星期二, 11月 15, 2011

玩到去台灣(七)


2011年11月15日上午1:00公開累積瀏覽 44316

今朝又再天陰陰,

毛毛雨,

陰陰凍~~~



2011 年 8 月 27 日 (日)


八點半 Morning Call ~~~

想去食地道嘅台灣豆漿早餐,

點之揾極都揾唔到一間有冷氣嘅 !

最後差唔多十點,

行到去西門町嘅戲院街附近先有一間,

但係只有微弱嘅冷氣就無豆漿!

個個都唔想再行,

肚又餓,

腳又攰!

求其就食啲啦~~~ 

  








食飽飽,

再去咗附近嘅 Starbucks 度歎冷氣同咖啡!

手頭上有 '故宮博物院' 嘅免費入場券,

更由於阿 Sir 公務繁忙,

只留兩日 ~ ~ ~

咁就趁佢未飛返香港前,

就坐公車過去睇 '東坡肉' 同棵 "白菜"~~~





故宮博物院入面超多人,

大部份都係國內同胞,

個個睇完塊 '東坡肉' 同棵 "白菜"就閃嘞~~~

每個館都要排隊入去!

後尾先知自由行係唔使排隊 o架!


阿 Sir 留到三點半就要起程去趕飛機,

我哋就睇多一陣就去搵好 o野食嚕~~~


  • Da Da
    • Da Da
    • 2011年11月19日上午7:37
    我都覺故宮博物院值得去...
  • 黃師奶廚藝小百科
    去到好多地方~都好似有好多國內同胞咁~~
    • Double Iron Legs
      家陣任何地方都有國內同胞 o架!
  • Jo 姐姐
    我愛台式早點 豆漿 油條 仲有蛋餅 流口水中 :P 舊'東坡肉' 同棵 "白菜"真係好鬼似呀 ^^
    • Double Iron Legs
      我同 Jo 姐姐嘅睇法一樣!
  • samwei
    • samwei
    • 2011年11月16日上午4:13
    那些人要排隊?本地人?
    • Double Iron Legs
      所有跟旅行團嘅都由佢哋自己嘅領隊帶住排隊囉!好似係內地客!
  • 傻妹【Annie】
    Double媽:我都好想去旅行呀!
    • Double Iron Legs
      你快啲搞好身體喇!
    • 傻妹【Annie】
      Double媽:早晨!我都好想呀!
    • Double Iron Legs
      用你堅定嘅意志去打抵啲衰病菌!你要同自己講:我要好番!我要去旅行!
    • 傻妹【Annie】
      Double媽:希望承妳貴言,到時唔知道可以去邊度旅行添!
  • 溫日繪
    好多台灣的美食,真係要多吃,多謝你的分享!! ~~ '''''''''' ~~~ 我又有新的手繪漫畫發佈 , 如果得閒黎我個YAHOO BLOG 睇下 ~~~ ''''''''''
    • Double Iron Legs
      台灣真係好多道地小食!
  • 可可貓的活板門
    去咗台灣咁多次, 都未睇塊'東坡肉' 同棵 "白菜"
  • 靚太
    • 靚太
    • 2011年11月15日下午5:49
    跟團次次都去,所以越睇越冇心機睇呀!
    • Double Iron Legs
      我冇跟過旅行團,所以唔知!
  • Pandora 香傭講法文
    又好味咁喎^^
    • Double Iron Legs
      本來都幾好食。不過,咁早食啲咁 heavy 嘅食物,有啲頂唔順!所以食得唔多!
  • 欣欣媽媽
    超正呀!
  • 美麗情式
    我回來了 ~ 大家 有冇 掛住 我先 ? 之前 真係 十分 之唔好意思 , 咁遲先 浦頭~ sorry~
  • TnP
    • TnP
    • 2011年11月15日上午8:41
    西門町我地冇去呀!
    • Double Iron Legs
      呢處係年輕人嘅蒲點!可以一去!
  • 噢!地利 Oh!tria
    第一幅又唔似hotdog喎,乜黎架?
  • 雀后
    • 雀后
    • 2011年11月15日上午5:48
    呢個早餐好豐富呀!
    • Double Iron Legs
      食咗呢個早餐就飽到晚餐時間先再食得落 o野!
  • Lilo
    • Lilo
    • 2011年11月15日上午2:14
    睇見D台灣小吃.....流哂口水!
  • 城市農夫
    故宮博物院的 '東坡肉' 和那棵 "白菜" ,是否和實物很相似呢?

沒有留言:

張貼留言