星期二, 2月 07, 2012

剷雪??


2012年2月7日上午12:30公開累積瀏覽 39820

尋晚已經無再落雪喇!

真係好!



今朝兩個囡豬都要返學。

開車前先要鏟雪,



要鏟走 Drive Way 嘅雪,


費事冼呔! 




周圍都處於半溶雪嘅狀態,

一 Pat Pat ~~~

好怕咁嘅情況去揸車!



返到屋企想繼續剷雪,

但鄰居就幫我洒咗啲鹽粒,

叫我唔需要再剷雪,



省起屋企都有一細包鹽,


即刻返歸攞出嚟洒落啲雪面度!



啲鹽粒會溶咗啲雪!
  

咁就慳番啲功夫喇! 


  
  • Da Da
    • Da Da
    • 2012年2月10日上午7:46
    現在還有沒有落雪...
  • xxl
    • xxl
    • 2012年2月9日下午11:25
    去d DIY店買d 盬啦, 食盬太重皮喇!
    • Double Iron Legs
      我嗰包係一鎊嘅工業鹽嚟架,唔係食鹽!
  • 5B媽 Biggie-Bobo-Bitsy-Bingo-Bonnie
    要唔要落鐵鏈行車呀﹖ 加拿大多數人會落鐵鏈防滑,唔係好易善呔。
    • Double Iron Legs
      呢豎唔係好多雪 o架,所以無乜人用鐵鏈!
  • Angel
    • Angel
    • 2012年2月8日下午10:18
    我都未見過雪都想見吓,但!又好怕凍。he he 點搞。
    • Double Iron Legs
      去有雪落嘅地方旅行嚕!
    • Angel
      • Angel
      • 2012年2月10日上午9:24
      哈~ ~我可能一落車就變雪條
  • 城市農夫
    "你果邊d雪好大喎,這邊積雪不厚!"
    • Double Iron Legs
      每個地區落雪嘅厚度都唔同嘅!
  • 黃師奶廚藝小百科
    你鄰居幾好喎!~幫你搞埋~~~中國人黎架?
    • Double Iron Legs
      佢哋係老外嚟架!我呢度路口有一戶係唐人,但係佢哋係好少主動同人打招呼,非常冷漠!
  • 肥姨
    • 肥姨
    • 2012年2月8日上午10:36
    住係冇雪落嘅地方就好想睇雪,搬咗去有雪落嘅地方見到雪就驚~:D
  • 傻妹【Annie】
    Double媽:剷雪真係好煩好辛苦,我對雪又愛又恨,想佢落又驚凍喎~~~~~
    • Double Iron Legs
      以前去旅行就想睇雪,家陣喺呢啲會落雪嘅地方長住就咪搞!
    • 傻妹【Annie】
      Double媽:我諗我會好似妳咁樣覺得。
    • Double Iron Legs
      人咪就係咁矛盾 o架喇!
  • Lilo
    • Lilo
    • 2012年2月8日上午12:26
    剷雪應該好辛苦......冇再落就好了!
    • Double Iron Legs
      剷咗一陣雪就一身大汗喇!Thanks God !
  • Pandora 香傭講法文
    最怕落雪!!
  • EE
    • EE
    • 2012年2月7日下午8:05
    溶雪揸車行路都要小心啲呀!
  • C拉
    • C拉
    • 2012年2月7日下午7:54
    落雪記得小心揸車呀!係呢、灑鹽粒、會唔會令到啲車容易生銹???
    • Double Iron Legs
      多謝關心!
      呢樣嘢我又唔係好清楚喎!不過,就算係都無辦法啦!自己唔灑鹽粒,Council 都會係大馬路度灑 o架啦!
  • 靚太
    • 靚太
    • 2012年2月7日下午4:43
    一包鹽係咪唔係灑得好多地方o架?
    • Double Iron Legs
      咁細包嘅鹽粒只洒到自己門口咋!
      其實 Council 都有鹽粒擺喺個黃色盒放喺路邊嚟畀市民去攞嚟洒架!不過,未必夠啫!
  • Flora
    • Flora
    • 2012年2月7日上午6:44
    早晨!雪溶都要小心揸車呀!
    • Double Iron Legs
      多謝關心!我會打醒十二分去揸車 o架喇!其實我都盡量唔想出街,除咗要接送兩個囡豬就無辦法啦!!
  • 雀后
    • 雀后
    • 2012年2月7日上午5:47
    小心揸車呀!
    • Double Iron Legs
      其實都盡量唔想出街,除咗要接送兩個囡豬啫!我會打醒十二分去揸車 o架喇!多謝關心!
  • samwei
    • samwei
    • 2012年2月7日上午4:43
    咁少雪都要剷?我今日D雪都溶哂囉
    • Double Iron Legs
      我呢度係 Dead-end,比較少車行!Drive Way 係斜路,如果要倒車上 Drive Way 係會冼呔架!所以咪要剷走啲雪囉!
  • Mrs. Tin Tin
    i tried to shovel the snow this morning, but just could not see the drive way (snow too deep), so i gave up. Does the salt work quickly? If yes, i will try to buy some.
    • Double Iron Legs
      應該會有用嘅!喺 Tesco 買嘅!
  • TnP
    • TnP
    • 2012年2月7日上午3:39
    呢種天氣揸車要小心啲呀
    • Double Iron Legs
      喺 Black Ice 度行,真係好危險 o架!好怕架車會飆 o架!
  • 何媽
    • 何媽
    • 2012年2月7日上午2:18
    我門口的雪未鏟呀!! 今朝同阿仔走路返學, 我自己都趕返學, 明天得閒D, 都要開工鏟雪, 免得積太厚難鏟R!! 借問聲, 那個粗鹽是超市買的嗎? 個包裝寫FOR DE-ICING SALT 嗎? THANK YOU!!
  • Jo 姐姐
    真係辛苦妳啦 剷雪好攰呢 >:<
    祝大家元宵節快樂 甜甜蜜蜜 愉快溫馨 ^^
    • Double Iron Legs
      剷咗一陣雪就一身大汗喇!祝大家元宵節快樂 甜甜蜜蜜 愉快溫馨 ~~~ (*0*)

沒有留言:

張貼留言