星期二, 2月 21, 2012

歸晒本嚕!


2012年2月21日上午12:06公開累積瀏覽 60114

星期日本來約咗大表哥佢哋係一點半喺 Cosmo 
食 Buffet lunch 


不過,

要同細豬小姐去買家政堂嘅材料,


所以要早啲出發。



先去 Tesco;


再去榮業行。




到達 Cosmo 大表哥同表姐全部都到齊嚕!






表姐同佢男朋友都喜歡食飯!







我就專攻大蝦!








龍蝦喎 ~~~






串燒都唔錯!








鐵板燒今次就咸咗啲!








今次我就食少咗甜品,

因為實在食得太多大蝦嘞!

我諗今次真係歸晒本嚕!



食得實在太飽嘞!


導致我回程好眼瞓,

途中仲要慢車


搞到我瞌眼瞓咁滯;

仲差啲炒車添!


好彩人同車都無事!

唔講喇!





睇吓一歲大嘅  Millie 收到我哋送畀佢嘅生日禮物個樣!



  • 5B媽 Biggie-Bobo-Bitsy-Bingo-Bonnie
    呢排都聽到加國網友話落雪幾乎炒車,真係好險,食得好盡慶呀!
    • Double Iron Legs
      所以我唔鍾意落雪囉!
      飽到晚飯只可以食少少粥咋!
  • Lilo
    • Lilo
    • 2012年2月22日下午10:37
    千祈要小心呀!! 揸車眼瞓真係好辛苦......記得有次搭完夜機返syd之後要揸車出city
  • xxl
    • xxl
    • 2012年2月22日下午9:33
    下次先去食, 再去買嘢, 咁d飯氣過咗先揸車.
    • Double Iron Legs
      其實我好怕揸超過一個鐘嘅車程!
  • 傻妹【Annie】
    Double媽:妳哋真係搞笑,主角生日就無啖好食,而妳哋一班配角就食得咁開心,好在妳哋都好識得做,買齊禮物氹佢開心。食自助餐我都好鍾意食海鮮架!肉類就真係比較少,甜品都越食越多添!就嚟肥到妳返香港唔識得我啦!
    • Double Iron Legs
      慶祝生日係藉口嚟架啫!見面聚頭就真! 
      Millie 一見到我哋就興奮喇!佢係人都肯跟,一啲都唔怕陌生!
      基本上我都唔係太鍾意食甜品,我怕太甜嘅嘢食!
  • 黃師奶廚藝小百科
    Baby Millie ~~真係好cute 呢~!
    • Double Iron Legs
      Baby Millie 真係越大越似佢媽咪!好食得同玩得!仲唔怕辣添!
  • samwei
    • samwei
    • 2012年2月22日上午4:21
    唔好食飯就快D歸本。
  • Flora
    • Flora
    • 2012年2月22日上午4:16
    睇落唔錯喎!安全苐一呀!
    • Double Iron Legs
      呢間算貼近香港嘅 LUNCH BUFFET !
      其實我好怕揸超過一個鐘嘅車程!尤其係食飽飯!
  • katie
    • katie
    • 2012年2月21日下午8:32
    小心的呀
    天氣麻麻地 揸車要小心
    • Double Iron Legs
      其實係早一晚瞓得唔太好!
  • EE
    • EE
    • 2012年2月21日下午6:59
    呢個望落唔錯喎!揸車真係要打醒十二分精神呀!
    • Double Iron Legs
      呢間算貼近香港嘅 LUNCH BUFFET !
      收到!
  • Jo 姐姐
    LUNCH都有龍蝦同鐵板燒 好正啊 :P
    噢 好彩無事 要小心揸車呀 ~~
    Baby Millie好可愛呢 ^^
    • Double Iron Legs
      呢間全日都有呢啲嘢食 o架!
      其實揸車去嗰陣已經有啲眼瞓架喇!頂到返屋企已經好好彩!
      Baby Millie 真係越大越似佢媽咪!好食得同玩得!
  • 欣欣媽媽
    好正呀!
  • Da Da
    • Da Da
    • 2012年2月21日上午6:24
    這間餐廳你們都常去喎...
    BTW, BB 收不收費呀...
    • Double Iron Legs
      今次係第三去Cosmo食,因為表姐兩個未去過呢豎食自助餐!
      BB 如果要坐 High Chair, 就要畀三鎊!
  • 雀后
    • 雀后
    • 2012年2月21日上午5:57
    小心揸車呀!
  • TnP
    • TnP
    • 2012年2月21日上午5:37
    食自助餐梗係要食到歸本啦!

沒有留言:

張貼留言