星期三, 11月 09, 2011

玩到去台灣 (四)


2011年11月9日上午12:00公開累積瀏覽 45019

寒冷嘅冬天正式開始喇!

香港嘅天氣都轉涼嘞~~~

事關已經立咗冬喇!


2011 年 8 月 27 日 (六)~~~ 

跟住司機大哥就車咗我哋去'黃金博物園區',
 

呢度係喺'金瓜石'範圍內!
 

仲有間派出所喺度添,
 

可以供遊客參觀嘅'太子賓館',
  

'食用金' 只係小賣部,
  


Cafe 今日精選,

  

剛食完午飯,兩個豬小姐又話要食~~~ 

  



原來大豬小姐鍾意
~ ~ ~呢套不鏽鋼飯盒咋!


  

佢根本唔
肚餓,

要出動全家先食得晒呢個豬扒飯盒!
  


再去睇吓 '黃金瀑布',
  



可惜水量不足!
 



呢豎原先係淘金之地,
 



沿途見到山



司機大哥叫我哋向山上遠眺 "無耳茶壺山",
 



1987 年關閉嘅銅礦場 

 



依山而建嘅'水湳洞' ~ ~ ~ "十三層遺址" ,
 



非常出明嘅 "水湳洞陰陽海" 簡稱 "陰陽海",
   



司機大哥好好人,

佢仲沿途介紹同解釋,


等我哋睇得非常清楚投入!

佢仲帶我哋去啲攞景位嚟影靚相添!



下次如果要再去台灣玩就一定要搵佢喇!


  • xxl
    • xxl
    • 2011年11月12日下午6:22
    一個飯盒番去兩個會唔會爭架?
    • Double Iron Legs
      唔會!因為一到咗台灣我就每人俾咗一千台幣過佢哋自由買 o野,細豬無話要呢款飯盒,所以一定唔會爭!
  • 城市農夫
    「十三層遺址」是甚麼?
    • Double Iron Legs
      其實係荒廢咗嘅礦場建築物。
  • 傻妹【Annie】
    Double媽:我都鍾意果個鐵飯盒喎!係唔係食完可以帶走個飯盒架?
    • Double Iron Legs
      價錢包埋嗰套鐵飯盒 o架!
  • TnP
    • TnP
    • 2011年11月10日上午7:43
    個飯盒好有型, 陰陽海我地都有路過呀!
    • Double Iron Legs
      呢個司機大哥帶我哋一日內去咗同介紹咗好多地方俾我哋認識 o架!
  • 胡李媽媽
    個瀑布嘅水又真係少咗D喎...
    • Double Iron Legs
      瀑布睇唔成,有啲失望!
  • 溫日繪
    好好味的豬扒飯,多謝你的分享!! ~~ '''''''''' ~~~ 我又有新的手繪漫畫發佈 , 如果得閒黎我個YAHOO BLOG 睇下 ~~~ ''''''''''
    • Double Iron Legs
      不過,嗰陣太飽喇!BTW 啲味菜都好好味!
  • Pansy
    • Pansy
    • 2011年11月9日下午8:23
    以前我係用呢種不鏽鋼飯盒帶返工,不過係長方型嘅,呢隻盒都仲見有得賣㗎!呢間太子賓館,好特別噃!
    • Double Iron Legs
      以前我兩個家姐都係用呢啲飯盒嚟帶飯架!
  • Angel
    • Angel
    • 2011年11月9日下午7:59
    唔,等我下次去九份都試下先。
    • Double Iron Legs
      行九份都真係唔捨得走!
  • EE
    • EE
    • 2011年11月9日下午7:05
    包車去玩,舒服好多!
    • Double Iron Legs
      如果自己去搭就要轉好多次車架!況且,租車都好化算!
  • Lilo
    • Lilo
    • 2011年11月9日下午6:39
    第日去台北要問你攞個司機資料, 有人介紹可靠D!
    • Double Iron Legs
      咁我咪可以同司機大哥收番佣金囉!哈哈哈哈~~~
  • bigheadmabel
    鐵盒可以拎去, 俾我都要食啦~
    • Double Iron Legs
      查實個價錢都包埋 o架喇!而且去旅行咪~ ~ ~豪啲嚕!哈哈哈哈
  • 欣欣媽媽
    豬扒飯好正呀!
    • Double Iron Legs
      其實都幾好食,不過,實在太飽!
  • C拉
    • C拉
    • 2011年11月9日上午9:19
    我好多時都係比包装吸引而買啲産品!
  • katie
    • katie
    • 2011年11月9日上午8:22
    呢到風景好靚好特別
    • Double Iron Legs
      呢啲景點都係司機大哥帶我哋去架!我哋只識九份咋!
  • Da Da
    • Da Da
    • 2011年11月9日上午7:52
    這裡風景幾靚....
  • MOONmoon 如月
    你俾啲資料我,等我有機會去嘅時候可以搵佢噃!
    你今次去幾好天咁,我上次去台灣五日落足五日雨呢!
    • Double Iron Legs
      你幾時再去台灣?我要阿 Sir 放假先可以搵番張卡片出嚟先得!我哋都算好彩,其實嗰段時間係打緊風架!頭三日都有間歇性落雨嘅!
    • MOONmoon 如月
      唔急呀,我想攞啲資料,需要時唔使周圍搵,有人試過應該穏陣嘛!
    • Double Iron Legs
      我都要阿 Sir 揾搵啲卡片,唔記得放咗喺邊!
  • Jo 姐姐
    咦 我以前係用呢種不鏽鋼飯盒帶飯返工架 好耐都無見過喇 :P
    • Double Iron Legs
      大豬小姐對呢個不鏽鋼飯盒就好有興趣!
  • 雀后
    • 雀后
    • 2011年11月9日上午5:46
    我都鐘意個鐵盒呀!
    • Double Iron Legs
      大豬小姐係俾面個不鏽鋼飯盒同塊布咋!
  • samwei
    • samwei
    • 2011年11月9日上午3:54
    個不鏽鋼飯盒係咪可據為己有?
    • Double Iron Legs
      係呀!不鏽鋼飯盒同塊布都可以拎走 o架!
    • 噢!地利 Oh!tria
      可以拎走,唔肚餓我都買.
    • Double Iron Legs
      我哋就係見好多人攞住個飯盒喺 Cafe 度走出嚟 !

沒有留言:

張貼留言