今次收成非常好,樣樣都咁靚.
    • Double Iron Legs
      我都係人種,我又種咋!
  • katie
    • katie
    • 2011年9月24日上午9:07
    收獲好豐富呀 ^^
    • Double Iron Legs
      可惜南瓜冇舊年收成咁多!
  • 雀后
    • 雀后
    • 2011年9月24日上午6:45
    今次收成都唔錯喎!
    • Double Iron Legs
      其實我想要多啲南瓜架!不過, 今次只得兩隻咁少!有啲失望囉!
  • samwei
    • samwei
    • 2011年9月24日上午3:34
    薯仔現在才掘出來又真係太遲。 我朋友上星期掘, 到要掉好多, 因為已經有蟲食了。
    • Double Iron Legs
      其實係咪應該九月頭就收成呢!
  • 傻妹【Annie】
    Double媽....果兩個真係南瓜嚟架.....真係好唔似喎.....太過細啦....>_<
    • Double Iron Legs
      Annie : 咁如果我加啲排骨去炆,就夠食一餐嘅 !
    • 傻妹【Annie】
      Double媽....其實南瓜煮餸好好味架.....不過我鍾意兩個魚翅瓜....因為好靚好得意....我又未見過真實版.....^-^
  • FAT FAT
    • FAT FAT
    • 2011年9月24日上午1:09
    in the meantime ,ucan  put something next to the melon so that we can see how big it was ! right ,?!  :)
    • Double Iron Legs
      我加咗個普通水杯做比例喇!
  • 城市農夫
    嘩!收成很好呀!祝繼續豐收!
    • Double Iron Legs
      多謝晒你嘅解答!
    • 城市農夫
      "兩隻南瓜睇落唔輕,有冇秤下幾重?"

沒有留言:

張貼留言