星期五, 11月 18, 2011

玩到去台灣 (十)


2011年11月18日上午2:00公開累積瀏覽 41115

今朝無尋日咁凍喇!

都有九度!

間中仲有陽光添!



2011 年 8 月 29 日 (一)~~~續


食飽就搭番 '捷運' 返酒店拎番行李,

再搭公車去機場,

點知等咗成個鐘都無啱嘅公車,

打算搭的士去機場之際,

有白牌車嚟駛埋嚟車站問我哋係咪要車!

一千新台幣,

殺喇~~~

真係感恩,

放工時間都冇乜塞車!

好險~~~

原來我哋已經係最後 Check-in 嗰幾個 !!!

櫃台即刻帶我哋去頭等做登記手續 o添!




無驚無險十點幾就飛到返香港,

由於家姐兩母子第二朝要返工,

所以就各自打道回府嘞!




阿 Sir 喺屋企樓下等我哋,

大豬小姐唔肚餓;

兩父女拎啲行李返歸。

我同細囡豬
去咗搵食!

然後邊食邊等阿 Sir ~~~




坐低已經十一點幾;

我唔想食得咁 heavy,





食粥同腸粉就最啱嘞~~~





餓咗幾日港式小食,覺得特別好味~~~
 



細囡豬話好肚餓,

咁佢就一個人咗一份豬排烏冬,

食飽飽。




返到屋企,

要執返英國嘅
行李嚕!

不過,

唔係我,

而係阿 Sir ~~~



  • 傻妹【Annie】
    Double媽:我睇完都好想好想食呀!阿sir真係一個好好先生嚟,值得讚賞。
    • Double Iron Legs
      你點呀?好掛住你呀!BTW 我幫你話佢知!
    • 傻妹【Annie】
      Double媽:其實出院後都唔係咁好,今日肚瀉添!聽日仲要去覆診,覆埋無嘢改變就咩事都叫做定咗啦!多謝妳關心。
  • Sydney
    • Sydney
    • 2011年11月19日下午9:12
    好想食腸粉加麻sauce, 點間店阿。我最miss平民小食!
    • Double Iron Legs
      我都好 miss 平民小食~~
  • Da Da
    • Da Da
    • 2011年11月19日上午7:43
    幸好趕得及...
  • Liam媽咪 sandy
    妳老公好好幫妳執行理
    • Double Iron Legs
      有佢喺度,我就可以歎世界。否則就係我服侍兩個豬小姐!
  • 爆笑80後
    Thanks for yr sharing
  • Pansy
    • Pansy
    • 2011年11月18日下午9:39
    真係好牙煙呀!好彩有呢架白牌車咋!
    • Double Iron Legs
      只不過又撞啱台灣機場大維修,又無正確指示牌,我哋淨係搵路都 o徙咗半個鐘嗱!
  • 可可貓的活板門
    阿 Sir 好MISS你地嗎?
    • Double Iron Legs
      咁就要問吓阿 Sir 喇!不過,家陣啲科技咁發達;所以佢一返到屋企就即刻開著部電腦 --- Skype 就見到我哋同傾計喇!
  • EE
    • EE
    • 2011年11月18日下午6:32
    下次搭飛機唔好咁老定呀~
    • Double Iron Legs
      其實我哋已經預早咗四、五個鐘去機場喇!只係截唔到車,又喺機場揾唔度出境嗰層啫!
  • 黃師奶廚藝小百科
    後 Check-in 嗰幾個 ?? 咁d 時間好"文"喎
    • Double Iron Legs
      Check-in 完即刻過關, 就即時有得上機,不過,我哋唔係最後上飛機嗰幾個!
  • Lilo
    • Lilo
    • 2011年11月18日下午1:31
    我以前都試過响syd返hk, 去到機場航空公司櫃位剩低1個.......... 上到機發現原來我哋係最後上機!!
    • Double Iron Legs
      係架白牌車唔知駛咗我哋去邊,又搵唔到條路去 Check-in 嗰層喎!又撞啱台灣機場大維修,又無正確指示牌,我哋淨係搵路都 o徙咗半個鐘嗱!
  • 欣欣媽媽
    好彩無塞車,如果唔係就check in 唔到呀!
    • Double Iron Legs
      係架白牌車唔知駛咗我哋去邊,又搵唔到條路去 Check-in 喎!
  • C拉
    • C拉
    • 2011年11月18日上午9:10
    我搭飛機會預早多啲時間!因為試過有一次搭內陸機送機尾!要補錢搭遲一班機!怕怕!!!
    • Double Iron Legs
      其實我哋係有預鬆咗時間,奈何等極到無啱嘅公車!
  • 雀后
    • 雀后
    • 2011年11月18日上午5:38
    趕飛機,真係心急死人啦!
    • Double Iron Legs
      其實我哋都唔識驚,仲以為仲有半個鐘先閂閘,原來已經係 Last call 喇!
  • samwei
    • samwei
    • 2011年11月18日上午3:51
    間airlines都好識做喎
    • Double Iron Legs
      中華航空又真係幾好架!
  • Jo 姐姐
    妳地真係好彩呀 如果上唔到機就麻煩喇 ~~
    • Double Iron Legs
      所以嗰一千新台幣係值得嘅!

沒有留言:

張貼留言