星期日, 9月 04, 2011

執行李


2011年9月4日上午12:00公開累積瀏覽 31122
 
今朝趁太陽伯伯瞇 o係舊烏雲後面,

快手快腳剪咗 D 多餘魚翅瓜嘅葉同蔓!

攪咗一粒鐘就收工!

留番聽日再整過,

事關我條腰又頂唔住喇!

真係頭痛!


不如同大家睇吓我哋三母女由香港帶咗幾多返嚟吖 !

當中有啲係喺食物博覽同台灣買嘅戰利品嚟

















本來仲可以帶多九公斤
返嚟㗎!

不過,

阿 Sir 計錯數!

所以就..................

唔緊要~~~~

留番佢下次再帶過嚟囉!

  • Jo 姐姐
    嘩 妳地好犀利呀 真係拜服 拜服 ~~
    • Pandos - 喺Krakow
      有排食!!!! :D
      • xxl
        • xxl
        • 2011年9月5日下午4:40
        搬咗半個香港番去, 仲有9kg剩, 真羨慕.
        • Double Iron Legs
          無辦法喇!呢度物資唔多就手!唯有向外求!始終用慣香港貨!
      • 噢!地利 Oh!tria
        幾多喎.
        • Double Iron Legs
          唔算多囉!仲有啲在寄運中!
      • 欣欣媽媽
        嘩!~買咗好多嘢返去,勁呀!
        • Double Iron Legs
          用咗成個幾月嚟搜購 o架!
      • 黃師奶廚藝小百科
        超級多嘢喎!~你pack 得好勁~!
        • Double Iron Legs
          唔係我 Pack o架!係阿 Sir 先有咁功力咋!
      • FAT FAT
        • FAT FAT
        • 2011年9月4日下午9:11
        我d牛肉干食哂啦 ~~~ vi
        • Double Iron Legs
          嗰啲係豬肉干嚟 o架!你重溫我個 Blog,咪可以整嚟食囉!傻 Fat!!
      • Almaly 卡樂B媽咪
        俾多五佰蚊就可以多 23 kgs ==> 好似剩係BA有?定有其他airlines都得?
        我唔係london飛,要轉機,同agent出機票,每人有30kg寄倉。
        • Double Iron Legs
          其他 airline 我就唔知!咁你覺得 30 kgs足夠嗎?
        • Almaly 卡樂B媽咪
          一個30kg,我地一家3口:90kg,够囉!而且仲可以再手提行李呢!
      • Da Da
        • Da Da
        • 2011年9月4日下午5:55
        你都好勁, 帶咁多, 是否有些手提 ???
        BTW, 我今次搭芬蘭航空, 多了行李額, 真係好舒服, 寄了6件行李, 每人手提一件都是很輕手的, 之前每人手提都帶成 10 KGS 以上, 攞到死死吓...
        • Double Iron Legs
          有三個大行李箱, 仲有三個 Hand carry 同三個背囊 o者!阿 Sir 有送機同可能有大隻佬嚟接機啦!唔多使我搬!所以全程都 OK 啦!
      • 鍾與圖
        嘩 ! 大豐收喎 , 睇到都開心 , 真係有排食啦 !!!
      • C拉
        • C拉
        • 2011年9月4日下午3:50
        你呢度止唔止60kg呀!執番啲嘢出黎呢個時刻係最開心!
        • Double Iron Legs
          除咗三個大行李箱, 仲有三個 Hand carry 同三個背囊 o者!
      • Angel
        • Angel
        • 2011年9月4日下午3:25
        哇!你到3個人點拎呀。
      • 傻妹【Annie】
        Double姐......妳找我呀^0^.....妳哋真係好犀利喎....好似搬咗個家庭超市返屋企咁樣.....妳哋返咗去幾耐呀?.....近期都無咩周圍巡卜......所以仲要妳周圍搵我添.....>-<
        • Double Iron Legs
          係呀!差啲要報警添!好彩你泡頭咋!你家陣好晒未?保重呀!
        • 傻妹【Annie】
          Double媽....仲係控制得唔係咁好....連覆診期都縮短埋添....所以都有排煩呀.....希望唔好再入院就得啦.....不過個頭痛問題仲係解決唔到....成日都痛到嘔.....膠囊隻止痛藥....陳醫生又唔想我食喎....真係好難搞呀!
        • Double Iron Legs
          有無嘗試其他方法?例如針灸,中醫.....呢?見到你咁,都戥你辛苦!
        • 傻妹【Annie】
          Double 媽.....我既問題係內分泌既病....所以唔係妳講既方法可以幫到我架....不過都好多謝妳對我既關心.....我依家已經掛住妳啦....~.~
        • Double Iron Legs
          原來係咁!咁你要更加小心保重身體囉!
      • Pansy
        • Pansy
        • 2011年9月4日上午11:20
        嘥咗9kg,有啲唔抵,不過好再都到咁多,你真係犀利呀!
      • taotao223
        勁多戰利品喎 哈哈哈
      • 雀后
        • 雀后
        • 2011年9月4日上午10:02
        嘩!好仲誇張過我喎!
      • EE
        • EE
        • 2011年9月4日上午9:52
        都帶左好多囉!
        • Double Iron Legs
          我執番出嚟,都執咗成日呀!
      • samwei
        • samwei
        • 2011年9月4日上午8:18
        好有實力呀!
        • Double Iron Legs
          從來都係阿 Sir 執行李㗎!我無得參與!
      • TnP
        • TnP
        • 2011年9月4日上午7:38
        嘩! 咁多野點拎到返嚟架?
      • Liam媽咪 sandy
        咁多食物有排食啦
      • Ka
        • Ka
        • 2011年9月4日上午2:30
        你偷位叻唔叻?過兩招俾我。
        • Double Iron Legs
          我都唔識偷位!只不過你俾多五佰蚊就可以多 23 kgs,咁咪仲抵過寄包裹!
      • Ka
        • Ka
        • 2011年9月4日上午2:29
        勁呀!
        我下次一個人返,不過我已經諗加錢寄多件行李。
        • Double Iron Legs
          唔敢當!我哋三個人一共有六十公斤!(原本係 69 kgs)所以咪帶到咁多 o野囉!

      沒有留言:

      張貼留言