星期二, 11月 01, 2011

Dinner @ 尖東鳳城酒家


2011年11月1日下午11:00公開累積瀏覽 40013

今朝又係毛毛雨,

天陰陰!

晏晝就陽光普照~~~




2011 年 8 月 25 日 (四) 

嚟尖東鳳城酒家食飯嘅最大原因係想食 "金錢雞
"
 

 原來 "金錢雞"~~呢個懷舊菜仲要隔日預訂,

呢個菜令我想起兒時嘅事,

所以好想食!


 


超辣嘅 "釀尖椒",




一 D 都唔肥唔膩嘅 "北京片皮鴨" ,




我哋喺英國無得食嘅 "蒜頭上湯浸莧菜",




啱小朋友食嘅懷舊菜~~~ "炒鴿脯" ,


  


用好酥脆嘅 "叉子
燒餅"嚟食"炒鴿脯" ,
 



細豬小姐最愛食嘅生炒骨,
 



印傭姐姐唔食豬肉,

所以叫咗呢個炒香脆牛肉,
 



仲有呢個芙蓉蛋,
  



好香酥嘅 上湯炸粉果。
  



呢個暑假去咗鳳城酒家食咗兩次,

覺得佢哋嘅水準都保持得唔錯!

最後我哋仲買咗月餅添!


  • Petite poupee @安提比
    我每次回港際差異也去鳳城, 因為兩老好鍾意!
    • Double Iron Legs
      鳳城都有好多懷舊菜架!啱晒老人家!水準都 keep 得幾好!
    • Petite poupee @安提比
      yes, this is why we keep on going back, my Dad 's birthday dinner was set at this resto (CWB) .
  • Pansy
    • Pansy
    • 2011年11月3日下午7:58
    我好怕食啲好肥嘅填鴨,呢度啱我吃呀!
  • Da Da
    • Da Da
    • 2011年11月3日上午6:14
    我去過上環的鳳城, 都幾不錯...
    • Double Iron Legs
      集團式經營,水準都應該 OK 嘅!
  • EE
    • EE
    • 2011年11月2日下午6:50
    好耐冇食上湯炸水餃啦~
  • 靚太
    • 靚太
    • 2011年11月2日下午2:00
    下次返黎記得試佢地既焗西米布甸呀!
  • 傻妹【Annie】
    Double媽:我未去過鳳城食嘢呀!睇落好吸引。
    • Double Iron Legs
      約埋你啲朋友去食啦!
    • 傻妹【Annie】
      Double媽:平時出街食飯都係朋友搞架!所以次次都係佢哋提意去邊間食架!我無咩主見架!
    • Double Iron Legs
      咁下次你咪提議去你間食囉!俾啲主議佢哋,等佢哋知你嘅需要!
  • 欣欣媽媽
    好正呀!
  • Jo 姐姐
    金錢雞我細時都有食過 確實滋味無窮 但家陣無得食嚕 :P
    • Double Iron Legs
      去呢啲有懷舊菜食嘅酒家食咪可以重溫囉!
  • TnP
    • TnP
    • 2011年11月2日上午5:41
    黃埔都好似有間鳳城!
    • Double Iron Legs
      我只去過尖東呢間咋!事關阿 Sir 喺呢頭返工!
  • 雀后
    • 雀后
    • 2011年11月2日上午4:36
    我未去過呢間呀!
    • Double Iron Legs
      你幾時出開尖東咪一家大細一齊去食番次嚕!
  • samwei
    • samwei
    • 2011年11月2日上午2:16
    我兒時都無食這呢D菜, 所以懷舊唔到, 嘻嘻, 我扮細呢。
    • Double Iron Legs
      兒時如果老爸每次晚飯加料 , 都會買我哋鍾意食嘅 " 吊燒金錢雞 " 返屋企俾過我哋食 o架!
  • 噢!地利 Oh!tria
    金錢雞真係唔知係乜.
    • Double Iron Legs
      說金錢雞故事,老一輩處理及善用材料的心,在戰後物資貧乏年代,將下欄物資都收集下來,如宰雞後棄掉的雞肝,肉檔賣剩肥豬肉及乾巴巴沒半點脂肪的瘦肉,重新組合成三層式的吊燒金錢雞,取冰肉油脂豐潤瘦肉乏脂肪的先天不足問題,雞肝蛋白質豐富,燒後濃郁甘腴,三者加起來見證了老香江愛飲食、對食材珍而 重之的心。總之,好好味嘅懷舊菜喇!以前要喺燒味舖買嘅,家陣就唔係每間酒家都有得食,只係做懷舊菜先有得食 o架!
  • 胡李媽媽
    上湯炸粉果...好多酒樓已經冇得食喇 '-'
    • Double Iron Legs
      呢個都好似係懷舊菜之一喎!

沒有留言:

張貼留言