星期四, 11月 24, 2011

科學館


2011年11月24日上午12:00公開累積瀏覽 30618

今朝再打電話返香港問中醫朋友
關於我嘅傷風咳嘅情況,

我啲咳依然係好咳,

不過,

就無話咳到頭痛!

兩個豬小姐都好似俾我傳染埋添~~~




由於小姨甥女 Soso 要交暑假功課,

於是乎八月廿四號就同咗佢哋去 ' 科學館 ' 玩喇!





由於呢日係免費入場,所以就超多人嗱!

 







細表姐同 Soso 都玩得好投入~~~




細佬 B 都睇得好開心~~~




大囡豬都好雀躍~~~




你估 Soso 聽緊乜嘢聲?




萬花筒中夠竟有幾多個細佬 B ?




最開心嘅梗係 Soso 啦!




因為逢星期三我要去碌草地滾球,

所以我早走喇!

落堂之後,

我同阿 Sir 就去咗 "譽居" 食飯~~~
 







今晚我仲叫咗個紅豆湯丸俾阿 Sir 食 o添!




最後一堂嘅草地滾球,

唔知幾時再玩呢?

 
  • Da Da
    • Da Da
    • 2011年11月25日上午7:49
    係咁咳唔得架, 都是去睇醫生喇...
    • Double Iron Legs
      其實我都係咳咗幾日咋!呢度掛號睇家庭醫生都要等成個星期先有得睇,等到睇醫生都一係好番,一係就死咗啦!今不如自夠嚕!我又唔食到西藥,所以我寧願食中藥,雖然係慢啲!
  • 城市農夫
    "科學館入場費貴唔貴?"
    • Double Iron Legs
      科學館逢星期三免費,所以唔知道入場費係幾多!
  • Lilo
    • Lilo
    • 2011年11月25日上午12:49
    希望豬小姐們抵抗到!
    • Double Iron Legs
      佢哋無咳得好似我咁辛苦!
  • 傻妹【Annie】
    Double媽:好正呀!妳既抵抗力真係好差,食多d奇異果啦!可以減少感冒,試下無妨。
    • Double Iron Legs
      九月返到英國之後就每日色兩奇異果,直到兩三星期先停,點知一停食就即刻傷風感冒喇!咁即係點呢?唔通一年到晚都咬住個奇異果咩!況且家陣奇異果唔當造嘛!咁就會好酸架!點食?
    • 傻妹【Annie】
      Double媽:咁樣妳只能夠係奇異果唔當造既時候食橙橙啦!可能係妳之前吸收既維他命C唔夠,繼續努力會好好多,著衫都要小心呀!妳果邊會唔會一早一晚會比較冷,如果係咁樣既天氣,妳最好帶頸巾出街,一早一晚就帶埋條..
    • Double Iron Legs
      多謝 Annie, 呢邊確係早晚會凍啲!可能我上次送完兩個囡返學候,去買奶嗰陣,以為唔太冷,所以冷一冷,咁就中咗招囉!我會買橙食架喇!你自己都要小心身體呀!
  • ak
    • ak
    • 2011年11月24日下午10:08
    妳或者試下燉橙吖 , 很久以前我都試過咳很耐都唔好, 後來朋友教我燉橙食, 食咗幾次就好番了.
    • Double Iron Legs
      今日好咗好多喇!我仲搵番喺香港八珍買嘅 '冬薑'嚟止咳添!
  • EE
    • EE
    • 2011年11月24日下午7:09
    科學館啱細路多啲~
    • Double Iron Legs
      大部份都係細撈嚟玩 o架!
  • xxl
    • xxl
    • 2011年11月24日下午6:31
    一家人係好易傳染, 我有少少唔舒服都要同 Hello 隔籬, 大家分開坐, 分開食, 分開瞓. 佢有哮喘底有傷風咳就大手尾, 冇2-3 個月唔會好, 所以最怕係惹到佢.
    • Double Iron Legs
      我都想隔離自己,弊在要煮飯服侍兩個豬小姐呢!
  • C拉
    • C拉
    • 2011年11月24日下午3:59
    嘩!碟燒肉十分正呀!睇到流口水!!!
  • 靚太
    • 靚太
    • 2011年11月24日下午3:49
    咳真係好長手尾,不如你煲下鱷魚肉川貝湯啦!
    • Double Iron Legs
      我無鱷魚肉喎!我中醫朋友教我煲蘋果無花果湯,都好有效!
  • 5B媽 Biggie-Bobo-Bitsy-Bingo-Bonnie
    早排我有D咳﹐食左2日我自制個D爛鬼甘草蜜餞陳皮就好番啦﹐念X庵琵琶露開水飲都
    OK.
    • Double Iron Legs
      我沖咗檸檬蜜糖水嚟飲囉!
  • 胡李媽媽
    前嗰排...我足足咳咗個零兩個月...中西醫生都睇過...都總係唔多得...無意中去咗屈臣氏...將症狀講佢知...佢介紹咗樽咳藥水比我...就係咁用咗半樽就好番喇...跟住日日煲湯飲...冇再咳番 ^^
    • Double Iron Legs
      我自己就已經好咗好多,兩個豬小姐就剛開始!多謝你!
  • 欣欣媽媽
    我都未帶過欣欣去科學館,搵日去睇下.同埋,著多件衫,保重呀!
    • Double Iron Legs
      搵日帶欣欣去睇下 ! 多謝你!
  • 黃師奶廚藝小百科
    通常一家人都好易傳染~~你要take care~!
    • Double Iron Legs
      我自己就已經好咗好多,兩個豬小姐就剛開始!多謝你!
  • Pansy
    • Pansy
    • 2011年11月24日上午11:17
    咳真係好辛苦,早排我喉嚨痛痛地,枕住沖熱柚子蜜飲就好啲,你都試下飲啲潤喉嘢,睇下會唔會舒服啲?
    • Double Iron Legs
      我無柚子蜜喎!我沖咗檸檬蜜糖水嚟飲囉!
  • 雀后
    • 雀后
    • 2011年11月24日上午5:37
    科學館,真係好耐冇去過啦!
    • Double Iron Legs
      我哋如果唔係要同表弟妹去,我諗我哋都無乜機會去科學館喇!
  • Jo 姐姐
    咳到咁辛苦 都係睇吓醫生好啲喎 ~~ 記得要戴頸巾 小心唔好再冷親氣管呀 ~~
    • Double Iron Legs
      睇醫生都無用,呢度啲醫生唔會開藥 o架,佢只會話返歸沖檸檬蜜糖水嚟飲 o架咋!今日好咗好多嘞!多謝關心!
  • samwei
    • samwei
    • 2011年11月24日上午3:14
    科學館我都想去好耐。
    • Double Iron Legs
      十年前都常要帶大細豬小姐去科學館玩,相隔咗好多年再嚟,裡面竟然無乜點變喎!
  • Ka
    • Ka
    • 2011年11月24日上午1:33
    其實有無諗過睇西醫? 始終中醫時間長, 而且你又隔咁遠又咳得咁辛苦。
    • Double Iron Legs
      睇醫生都無用,呢度啲醫生唔會開藥 o架,佢只會話返歸沖檸檬蜜糖水嚟飲 o架咋!
    • samwei
      • samwei
      • 2011年11月24日上午3:14
      唔得都要睇, 咳得耐會有 chest infection and asthma, 有尾更長。 take care!!
    • Double Iron Legs
      多謝關心!今晚好咗好多嘞!無咳得咁密喇!
    • Ka
      • Ka
      • 2011年11月24日下午10:39
      我上次返澳門時都咳足兩個星期, 我都好抗拒睇醫生架, 諗住買咳藥水食, 食晒都唔得, 始終要睇醫生, 仲睇足兩次因為空氣唔好有病毒入侵。
      如果你係好番D就好, 否則真係睇下醫生。
    • Double Iron Legs
      我一直以來都係食中藥去醫傷風咳架!事關我唔可以食西藥,最怕嗰種'溫溫敦敦'嘅感覺!多謝關心!

沒有留言:

張貼留言