星期一, 10月 03, 2011

壞門鎖!!


2011年10月3日上午12:00公開累積瀏覽 46517
 

天氣仲係好熱! 


短袖 T-shirt 應該仲可以著多兩日!



做乜用枝伸縮紙拖把頂實對門?

事關個後門門鎖自從暑假後就已經壞咗!

鎖唔到!

跟住又唔記得咗整!

又竟然可以成個月之後先醒番起!

(老人痴呆症又發作!)


嗰間爛鬼 PVC 門窗公司又話要寫信通知!

點算好呢?

尋日返工問同事可以點做?

同事話可以試吓用 WD-40 攪攪佢!




今朝就攞支 WD-40 喺隻門鎖嘅窿位度唧啲落去,

初初唔係好得,

搞咗一陣就 " 得得地 " ,

咁我咪又再唧多啲落




最後~~~好好彩搞番掂!

其實一間屋又真係唔可以無個男人 o架!

阿 Sir 我好掛住~~~你呀!

尤其係要整 o野嗰陣!




  • 傻妹【Annie】
    Double媽.....原來大小姐既坦白老實性格係似妳架.....妳咁樣講法.....真係俾妳笑死.....起初聽就甜死.....繼續睇落去就俾妳笑死啦.....哈哈哈.....^0^
    • Double Iron Legs
      阿 Sir 睇咗之後都好似你咁講呀!做人實際啲好~~~
    • 傻妹【Annie】
      Double媽....我覺得自己有能力俾人搵笨....証明自己既環境都唔差....咁樣都無咩所謂啦.....最緊要係生活得開心....做人問心無愧咋....健康快樂....咁樣既生活係最好最舒服架.....所以兩者俾我揀....我想做個坦白老實人囉.....^0^
    • Double Iron Legs
      俾多個名你: Annie Q ~~~~ 似唔似靚模啲名呀? Annie Q 幾好聽吖~~~
    • 傻妹【Annie】
      Double媽.....最慘我身邊既朋友聽完我咁樣講.....佢哋唔覺得我Q....只係覺得我又蠢又笨.....難怪我會俾人呃.....仲要呃完唔知驚喎.....其實我咁樣做人.....係唔係好有問題架???
    • Double Iron Legs
      咁又未必係有問題嘅!只要問心無愧,而你又覺得開心咪得囉!放心!你身邊有好多天使去保護你!唔使怕!
    • 傻妹【Annie】
      Double媽.....我就係好似妳咁樣諗囉.....我覺得自己識到既絕大部份都係天使朋友嚟....而呃我既都唔係話好大奸大惡果隻架.....而且又唔係話好多.....只係希望佢將來會慢慢識諗啦.....^0^
  • 金魚
    • 金魚
    • 2011年10月4日下午8:22
    有時我都同你一樣 ,覺得身邊應該有個男人 ,由其我想買嘢嘅時候 ~~ 哈哈 !!
    • Double Iron Legs
      係咪除咗要幫你拎野之外,最重要係幫你俾錢呀?哈哈哈............
    • 金魚
      • 金魚
      • 2011年10月4日下午8:32
      粗重嘢我自己黎啦 ,淨係俾錢就得 Lu ~~
  • xxl
    • xxl
    • 2011年10月4日下午3:56
    英國最多爆格, 你都好夠 pop, 成個月都可以瞓得着, 真係佩服你呀.
    • Double Iron Legs
      好彩我哋呢區嘅治安都幾好!所以咪話老人痴呆又發作囉!
  • Da Da
    • Da Da
    • 2011年10月4日上午4:47
    想起之前我們又是什麼都不識, 真係幾慘...
    雖然現在仍不是很識, 不過有 H & M 在, 他們會問他們的爸爸, 所以我都煩少樣...
    • Double Iron Legs
      你都叫做有兩個男丁喺到幫你手吖!我一屋都係女!
  • Lilo
    • Lilo
    • 2011年10月4日上午1:36
    我好明白你嘅感受, 因為我都做過澳洲太空人, 好彩有個朋友識水電等東西, 有人可以請教吓!
  • 欣欣媽媽
    好叻呀!抵讚.
    • Double Iron Legs
      邊樹叻吖!馬 C 落地行啫!
  • 黃師奶廚藝小百科
    咁勁整得到~一間屋有個男人係好D~點都有人搬搬抬抬嘛
    • Double Iron Legs
      咪笑我啦!所以啲粗重 o野都係要我同大女豬做囉!
  • Ka
    • Ka
    • 2011年10月3日下午4:27
    好彩搞得掂,唔洗心掛掛
  • 笨啦啦
    我都覺得門鎖壞左 係好冇安全感架 等亞SIR返黎 你記得叫佢CHECK清楚呀
    • Double Iron Legs
      多謝提醒!照計佢到時會再做多一次 o架喇!
  • C拉
    • C拉
    • 2011年10月3日下午12:09
    我都曾經試過有兩年乜鬼都要靠自己!好彩無乜大鑊嘢!最麻煩嗰次都只係要托個電腦去比人整!
  • 為食二人組組圓
    門鎖壞左好冇安全感丫~~
    • Double Iron Legs
      好彩自己整得番!Thank GOD !
  • Angel
    • Angel
    • 2011年10月3日上午11:55
    係呀!無個男人係度真係麻煩d架。
    • Double Iron Legs
      細哎 o野我自己就可以整到!大劑而又等得嘅 , 就一定等阿 Sir返嚟整!否則就要俾錢搵專業人士嚟整喇!
  • Pansy
    • Pansy
    • 2011年10月3日上午10:34
    你真係好叻呀,門鎖都整到!
    • Double Iron Legs
      咪笑我喇!無辦法啦!阿 Sir 唔喺身邊,惟有自己郁手整喇!
  • Liam媽咪 sandy
    我都慣咗屋企有咩壞就大聲叫老公真是無用
    • Double Iron Legs
      如果阿 Sir 喺屋企就好快整晒啲壞 o野 o架!唔晒我勞氣!
  • 雀后
    • 雀后
    • 2011年10月3日上午5:58
    整好就好啦!如果唔係成日心掛掛,就唔好啦!
    • Double Iron Legs
      係呀!唔記得就好地地!記番起,就心掛掛!家真整番好就安落晒!
  • 噢!地利 Oh!tria
    男人幾有用呢. heheheh
    • Double Iron Legs
      個 " 男 " 字有個 " 力 " o架!
  • samwei
    • samwei
    • 2011年10月3日上午2:10
    我都有支WD40睇門口。
    • Double Iron Legs
      都唔知之前點解諗唔到可以用呢支 o野嚟整!

沒有留言:

張貼留言