星期日, 2月 12, 2012

逃過一劫


2012年2月12日上午12:00公開累積瀏覽 44322


星期四晚又落雪,


雖然今次只係落咗幾個鐘,



但係都有多過一吋厚嘅雪,



我唔知幾點開始落雪,



我估大約十一點幾就停咗嘞!





星期五朝早清咗車上嘅雪先可載兩個豬小姐返學,


沿途都見到馬路面嘅雪都唔係溶得好多,

事關今朝都只係得 - 2 C!

仲搞到條路好污穢!




由於要行一條大斜路先可以返到屋企,

初初上斜係無問題,




但架車行到三份一開始喺雪面飄移

點知行到一半架車就開始無力同冼呔,

畀極油架車都唔郁,

只覺得四條呔係狂轉同聞到(火羅)味!



我個心就開始驚嘞,

個心狂跳!
  
後面又有三架車跟住我,




當我唔畀油架車又溜後,

畀油架車只係打空轉!
 

真係好驚~~~



個人有啲亂,

點算好呢?



定一定神,

唯有先按著死火燈,

見後面架車好彩同我架車都有一段距離,

咁我試轉後波,

打算將架車倒後,

但又怕後面架車都好似我咁出咗事或者死火 ~~~

咪好易冼撞落去後面啲車度,

咁咪仲大劑!




咁唯有夾硬駛過對面線,

(真係好彩無對頭車咋!)



 

因為對面馬路路面係無雪!

真係 感恩~~~

再嘗試畀油上斜,





嗰一刻架車好彩終於可以向前行得番

真係感恩~~~
即刻祈禱~~~





唉 ~~~ 逃過一劫,


返到屋企仲聞到身上仍然有死氣油嘅味,

回想頭先真係真係非常驚心動魄!


 
  • Da Da
    • Da Da
    • 2012年2月15日上午7:20
    下次小心些喇...
    現在是否已沒有雪了...
  • 珍妮花
    落雪渣車真係要好小心! 好彩無事! BTW 我都是在英國住的, nice to meet you!
    • Double Iron Legs
      多謝到訪!受過今次教訓,以後會小心啲架喇!多謝關心!
  • xxl
    • xxl
    • 2012年2月14日下午11:57
    如果你架自動波車冇低波, 勸你考慮換車, 實在太危險.
    又會咁橋, 過年前我亦發生d意外, 已經篇咗2個星期後出, 篇blog文叫又避一刼, 又擋一災.
    • Double Iron Legs
      又換車?呢部都係換咗一年咋!你都要小心呀!
  • 城市農夫
    雪地上開車,危機四伏!
    幸好你當日:臨危不亂,有驚無險!
    • Double Iron Legs
      受過今次教訓,以後會小心啲架喇!多謝關心!
  • 黃師奶廚藝小百科
    嘩~乜咁驚險呀!~~你下次真係要小心d 呢~!!!
    • Double Iron Legs
      故事教訓我以後唔可以咁大意!多謝關心!
  • 5B媽 Biggie-Bobo-Bitsy-Bingo-Bonnie
    真係好險呀,我地香港人對呢D野真係無經驗,唔識點應付架! 噤係咪要落鐵鏈至行得呀!
    • Double Iron Legs
      落鐵鏈至行當然係最好,不過,我呢區又唔係會成日落大雪,一個冬天只會落兩三場雪,亦唔會有好厚嘅雪,所以都無乜人落鐵鏈至行!只會盡量小心喺落雪天揸車!
  • Angel
    • Angel
    • 2012年2月13日上午12:39
    哇!咁危險,落雪揸有無需要準備d乜?
    • Double Iron Legs
      如果要喺落雪天揸長途車嘅話,就一定要入滿油,帶一個雪鏟,毛毯,一啲高熱量嘅乾糧!
  • katie
    • katie
    • 2012年2月12日下午10:49
    出門要小心的呀 !!!! 保重
    • Double Iron Legs
      故事教訓我以後唔可以咁大意!多謝關心!
  • Lilo
    • Lilo
    • 2012年2月12日下午9:14
    替你驚!! 記住做足安全措施呀!
    • Double Iron Legs
      加受過今次教訓,以後會小心啲架喇!多謝關心!
  • 靚太
    • 靚太
    • 2012年2月11日下午9:14
    好在有驚無險咋,不過以後都要小心d 呀!
    • Double Iron Legs
      又一次教訓我唔可以懶惰囉!
      其實有另一條路可以返屋企嘅,但嗰路就行得遠啲,無斜路嘅。
  • EE
    • EE
    • 2012年2月11日下午8:26
    感謝上帝!有驁無險!
  • 靚婆婆分享
    唉......真係好險呀.....妳話一個女仔人在好面.....重要帶住兩個小朋友.....咪話唔偉大啊^^o^^
    • Double Iron Legs
      咪笑我啦!邊係偉大吖!只不過係盡自己能力去照顧兩個女咋!
  • Ka
    • Ka
    • 2012年2月11日下午5:30
    好險呀。宜家仲有雪, 有無打算幫架車換軚等定明年?
    阿豆對上一架車係SPORTY CAR,一到冬天就買定幾個大沙包放車尾, 因為部車輕,會飄。
    • Double Iron Legs
      冷天都就過嚕!出年先算喇!
  • C拉
    • C拉
    • 2012年2月11日下午1:44
    下次有乜E郁、真係按著死火燈先!所以我架車個死火燈製、我合埋眼都大概知係边個位!!!!
    • Double Iron Legs
      呢樣嘢其實我係喺阿 Sir 度學番嚟嘅!
  • 何媽
    • 何媽
    • 2012年2月11日上午7:21
    真係替你惊!! 好彩無事啦!!
    • Double Iron Legs
      哎~~~真係唔可以睇輕上斜坡!
  • 雀后
    • 雀后
    • 2012年2月11日上午6:39
    我都叫咗妳小心D啦!
    • Double Iron Legs
      其實有另一條路可以返屋企嘅,但嗰路就行得遠啲,無斜路嘅。
      又一次教訓我唔可以懶惰囉!
  • TnP
    • TnP
    • 2012年2月11日上午6:01
    好在無事, 你都係換條雪軚好啲嘞!
    • Double Iron Legs
      其實有另一條路可以返屋企嘅,但嗰路就行得遠啲,無斜路嘅。
      又一次教訓我唔可以懶惰囉!
  • Mrs. Tin Tin
    i had similar experience today. My car could not go up the slope! So nervous!
    • Double Iron Legs
      哎~~~真係唔可以睇輕上斜坡!
  • Jo 姐姐
    真係一路睇 一路就戥妳驚呀 好彩最後都無事咋 ~~
  • 噢!地利 Oh!tria
    我呢邊一定要換冬天 車太 架.
    • Double Iron Legs
      太睇少雪地上斜路嘅危險!
  • samwei
    • samwei
    • 2012年2月11日上午12:50
    Safe driving. I did mention to you worth to change the winter tyres for snowy season.
  • 傻妹【Annie】
    Double媽:真係好危險,萬事小心,真係要感恩。

沒有留言:

張貼留言