星期五, 10月 28, 2011

船運包裹

船運包裹
2011年10月28日上午12:00公開累積瀏覽 57717
 
九月頭阿 Sir 用船運寄咗個好重嘅包裹過嚟,

終於今日晏晝收到喇!

有啲罐頭係喺香港嘅台灣店買,

午餐肉就係新加坡產品。



呢 D 醬料部份喺食物博覽度買嘅。


護膚同護髮用品,


黑糖就喺台灣旅行嗰陣買嘅。



仲以為呢個郵包要年尾先收到,

事關阿 Sir 話船運要三個月先到英國喎!

我明明記得係六個禮拜就可以到 o架!

唔通我
記錯~~~





  • xxl
    • xxl
    • 2011年10月31日上午11:09
    啱啱有船未走, 又有吉位咁就好快. 如果船啱啱開走, 咁就有排等.
    • Double Iron Legs
      其實都要等坐好多日嘅船期,隻船先開出 o架!
  • 黃師奶廚藝小百科
    嘩~咁多嘢~有排食喎!~船運等好耐呢不過~
    • Double Iron Legs
      好多儲備囉!今次個郵包七個星期就到咗喇!
  • Angel
    • Angel
    • 2011年10月30日上午10:27
    唔係馬,要三個月先收到。不過尼度咁多野,夠一年份量啦。
    • Double Iron Legs
      今次個郵包七個星期就到咗喇!
  • Da Da
    • Da Da
    • 2011年10月30日上午5:16
    是否都是在郵局寄...
    • Double Iron Legs
      香港船運嘅郵包都是在郵局寄嘅!
  • C拉
    • C拉
    • 2011年10月29日下午8:24
    嘩!咁多補給、發達咯!
  • 何媽
    • 何媽
    • 2011年10月29日上午6:29
    D 玻璃醬料, 吾怕打爛嗎? 罐頭鮑魚寄船運, 好"醒"喎~~
    • Double Iron Legs
      阿 Sir pack 箱係好掂 o架!永無出事!罐頭 & 醬料呢 D 重 o野寄船慳啲吖嘛!
  • 傻妹【Annie】
    Double媽:其實妳真係好犀利架!樣樣嘢都安排得咁掂,下次用船運埋我過去妳度~~~哈哈哈!可以遠離一班煩人。>_<
    • Double Iron Legs
      凡人 == 煩人 !!
    • 傻妹【Annie】
      Double媽:古時既人真係有見地,就好似用『凡人』嚟形容普通人咁樣,真係個個都係『煩人』嚟!
    • Double Iron Legs
      古時嘅聖賢係好有智慧 o架!
  • 胡李媽媽
    即係兩個月咋喎....好開心呀...安坐家中就買到...收到咁多嘢 ^^
    • Double Iron Legs
      暑假買咗好多重 o野,又唔想 o徙咗啲行李位,咁阿 Sir 咪次次都用船寄啲重 o野過嚟囉!
  • Pansy
    • Pansy
    • 2011年10月28日下午11:22
    想問下啲玻璃嘢係用咩包住呀?我見寄到去到完好無決,我都想學下嘢呀!
    • Double Iron Legs
      阿 Sir 放咗好多野落去左 'zip' 右 'zip',一齊寄,啲玻璃樽就無事,但是啲罐頭就多數 "lip" 囉!其實呢個郵包係勁重 o架!所以我諗啲郵差根本唔夠力搬郁佢!
  • Pansy
    • Pansy
    • 2011年10月28日下午11:21
    都成2個月先到噃,收到咁多嘢,好似拆禮物咁,比著我會好開心呀!
    • Double Iron Legs
      我係日望夜望都係等呢個包裹咋!家陣收到就梗係喇~~~
  • Rita
    • Rita
    • 2011年10月28日下午1:53
    請問要不要打稅?
    • Double Iron Legs
      多謝到訪!今次唔需要打稅 !
  • 傻妹【Annie】
    Double媽:嘩!妳哋既購物能力好強勁呀!我無咁樣既心機選購,多數都係興奮地出發,不捨地回家,所以我去旅行成日都唔想返屋企架!
    • Double Iron Legs
      我係財政大神,所以我只負責管數,唔負責攞 o野!
  • 雀后
    • 雀后
    • 2011年10月28日上午5:42
    大細豬女一定好開心,因為又有好嘢食啦!
    • Double Iron Legs
      個郵包都係佢兩姊妹夾手夾腳搞掂 o架咋!煮番啲好 o野過佢哋食都應該嘅!
  • samwei
    • samwei
    • 2011年10月28日上午2:45
    六個星期就得, 如果就啱船期就好準,可能會早添,我地寄時會順口問一下。
    • Double Iron Legs
      今次只係用咗七個星期就到喇!
  • Jo 姐姐
    嘩 咁多罐頭同醬料 咪好重囉 郵費唔少啊 :P 我寄返NY都係要6-8個星期~~
    • Double Iron Legs
      郵費 ~~~ 我無留意喎!平過空郵好多 o架!
  • Pandos - 喺Krakow
    嘩! 有排食!!!
    • Double Iron Legs
      廚房啲儲物櫃擺到滿晒!
  • sk
    • sk
    • 2011年10月28日上午1:37
    Hi, 你好,
    提提你包裹上有你的postal code, 最好用一些軟件把它抹去, 以保障私隱.
    船運有時要三個月, 有時兩個月, 你六個禮拜就好好彩!
    我們去年搬屋時,按金被agent扣了,最近去small claim court,出席追討按金的聆訊,法官判我們勝訴及可以全數取回被扣的按金. 不過過程相當麻煩, 如果將來有時間,我會做一個blog,分享這次的經驗. 你如果唔怕麻煩, 可以考慮追討被扣的按金.
    • Double Iron Legs
      多謝到訪及提醒!咁你都算好彩可以攞返按金!

沒有留言:

張貼留言