星期五, 9月 09, 2011

Model II


2011年9月9日上午2:00公開累積瀏覽 81016
 
唔通我嘅心情影響咗天氣?

呢幾日呢樹都係天陰陰,

凍凍地!

而我亦都覺得非常懨悶


                           2011 年 8 月 16 日 (二)



今日輪到細豬小姐做 Model !



與此同時我就整豬肉乾過妹妹食!


今次整咗黑椒同沙 o爹兩隻味

不過,

原來香港買唔到我平時喺英國用開嗰隻沙 o爹醬,

啲味始終有啲唔同!

激 C !

大若整到晚飯時候先完成,

妹妹同朋友都話黑椒味嘅豬肉乾好食啲!

唔通下次要帶樽沙爹醬返香港先得?


晚餐就喺 Pizza Hut 度解決,












意猶未盡,

再去 " 聰嫂 " 度食甜品!
















咁先完美滿足!



睇番呢啲美食相之後,

心情都開朗晒!!

  • xxl
    • xxl
    • 2011年9月13日上午10:53
    好少去pizza hut.
  • Jo 姐姐
    細小姐好靚女呢 ^^
    自家製豬肉乾 點都乾淨企理 又健康啲嘅 =)
    • Double Iron Legs
      代佢多謝你!所以咪要自己整囉!雖然話香港乜 o野都有得買o者!!
  • Pandora 香傭講法文
    so many good food^^
  • 傻妹【Annie】
    Double媽.....我都覺得細小姐好靚女.....今年幾多歲呀?
    • 傻妹【Annie】
      Double媽.....點解妳唔係度回應我架....次次都去我個新版卜留言....@^@
    • Double Iron Legs
      九月尾就十六喇!我有喺我個 Blog 度回應你架!你睇唔到咩?我都想問你幾時開始先寫新 Blog 呀!
    • 傻妹【Annie】
      Double媽.....嘩....16歲真係一個令我好想念既年齡....無呀....唔係我唔想寫架....只係我搞唔掂個新版卜.....無辦法將舊卜既網誌搬過去新版卜呀....所以咪未開始用囉....我要等雅虎幫我搬舊屋去新屋先至可以寫呀....^_^
  • EE
    • EE
    • 2011年9月9日下午9:06
    細小姐好靚女喎!
  • Pansy
    • Pansy
    • 2011年9月9日下午6:32
    我成日以為豬小姐好細路,原來好索呀!
    • Double Iron Legs
      No 喇!唔出聲都仲可以!一出聲就好 BB !
  • 黃師奶廚藝小百科
    自己整豬肉乾~好過街買嗰d 好多~!
    • Double Iron Legs
      健康好多!無添加劑同防腐劑!最啱小朋友!
  • 靚太
    • 靚太
    • 2011年9月9日下午3:14
    香港呢邊仲好鬼c熱呀!
  • C拉
    • C拉
    • 2011年9月9日下午1:05
    有時我哋心情唔好、睇樣樣都唔順眼架啦!
    我想問你用開邊隻沙爹醬呢?
    細豬小姐原來係一位美人兒!
    • Double Iron Legs
      你講得好啱!我用開 Jimmy's o架!代佢多謝你!
    • C拉
      • C拉
      • 2011年9月9日下午5:00
      Jimmy's香港係咪去什貨店買架!我以前都買過!我依家都係用佢!
  • 欣欣媽媽
    細豬小姐好靚,嘢食好正呀!
    • Double Iron Legs
      代佢多謝你!家陣我已經好懷念香港啲食物喇!
  • TnP
    • TnP
    • 2011年9月9日上午8:50
    你用開邊隻沙爹醬呀?
    • Double Iron Legs
      我用開嘅牌子係 Jimmy's !上次喺 Taste 就搵唔到囉!
  • Da Da
    • Da Da
    • 2011年9月9日上午5:17
    細豬小姐好靚女喎...
    BTW, 我都未有時間寫回澳篇...
    • Double Iron Legs
      細豬小姐得高(度)望重(量)!哈哈哈...................
  • 雀后
    • 雀后
    • 2011年9月9日上午5:08
    自己整嘅豬肉乾,肯定冇防腐劑呀!
    • Double Iron Legs
      你說得對!完全無添加劑!健康非常!更適合小孩食!
  • 何媽
    • 何媽
    • 2011年9月9日上午4:07
    你囡囡亭亭玉立! 靚囡喎~~
    • Double Iron Legs
      多謝!細豬小姐仲未夠十六!仲好細路 !
  • 噢!地利 Oh!tria
    整豬肉乾? o係HK出去買啦.
    • Double Iron Legs
      因為妹妹知道我識整豬肉乾,咁就話自家整一定健康過街賣嘅!尤其佢有兩個小孩子!所以咪整過佢食囉!
  • samwei
    • samwei
    • 2011年9月9日上午1:57
    香港的pizza hut有很多選擇呢!
    • Double Iron Legs
      家陣佢哋又真係多咗好多選擇!

沒有留言:

張貼留言