星期一, 2月 06, 2012

落雪喇~~~


2012年2月6日上午12:00公開累積瀏覽 31914


星期六由晏晝四點幾開始落雪雨

但我都唔知,

直到要出街先至知落

真係大懵!



到咗七點幾轉咗落雪,

好大添!


直到十點幾已經成
吋厚雪喇!



其實落雪揸車
真係  危險, 

 一開車就覺得個 "車太" 盤好輕,

架車好似唔多受我控制咁!




轉灣就好易冼呔,


速度又唔可以揸得太快!

大直路就可以依照舊嘅痕去行

不過,

去到多灣位嘅小路就真係要好小心!



尤其係落斜路,

就梗加要步步為營嘞!






泊車就要將車頭向出
街外

如果啲雪持續落不停嘅話,

可能三幾日都唔適宜開車,

如果發生死火嘅情況,

要求援都易啲嘞!
  




  • 傻妹【Annie】
    Double媽:所以我話對雪又愛又恨就係咁解囉~~~~~
  • 靚婆婆分享
    嘩.....真係好大雪噃....but對我嚟講又唔知係唔係太耐冇見過落雪........又真係有d......懐念!!.....死yahoo都唔知攪乜鬼.....我明明関注咗妳個blog.......但最近係個list到消失左.....但有d又重覆......真係比佢玩死嘞!!
  • Flora
    • Flora
    • 2012年2月7日上午6:46
    嘩!好大雪呀!安全第一呀!
    • xxl
      • xxl
      • 2012年2月7日上午12:31
      我反而好喜歡落大雪開車, 溶雪, 黑雪先最危險, 盡量改用低波, 唔好踏剎車. 用剎車最易冼呔.
      • Double Iron Legs
        喺 Black Ice 度行係最危險 o架!弊在我架係自動波車呢!
      • xxl
        • xxl
        • 2012年2月7日上午8:45
        我都係開自動波車, 用低波係D字之下嘅1,2波. 仲之係雪地慢車, 急剎都要盡量唔好用脚踏剎車, 好危險架. 你試吓用低波, 你就知道嘅分別.
      • Double Iron Legs
        Toyota 2006 年之後嘅自動波車係無低波嚕!
    • EE
      • EE
      • 2012年2月6日下午6:49
      過一個白色元宵節
    • Lilo
      • Lilo
      • 2012年2月6日下午6:45
      元宵節圓圓滿滿!
    • Ka
      • Ka
      • 2012年2月6日下午5:00
      我地呢邊只係落左個零鐘頭,一陣間就溶晒LU
      話時話,係雪地渣車係咪該轉高波慢速咁行??定係KEEP住2波?
      • Double Iron Legs
        我架係自動波車呢!
      • Ka
        • Ka
        • 2012年2月9日下午8:54
        我就焗住用棍波, 好唔慣。
    • 雀后
      • 雀后
      • 2012年2月6日下午3:53
      祝元宵節快樂呀!
    • 黃師奶廚藝小百科
      元宵佳節愉快!!~~~~你嗰邊冇咩事嘛?
      news 講到好大雪~~要小心d~!
      • Double Iron Legs
        祝元宵節快樂呀 !
        今日無落雪!多謝關心!
    • 欣欣媽媽
      駕車小心..
    • 噢!地利 Oh!tria
      冇換冬天車呔咩??
      • Double Iron Legs
        其實我呢邊就唔會落好耐雪,所以呢豎唔需要冬天車呔!
    • 雀后
      • 雀后
      • 2012年2月6日上午5:41
      落咁大雪,學校會唔會停課呀???
      • Double Iron Legs
        如果今晚唔再落雪,貢聽日就要返學 o架!
    • Mrs. Tin Tin
      泊車就要將車頭向出街外: oh, i forgot to do that!!
      • Double Iron Legs
        因為我試過有一年落完大雪,幾日無郁過架車,所以架車死咗火,要搵人嚟救車,嗰位師傅話好彩我將個車頭向出街外泊咋,否則就好難救車喎!
    • Pandora 香傭講法文
      我都好驚架, 小心小心
      • Double Iron Legs
        喺英國過咗咁多年嘅寒冬,都已經習慣咗喇!

    沒有留言:

    張貼留言