星期二, 10月 04, 2011

搵笨~~~


2011年10月4日上午12:04公開累積瀏覽 35618
 
上星期喺 " GAME " 度買咗一隻 Wii 嘅遊戲

點知返到屋企想開嚟玩嗰陣,

淨係見到電視機嘅畫面漆黑一片!


試咗幾次都係咁!


大豬小姐話可能我哋部 Wii 係日本版用唔到英國碟!


咁咪惟有攞番去退錢囉!



佢仲好老實咁同個店員講話唔關呢隻碟事,

係我哋自己部機嘅問題!

咁個店員就話~~~咁就無得退番全部錢,

只可以當 Trade-in 價~~~俾返我哋!

即係得番十四鎊 ! !



仲係要 Credit 番落去佢哋嘅 Gift Card 添!


即係點都要幫襯番佢!

正奸商!!


如果要拎返現金就只得九鎊九添咋!

嘩 ~~~

佢唔好去銀行搶!

簡直係食咗人隻 " 車 "!

唉~~~鬼叫大豬小姐咁坦白咩!

咁就蝕咗九鎊銀俾佢!

簡直係超級搵笨!!
真係唔抵~~~

好~~~

又 Black List 
咗佢!!











 
  • 傻妹【Annie】
    Double媽.....其實大小姐都係估計啫.....點解會咁樣同店員講架.....當然係話返到屋企開唔到.....要退款咪得囉.....唉.....唔奸又點樣從商喎.....做奸商真係好過去銀行搶架.....無咁危險.....安全過行街街呀.....(^0^)
    • 傻妹【Annie】
      Double媽.....我鍾意依家既大小姐性格喎.....因為我覺得咁樣做人先至啱.....哈哈哈.....*-*
  • Pansy
    • Pansy
    • 2011年10月4日下午8:57
    好似日本版同繁體版通用,但英文就唔得,你下次買game要問清楚呀!咁就無9磅,真係肉刺呀!咁唔講理由退唔退得哂錢呢?
    • Double Iron Legs
      後來我問清潔就知道日本版同美國版係相通,淨係英國版唔相通!
  • 金魚
    • 金魚
    • 2011年10月4日下午8:24
    大豬小姐又幾老實喎 !
    • Double Iron Legs
      喺呢邊受教育嘅,一般係唔識轉膊,無咁滑頭!
  • 黃師奶廚藝小百科
    嘩~乜間嘢咁衰~~奸商真係奸商
    • Double Iron Legs
      唔退錢嘅話,擺喺屋企有無用!蝕硬俾佢!咁咪一次過,我以後都唔會再幫襯佢 o架喇!
  • Sydney
    • Sydney
    • 2011年10月4日下午6:47
    無理由wo, 有單就一定有得退。一些大店的staff 問都唔問就退。小店就好多時退credit only. You still need to find something to buy from that shop?
    • Double Iron Legs
      有得退。但係只得 Trade-in 價!啲退款入落張 Gift Card,咁就當然要幫襯翻佢喇!
  • xxl
    • xxl
    • 2011年10月4日下午3:59
    有得退咪偷笑囉.
    • Double Iron Legs
      乜你以前喺英國試過有收據都無得退款咩?
    • xxl
      • xxl
      • 2011年10月4日下午6:52
      我好少退貨, 買郵購時裝明明啱尺碼, 但唔啱身我都照啃, 但有壞或次貨就一定退. 早期英國d大公司冇收據都退款, 只要仲有包裝或label證明係本公司貨, 但太多高買趁此揾食, 所以後來先要有收據先有得退.
    • Double Iron Legs
      原來係咁!唔使收據就有得退,咁梗有人從中搵食喇!
  • 欣欣媽媽
    吓!咁都得"掠水"
  • EE
    • EE
    • 2011年10月4日上午10:23
    以後你地咪會留意囉~
    • Double Iron Legs
      咪當用九鎊嚟買個教瞓囉!
  • 田舍 Idyllic Life博客
    早上起來,天空一片明媚,白花花的太陽照進窗台,清涼帶着幾分柔和,今年天氣特別有秋的感覺. 窗外那幾棵鳳凰樹上的小鳥特別會唱,一大清早就吱吱喳喳地唱着秋天的頌歌.昨天還刮着大風,可現在又風平浪靜的了,天上的變化可大呢! 昨夜睡不着,半夜三更我打開電腦,把一篇寫好的文章貼子伸延到我的博客上,這樣又擾攘了一些時候,看看我的網誌,自己也十分滿意地笑了起來.我的精神是有點睏了.趕忙收拾一下.一倒到床上.我就呼呼入睡,今早我的神情特好.......你們感到你的精神好嗎?讓明媚的秋光滋潤你的精神,永遠旺盛.......!
  • C拉
    • C拉
    • 2011年10月4日上午8:41
    大豬小姐咁老實係好事黎嘅!
  • MOONmoon 如月
    呢間嘢咁都得呀?下次咪鬼幫襯佢喇!
    • Double Iron Legs
      我都係第一次幫襯呢間黑店咋!
  • 雀后
    • 雀后
    • 2011年10月4日上午5:59
    真係離譜D喎!不過小朋友唔講大話,讚呀!
    • Double Iron Legs
      鬼叫自己入咗黑店咩!基本上我都唔知乜原因開唔到隻碟!
  • samwei
    • samwei
    • 2011年10月4日上午5:21
    呢家換嘢真係麻煩左, 連M&S都係。
    • Double Iron Legs
      所以買之前一定要問清楚!
  • Liam媽咪 sandy
    多謝妳的提醒吓次同亞仔買 Game 都要留意
  • Da Da
    • Da Da
    • 2011年10月4日上午4:48
    我覺得 Wii 的碟真係好貴, 所以我把澳門的碟全部帶晒過來 (因為我們玩來玩去都是那幾隻)...
    • Double Iron Legs
      最衰呢隻碟喺香港無得買!如果唔係我一定帶過嚟!
  • 噢!地利 Oh!tria
    我覺得英國乜都可以退個喎.
    • Double Iron Legs
      可以退得!不過要當 Trade-in 價囉!要蝕九鎊俾佢囉!
  • 何媽
    • 何媽
    • 2011年10月4日上午3:50
    有收據在幾多天內可以退?!?
    • Double Iron Legs
      有收據, 28 日內可以退款!
  • Ka
    • Ka
    • 2011年10月4日上午3:42
    我部ps3都 係英國買,碟都唔敢用其它國家,因為制式唔同。不過佢無理由唔比你退,張單後面有無寫開左唔退得?
    • Ka
      • Ka
      • 2011年10月4日上午3:43
      就算關部機事,你唔happy佢要照退架
    • Double Iron Legs
      退得!不過要當 Trade-in 價囉!要蝕九鎊俾佢囉!

沒有留言:

張貼留言