星期二, 9月 06, 2011

開學了


2011年9月6日下午11:00公開累積瀏覽 32317
 
多謝各位腦友記嘅關心!


上一篇嘅說話只係我嘅隨心話,

並唔係我同阿 Sir 之間發生咗咩事,

多謝關心!



講番兩個豬小姐,

大豬小姐今朝十點幾只係返校做學前面談,

只係見咗唔夠五分鐘,

就返歸嘍!
細豬小姐就中午先返要學!

由於今日落住微絲細雨,

所以懶惰嘅細豬又要我車佢返校!

琴日收到阿 Sir 寄嚟嘅郵包,





其實仲有啲物資仲未收到!

希望可以儘快收到啦!!

  • 傻妹【Annie】
    Double媽.....妳哋買嘢既本能都好強喎.....我真係無妳哋咁犀利....我連買嘢都懶架.....所以媽咪好驚我老咗之後.....餓死多過病死喎.....哈哈哈....不過我成日都答佢....有命等到我老先至嚟怕啦.....媽咪聽完就會唔出聲走人架....^.^
    • Double Iron Legs
      如果有人幫我買埋,我都唔想買!所以你係幸運囉!
    • 傻妹【Annie】
      Double 媽.....我其實好少買自己嘢架.....買襯多數都係買俾家人或者特別事情買俾朋友咋....因為我好怕諗買咩俾人.....因此朋友生日都係請佢食餐飯多.....(^0^)
  • xxl
    • xxl
    • 2011年9月8日下午9:19
    收到包裹最開心.
    • Double Iron Legs
      如果連我想要嘅 o野, 都係今次度收到就仲開心!
  • Double Iron Legs
    都開心 o架!仲咁快收到添!
    • Pansy
      • Pansy
      • 2011年9月8日下午3:19
      好多嘢收,睇見都開心呀!
      • EE
        • EE
        • 2011年9月7日下午10:50
        真係乜都有~
      • katie
        • katie
        • 2011年9月7日下午8:22
        物資好豐富呀 ^^
        • Double Iron Legs
          咦!你旅行番咗嚟喇!你有咩戰利品呀?
      • 黃師奶廚藝小百科
        有4隻dvd~~俾你煲喎!
      • 雀后
        • 雀后
        • 2011年9月7日下午1:54
        如果郵寄係穩陣D,梗係寄好啦!唔係俾人收咗就白費心機啦!
        • Double Iron Legs
          沒收、充公都係小事,最怕係俾海關 Black List 咗,咁以後就乜都唔使帶返嚟喇!
      • 欣欣媽媽
        嘩!真係好多物資呀!祝兩個女女努力讀書.
      • Liam媽咪 sandy
        我都好掛住 HK 食物時都會寄
        • Double Iron Legs
          穩陣啲,都係郵寄好啲!費事因小失大,俾海關 Black List 咗就煩喇!
      • TnP
        • TnP
        • 2011年9月7日上午7:07
        罐頭都唔入到境嗎?
        • Double Iron Legs
          阿 Sir 穩陣啲罐頭肉類最好係郵寄!
      • Da Da
        • Da Da
        • 2011年9月7日上午5:56
        收包裹最開心...
        • Double Iron Legs
          不過,最想收到嘅 " 五香肉丁 " 仲未到手!
        • Da Da
          • Da Da
          • 2011年9月7日上午6:20
          HA HA 咁啱, 我今日剛好食 " 五香肉丁 " ....
        • Double Iron Legs
          哎呀!你就好喇!我都唔知幾時先有得食~~~~~~~~~~~~
      • Ka
        • Ka
        • 2011年9月7日上午4:55
        你呢箱等左幾耐收到?我都係唔敢帶肉
        • Double Iron Legs
          上星期六阿 Sir 寄出,星期日晏晝就收到!今次超快!Samwei 都話肉類係寄, 隱陣D!
      • Ka
        • Ka
        • 2011年9月7日上午4:52
        DVD包裝似老翻喎;-)
        • Double Iron Legs
          唔知喎!老友睇完送俾我!可能係o卦!
      • samwei
        • samwei
        • 2011年9月7日上午3:31
        你物資充足, 肉類我都係寄, 隱陣D!
        • Double Iron Legs
          哦!咁我以後都係寄啦!罐頭都可以寄船嘅!多謝提醒!
      • Pandos - 喺Krakow
        我又係想問.... Nivea都要寄?? 哈哈哈哈!
        • Double Iron Legs
          阿 Sir 就係咁o架啦!見有啲屬於我嘅o野就寄過嚟!完全幫到手嗰隻囉!真係多得佢唔少!
      • 噢!地利 Oh!tria
        Nivea都要寄??
        • Double Iron Legs
          呢支 Nivea Toner 係我上次買去台灣旅行用嘅,我放咗喺檯面,諗住下次回港再用,點知阿 Sir 唔理三七廿一就寄埋過嚟!真係唔該晒佢!

      沒有留言:

      張貼留言