星期四, 11月 17, 2011

玩到去台灣 (九)


2011年11月17日上午1:30公開累積瀏覽 50916

今朝送兩個女返學時非常大霧,

溫度只有五度!

有凍嘅感覺~~~ 



晏晝要同大豬小姐去矯型牙醫度 Check 進度,

大致無問題,

咁四個月後再見喇!


 

返到屋企就收到香港中醫朋友寄嚟嘅中藥!



2011 年 8 月 29 日 (一)


最後一日喺台北喇~~~

早餐喺樓下七仔搞掂!




執好行李等 ' 老天祿 ' 送貨嚟!

大約十二點啲 o野食嚟到大堂,

但係銀碼有問題~~~

原來收銀搞錯數,

補番差額。




退咗房;

寄存行李
酒店,

諗住出去 101 大樓嘅 ' 鼎泰豐 ' 食晏!

搭咗一個站先發覺個手提電話留咗喺酒店房!

大劑~~~




家姐陪我拿拿臨落車;

走去對面搭回頭車返酒店,

一面走返酒店;

一面祈禱,

千祈唔好搵唔返個手提電話,

否則就~~~

真係感恩;

感謝 主~~~

原來仲未清理到我間房,

個手提電話喺我臨走前放咗喺雪櫃面,

匆忙間唔記得攞番!

失而復得!

真係好好彩~~~




豬小姐同二表哥喺 '鼎泰豐' 門口等埋
我同家姐先入得去食o野!

天時暑熱,

走到隻野咁~~~

搞到胃口都冇乜,

但都要食 o架!
 
  






















呢豎啲 o野食都算好一般!

可能自己頻撲完,

唔通胃口未番 ?!



  
  • Da Da
    • Da Da
    • 2011年11月19日上午7:43
    真是有驚無險...
  • 黃師奶廚藝小百科
    嘩~乜你哋嗰邊咁快就5度喇~~
    • Double Iron Legs
      依家早晚都會凍啲!日頭出就會暖翻啲!
  • 城市農夫
    一籠四個包,包面有紅點是甚麼包呀?鹹抑或甜?
    • Double Iron Legs
      我無份食,好似係麻蓉同豆沙之分!
  • xxl
    • xxl
    • 2011年11月17日下午5:21
    好在失而復得, 否則更加冇胃口.
  • 胡李媽媽
    搵得番真係好喇...^^....香港嗰間...我都覺得麻麻地咋喎...有點名過於實 :(
    • Double Iron Legs
      查實香港分店都好麻麻,台灣總店又唔覺得好好!
  • Pansy
    • Pansy
    • 2011年11月17日下午3:58
    真係好好彩,有時忙亂就會唔記得嘢㗎!
    • Double Iron Legs
      就係俾'老天祿'搞亂晒!佢哋又遲到,又要 check 吓啲嘢食啱唔啱!我哋又訂得多!咁咪搞到我咁嚕!
  • 傻妹【Annie】
    Double媽:我從未去過台灣,不過人人都話台灣多好嘢食喎!
    • Double Iron Legs
      台灣又真係好多好嘢食嘅!等你養好身子咪可以先去啲短途嘅旅程先嚕!
  • katie
    • katie
    • 2011年11月17日下午1:04
    好彩搵得番個電話 !! 我上次去台灣都無食到添
    • Double Iron Legs
      超級感恩同好彩!無食到都唔係算失!!
  • EE
    • EE
    • 2011年11月17日下午12:56
    呢度有說名大過實!
    • Double Iron Legs
      我哋都係抱住一試嘅心態去食嘅啫,不過,都係覺得係言過其實!我都係覺得'高記'好食啲!
  • 欣欣媽媽
    搵得番好感恩.同埋,好正呀!
    • Double Iron Legs
      超級感恩!嘢食就真係麻麻哋!
  • C拉
    • C拉
    • 2011年11月17日上午10:45
    其實啲人成日講到鼎泰豐有幾咁好食!我上次係悉尼試過!覺得麻麻地啫!如果要我排成個鐘先有位、我寧願唔食!!!
    • Double Iron Legs
      其實我哋去 101 大樓嘅鼎泰豐只係要搭三個站嘅捷運,都好方便,所以我哋都係抱住一試嘅心態去食嘅啫,不過,都係覺得係言過其實!我都係覺得'高記'好食啲!
  • 噢!地利 Oh!tria
    好彩個電話仲o係度.
    • Double Iron Legs
      如果唔見咗個手提電話,我所有嘅朋友就會失去聯絡嚕!
  • Flora
    • Flora
    • 2011年11月17日上午6:29
    今次我都有去鼎泰豐食嘢,我覺得好普通!
    • Double Iron Legs
      嚴格嚟講高記好食啲!可能係心情影響?
  • 雀后
    • 雀后
    • 2011年11月17日上午5:52
    我係台灣去過一次鼎泰豐食嘢,感覺麻麻哋喎!
    • Double Iron Legs
      我初初仲以為自己無胃口,原來係好好一般嘅出品!
  • samwei
    • samwei
    • 2011年11月17日上午4:31
    終於可以在鼎泰豐 食返餐!
  • Jo 姐姐
    我呢度落緊雨 都好凍呀 ><"
    好彩個電話搵得番 唔係呢趟台灣遊就貴好多喇 :P
    • Double Iron Legs
      個手提電話仲係買咗一個星期咋!

沒有留言:

張貼留言