星期四, 5月 12, 2011

排骨燒肉炆南瓜


2011年5月12日上午12:02公開累積瀏覽 13217


早日食剩啲燒肉,
可以用嚟同排骨炆南瓜。
今次用咗柱侯醬同韓式麵豉醬!



材料 : -

排骨 1 lb  燒肉 適量   南瓜 (切塊)  1 個

調味料:

韓式麵豉醬   2 湯匙

侯柱醬           2 湯匙

鹽                   3/4 茶匙

蠔油               2 湯匙

冰糖               1 角



做法:

排骨氽水, 瀝乾水份

燒熱鐵鍋, 下少許油,

加入排骨 & 燒肉兜炒

加入調味料, 適量水份, 上蓋, 煮至滚,

較最细火, 炆煮至諗,

將南瓜加入, 再炆至南瓜熟及腍即成。




同場加影:

嚇人大紅花

有冇人知呢朵花叫做乜?




好大嘅大紅色花?

呢朵花全盛期好似湯碗咁大㗎!

我覺得佢好得人驚!




個花蕾都大過人!

大過 Baby 嘅拳頭!

花蕾表面有啲硬毛㗎!

好棘手㗎!

總之,

我唔鍾意見到佢!

恐怖!

  • 傻妹【Annie】
    Double iron legs
    聽妳講完諗諗下都驚喎...其實佢叫做咩名呀...係唔係搞清楚咗...佢係唔係罌粟花呀???...係罌粟花就唔好留抵佢啦...一於快手做抵佢呀
    • Double Iron Legs
      我打算叫阿 Sir (老公) 做抵佢!
  • 欣欣媽媽
    好正呀!
  • Pandos - 喺Krakow
    食人花?
    • Double Iron Legs
      好似唔覺意掂到佢個花芯;
      就會俾佢食咗落肚咁!
      係咪好有想像力呢!
  • CheungVicky
    你咁撹笑,你睇得Tv多呀!朵花會吞左你落肚
    • Double Iron Legs
      細豬都係咁講!佢話呢種花大得好嚇人!超恐怖!
  • 靚太
    • 靚太
    • 2011年5月12日下午5:08
    朵花比你形容到好得人驚咁!
    • Double Iron Legs
      唔知點解? 我見到呢朵花之後個心就好驚好唔舒服! 可能我心目中嘅花係唔應該咁超大! 好似唔確意掂到佢個花芯; 就會俾佢食咗落肚咁! 係咪好有想像力呢!
  • MOONmoon 如月
    你朶花真係好似童話故事中嘅食人花
    • Double Iron Legs
      好似唔覺意掂到佢個花芯;
      就會俾佢食咗落肚咁!
      係咪好有想像力呢!
  • 雀后
    • 雀后
    • 2011年5月12日下午4:40
    正~混醬呀!
    • Double Iron Legs
      平時我只用韓式麵豉醬煮南瓜,咁我想攪攪新意思,所以就整咗個混醬出嚟!效果唔錯!
  • 黃師奶廚藝小百科
    哈~你形容到朵花好恐怖喎
    • Double Iron Legs
      好似唔覺意掂到佢個花芯;
      就會俾佢食咗落肚咁!
      係咪好有想像力呢!
  • EE
    • EE
    • 2011年5月12日上午11:11
    點解會驚朶花架
    南瓜炆排骨好夾架!
    • Double Iron Legs
      唔知點解? 我見到呢朵花之後個心就好驚好唔舒服! 可能我心目中嘅花係唔應該咁超大! 好似唔確意掂到佢個花芯; 就會俾佢食咗落肚咁! 係咪好有想像力呢!
  • Lilo
    • Lilo
    • 2011年5月12日上午9:34
    柱侯醬同埋麵鼓醬混咗醬都得, 叻叻
  • 肥姨
    • 肥姨
    • 2011年5月12日上午8:50
    我好鍾意食南瓜, 屋企成日都會有南瓜係度
  • TnP
    • TnP
    • 2011年5月12日上午8:37
    我今晚都係食南瓜呀!
  • Pansy
    • Pansy
    • 2011年5月12日上午8:31
    你識得韓式麵豉醬同柱侯醬2溝,犀利呀!
    棵花唔知係 poppy 定係虞美人,2個樣都好似喎!如過係虞美人,做低佢好可惜呀!
    • Double Iron Legs
      平時我只用韓式麵豉醬煮南瓜,咁我想攪攪新意思,所以就整咗個混醬出嚟!效果唔錯! 咁就要等阿 Sir (老公) 過到嚟再睇吓點啦!
  • Flora
    • Flora
    • 2011年5月12日上午5:54
    早晨! 罌粟花好靚喎!
    • Double Iron Legs
      我好怕啲花咁大朵!一啲美感都無!
  • Pandora 香傭講法文
    罌粟花幾靚吖!
    • Double Iron Legs
      我覺得佢好得人驚 & 恐怖! !
  • samwei
    • samwei
    • 2011年5月12日上午3:33
    this is poppy. poppy seeds 可食用
    • Double Iron Legs
      poppy = 罌粟?嘩!咁真係要剷走佢喎!
  • 何媽
    • 何媽
    • 2011年5月12日上午1:22
    我在花園都見過這植物, 但吾見有花, D 棘整到手好痛! 好似有D"麻庳", 要帯手套!!
    • Double Iron Legs
      我打算叫阿 Sir (老公) 做抵佢!

沒有留言:

張貼留言