星期一, 5月 09, 2011

唔係..........


2011年5月9日上午12:51公開累積瀏覽 8219
 
星期日香港係母親節;
但係英國唔係。
我照樣同大家講一聲 : -

" HAPPY MOTHER'S DAY ! "

所以我依然繼續喺屋企整包........






今次整咗 " 咸牛肉包 "。




有腦友記問過我,

粟米吞拿魚包餡料嘅份量是如何?

其實份量我都係隨心㗎咋!


即是如下材料:-

鹽水吞拿魚一罐     粟米    適量

(瀝乾鹽水)               蛋黃醬    六湯匙


然後將所有材料攪拌均勻,


即成。





出爐嘅 " 粟米吞拿魚包 "

同場加製 : 






自製燒肉





都有好耐無整過燒肉,




大細豬小姐都話


今次
好脆,

夠晒味!

唔........咁留一半嚟炆南瓜喇.........

差啲俾人 o虛~~~~


  • Sophia
    • Sophia
    • 2012年5月11日上午10:53
    每個人都有一份正職收入,為別人賺錢圖溫飽,
    再做10年薪水還是很薄,你我一輩子都不會甘願如此!
    經營一份屬於自己的事業"兼職 在家工作創業系統",
    ★幫自己增加額外收入,免費體驗>>>http://bit.ly/JlMCim
    為..
    • Da Da
      • Da Da
      • 2011年5月13日下午11:40
      見到你的包就想起我很久沒有整包了...
      • Double Iron Legs
        等你搬定咗同多啲休息之後先再開番工喇!
    • Lilo
      • Lilo
      • 2011年5月12日上午9:42
      粟米包我好鍾意架
      脆皮燒肉好正呀  以前响syd 有wall oven 時都焗過燒腩仔
    • Ka
      • Ka
      • 2011年5月11日上午5:17
      其實整燒肉難唔難? 我試過用李錦記"差"燒醬整"差"燒但徹底失敗
      • Double Iron Legs
        其實你可以上網搵資料! 例如:" T&P " 佢係大師傅嚟㗎!
    • Ka
      • Ka
      • 2011年5月10日下午11:03
      你好, 想問一下整左既面包可以放幾耐? 其實難唔難整? 我都想食燒肉, 可惜我另一半唔多鍾意, 我自己一個人好難預份量
      • Double Iron Legs
        多謝到訪! 因為英國比較乾燥, 所以 包包 唔需要 放係密封嘅盒內!通常放一星期都無問題嘅!
        你可以盡量買一塊細嘅豬腩肉;食唔晒~~就可以留番嚟炆第二啲餸嘅!亦可第二日番焗,但一定要睇火!
    • EE
      • EE
      • 2011年5月10日上午10:30
      好豐富呀!
      唔知香港點解會跟美國的母親節!
      • Double Iron Legs
        原來香港跟咗美國嘅母親節!
    • xxl
      • xxl
      • 2011年5月10日上午8:07
      清邁個唐人街係得個廟, 同2,3間士多仔 咁. 仲要 冇 乜特別唐人 嘢 賣. 好把鬼. 去過一次就失望到以後都唔想去. 係一般超市d唐人貨可能仲多過 佢 .
      • Double Iron Legs
        原來如此!咁外國超市呢?清邁會唔會有外國入口嘅超市會有得賣呢?盡吓人事啦!
    • xxl
      • xxl
      • 2011年5月9日下午11:41
      唔敢俾 Hello 見到你d包包呀! Hello 想食咸牛肉, 同 佢 周圍 搵緊.
      • Double Iron Legs
        你嗰邊有無唐人超市?唐人超市有無呢?
    • 可可貓的活板門
      吞那魚包包!!!
    • 欣欣媽媽
      包和燒肉非常正呀!
      • Double Iron Legs
        多謝!工多藝熟!整多幾次就好食㗎喇!
    • 雀后
      • 雀后
      • 2011年5月9日下午8:41
      燒肉,撻舊食先得!
    • CheungVicky
      好靚呀舊燒肉!好犀利呀你!
      • Double Iron Legs
        多謝!工多藝熟!整多幾次就好食㗎喇!
    • 黃師奶廚藝小百科
      我以為全世界都係嗰日mother day tim~!
    • Pansy
      • Pansy
      • 2011年5月9日下午4:47
      包同燒肉都好正呀!
      • Double Iron Legs
        多謝!工多藝熟!整多幾次就好食㗎喇!
    • 傻妹【Annie】
      Double iron legs
      妳真係好犀利呀!識得煮咁多嘢呀!睇到我流晒口水
      • Double Iron Legs
        我一啲都唔犀利呀 ! 識得煮嘅嘢唔多 ! 我只係邊學邊煮咋!
    • bigheadmabel
      我知呀, 英國既母親節係3月份丫嘛, 尋日咁啱同教會組員傾開, 佢曾經係英國住過一年咪知囉~
      • Double Iron Legs
        係呀!英國嘅母親節係喺3月份㗎!
    • Angel
      • Angel
      • 2011年5月9日上午7:25
      燒肉好味,但我整得個皮好咸 。
      • Double Iron Legs
        如果唔醃超過五個鐘就唔會好咸喎!
    • Flora
      • Flora
      • 2011年5月9日上午7:11
      早晨!我最鍾意吞那魚包包!
    • samwei
      • samwei
      • 2011年5月9日上午3:29
      Saturday 我都係做tuna and sweetcorn 包呀。
      • Double Iron Legs
        咦!又會咁啱嘅? 唔通...............心靈相通~~

    沒有留言:

    張貼留言