星期六, 10月 22, 2011

Dinner @ 尖沙咀滬江

Dinner @ 尖沙咀滬江
2011年10月22日上午12:00公開累積瀏覽 36712
 
今日大細女豬都唔使返學

事關係呢樹學校嘅 Inset Day

跟住下星期係 Half Term Break

又放一個禮拜假期

前後有十日假
呀!

不過,

兩個人仔未必會出街玩,

事關佢哋都要預備考試



2011 年 8 月 23 日 (二)


大細女豬喺香港好鍾意接阿 Sir 放工,

事關可以去日航酒店 Happy Hour 歎吓!


八點鐘我哋就過咗去尖沙咀滬江食晚飯,




兩款前菜~~~


非常清淡嘅皮蛋豆腐



醉乳鴿連骨都好好味!


唔多嗅又唔熱嘅臭豆腐~~~



百食不厭嘅蜜汁火肪~~~



阿 Sir 最喜歡食嘅素鵝~~~



粒粒分明嘅炒飯

最可惜今次食唔到鳳尾魚

好期待出年暑假返香港可以食到喇!





  • Angel
    • Angel
    • 2011年10月26日下午4:46
    我都想食呀。
    • Double Iron Legs
      你隨時都有得食喇!
    • Angel
      • Angel
      • 2011年10月27日上午12:17
      而家只可以望梅止渴,我太肥啦。
  • xxl
    • xxl
    • 2011年10月24日下午12:14
    滬江d上海菜唔錯架! 太耐冇食有d懷念.
    • Double Iron Legs
      咁你下次返香港再食過喇!
  • Pansy
    • Pansy
    • 2011年10月23日上午11:32
    睇返HK真係好多好嘢食啊!
    • Double Iron Legs
      所以香港有美食天堂嘅美譽!
  • C拉
    • C拉
    • 2011年10月22日下午9:01
    係咪好回味呢?
  • Pandora 香傭講法文
    流口水ing
  • 欣欣媽媽
    好正呀!同埋,兩個女女好孝順呀!
  • Da Da
    • Da Da
    • 2011年10月22日上午6:24
    MARCO 今天又是不用返學...
    BTW, 你明年是否也是7月尾回去...
    • Double Iron Legs
      出年可能會七月頭就可以返香港喇!事關大女豬要考 A2,而細女豬就考 GCSE,等佢哋搞晒啲手尾就應該可以飛喇!你哋又點呀?幾時可以返澳門呢?
  • 雀后
    • 雀后
    • 2011年10月22日上午5:40
    等我又試吓整醉鴿先得!
    • Double Iron Legs
      應該同醉雞差唔多做法嘅!等睇你大作!
  • samwei
    • samwei
    • 2011年10月22日上午3:24
    你引我!
  • 溫日繪
    好好味的中餐又咁多菜可以吃~~
    我又更新了我親手畫的漫畫,得閒過來我個BLOG黎坐下吖~~~!
    • Double Iron Legs
      超正嘅粵菜!懷念中 ~~~ 我都有過你度睇 o架!多謝提醒!
  • 傻妹【Annie】
    Double媽:妳依家先至開始寫番香港既網誌呀?俾妳搞到我有小小時差添!
    • 傻妹【Annie】
      Double媽:我份人比較懶,所以鍾意食炒飯,最好加多碟菜,而炒飯最好就係簡單唔駛太多材料,咁樣就最好啦!
    • Double Iron Legs
      Annie, Sorry ~~~ 搞到你時差亂咗添!事關要執番啲相先可以寫翻暑假嘅 o野! BTW 你可以加啲菜落啲飯度一齊炒咪得囉!
    • 傻妹【Annie】
      Double媽:嘩!我都係講下咋!妳真係唔駛道歉咁嚴重喎!我唔係好識得控制幾時熟呀!所以真係唔識得點樣炒埋一齊喎!
    • Double Iron Legs
      順便道個歉啫!唔使咁上心架!哈哈哈哈 ~~~ 如果你要加菜落去炒飯,就將啲菜或者瓜粒落鑊先炒一陣,穩陣啲就洒少少水上蓋焗住一至兩分鐘,然後就加飯同其他材料炒喇!
    • 傻妹【Annie】
      Double媽:多謝妳教導呀!咁樣用咩菜嚟炒飯會好d呀?
    • Double Iron Legs
      你鍾意食乜就用乜去炒囉!你會喜歡食乜吖?
    • 傻妹【Annie】
      Double媽:早晨!我鍾意食薑蓉蛋炒飯,用料好簡單,但係準備就好麻煩,薑蓉要切定好多先至得,而蛋就好易準備,這個飯我識得點樣整。
    • Double Iron Legs
      薑蓉蛋炒飯,好有益架!多食無妨!
  • Liam媽咪 sandy
    難得返香港乖女要陪吓爸爸啦
    • Double Iron Legs
      佢哋都真係好鍾意同爸爸去街同 Happy Hour o架!

沒有留言:

張貼留言