星期五, 3月 09, 2012

韓式麵豉醬茄子


2011年3月9日上午6:12公開累積瀏覽 21514
 
有時真係唔識去處理依家青少年 o既態度問題!
成日鍾意拗氣!
預早提醒佢唔聽!
一意孤行!
要撞 o左板先知錯!
提醒佢, 佢仲要黑面去頂你!
總之, 
難頂!
唯有當時運高!
睇唔到, 
聽唔到!



送 o左大細豬小姐返學,
中午同朋友午餐去!
忘記煩擾人 o既事!

做晚餐時見雪柜內有條茄子,
大豬小姐愛吃,
一於做韓式麵豉醬茄子!!

只要將茄子洗淨切粗條,
然後隔水蒸 15 分鐘備用.
用 2 湯匙韓式麵醬 + 適量水 +  1 湯匙糖煮滾,
再加少麻油淋上已蒸熟 o既茄子上即成!

細豬小姐又同 " 周 公 " 約會去,
所以只有我倆食晚飯!!


平平淡淡又過一日!
美食能令人忘卻煩憂!
平凡是福!!


  • bb33的廚房
    食飯瞓覺.醒咗會唔會叫肚餓架?
    • Double Iron Legs
      佢放學後食 o左 Fish Cake先瞓覺! 佢瞓醒已經十點半! 咁咪求其食少少o野囉! 佢話唔食飯, 費事咁肥喎!
  • 黃師奶廚藝小百科
    茄子我都鍾意食~不過我家黃先生麻麻呢~真係衰格~!
    • Double Iron Legs
      煮少少囉! 茄子都好有益 o架!
  • Connie
    • Connie
    • 2011年3月10日上午5:54
    呢個啱我食喎,今晚試吓先。 唉,年青人,淨係識揾屋企人出氣。真係比佢哋激到CC吓呀。
    • Double Iron Legs
      試吓啦! 睇 o下你鍾唔鍾意! 佢 o地咪淨係識蝦屋企人囉!
  • Angel
    • Angel
    • 2011年3月10日上午12:45
    你個問題,我屋企而家有一個,只有得機會慢慢同佢講。
  • EE
    • EE
    • 2011年3月9日下午11:36
    茄子呢個做法唔錯喎!
    • Double Iron Legs
      懶人法!! 素食都得, 但唔寡!
  • Pandos - 喺Krakow
    細豬小姐唔駛食飯??? 定瞓醒先食?
    • Double Iron Legs
      佢瞓醒已經十點半! 咁咪求其食少少o野囉! 佢話唔食飯, 費事咁肥喎!
  • 欣欣媽媽
    欣欣和我至愛呀! 好味呀!
    • Double Iron Legs
      愛心茄子! 欣欣一定愛食!
  • 可可貓的活板門
    茄子好好食
  • 金魚
    • 金魚
    • 2011年3月9日下午1:43
    睇黎我同你都遇到同樣難題喎
    • Double Iron Legs
      佢放學返 o黎就冇事 o架 o勒! 只不過佢頂我 o個陣, 佢黑面同 D 態度, 好乞人憎! 令我好嬲囉!
  • Liam媽咪 sandy
    我家個仔仔而家都一樣成日令我唔開心
  • Pansy
    • Pansy
    • 2011年3月9日上午8:06
    青少年1去到尷尬年齡,就樣樣事都包拗頸,要好小心去處理。
    我同個女都鍾意食茄子,呢個煮法幾簡單,個食譜我唔客氣啦!
    • Double Iron Legs
      但我細女豬放學返家就冇事o架喇! 只係頂我個一刻, 佢 o既黑面同態度, 令我好嬲囉! 隨便啦! 希望你鍾意!
  • bigheadmabel
    茄子好有益, 大細豬小姐應該食多d啦~
    • Double Iron Legs
      大細女豬都愛吃茄子, 任何款式都鍾意, 仲連汁都撈晒!!
  • 成日都好鬼happy 既Mrs.T
    我唔係好鍾意超市圓碌碌果種黑茄,我鍾意中超果種長身紫色既茄子!
     
     
    • Double Iron Legs
      但我呢樹唔係成日有長身紫色茄子!!
  • Almaly 卡樂B媽咪
    我剩係識得渔香茄子煲,次次都辣得濟,要整你呢個試下先!
    • Double Iron Legs
      呢味茄子小朋友應該鍾意食 o架!

沒有留言:

張貼留言