星期一, 5月 02, 2011

換咗嘞!


2011年5月2日上午12:55公開累積瀏覽 8819
 
今日要拎番個燒烤爐去 Morrirsons 度更換。

咁就先同大細女豬 o係麥記食咗 Lunch 先,

(唉!呢排唔知點解成日都去麥記,

唔通仲咗佢哋啲蠱!)




大細女豬食 Chicken Legend,




我嘅 Quarter Pounder 。



食完 Lunch 就即刻去攪掂個燒烤爐先,

因為星期日呢度啲超市休四點!

大女豬諗住 o係 Morrirsons 影埋證件相,

點知架機 Out of Order!

唯有又要揸去 Sainsbury's 睇吓有冇得影啦,

真好彩!

佢哋架相機冇壞到!

咁佢哋兩個就玩影相,

我就喺超市嗰邊埋 o野兼游盪!




返到屋企就叫兩位小姐 "拿拿臨" 砌好個燒烤爐先!



唔!

個燒烤爐都幾靚仔!


揾日同佢開光先!


  • xxl
    • xxl
    • 2011年5月3日下午3:29
    我去麥叔叔到, 只食雙層魚柳包.
    • Double Iron Legs
      以前我都淨係食魚柳包,依家就愛食 Quater Pounder!
  • emily
    • emily
    • 2011年5月3日上午7:02
    其實喺呢度真係無乜好擇,除佐麥當當平靚正外,真係話叫做品質有保證囉!嘻嘻....個爐砌得好靚仔吓喎、到時同佢剪彩~~記得遇埋我喎.....哈哈
    • Double Iron Legs
      大女豬五月十八號開始第一年高考,或者等阿 Sir (老公) 返過嚟先啦!
  • Liam媽咪 sandy
    喱排日日都好天就快 d 好好洗到佢盡
    • Double Iron Legs
      但係溫度都係唔高呢!大女豬五月十八號開始第一年高考,或者等阿 Sir (老公) 返過嚟先啦!
  • Manyuk
    • Manyuk
    • 2011年5月2日下午9:08
    hi  . 我天天食當勞 ,但我會走汁走青椒,吳食薯條 ,飲大 橙汁 ,便吳熱氣 ,里到低食呀 .有新爐 ,燒烤正啦
  • 欣欣媽媽
    好呀!等你.
  • 心雨
    • 心雨
    • 2011年5月2日下午5:34
    午安﹗Double iron legs,請問﹕妳有facebook嗎 ﹖有就請加我啦﹗謝謝﹗祝妳﹕假日愉快﹗我的電郵電址是﹕ wichor01@yahoo.com.hk   
    • Double Iron Legs
      唔好意思!我冇 Facebook A/C 㗎!
  • 黃師奶廚藝小百科
    屋企有花園~~一家人可以bbq吓好開心呢~!
    • Double Iron Legs
      喺屋企花園BBQ,就最方便!
  • Pandora 香傭講法文
    woo, nice gift!
  • Pansy
    • Pansy
    • 2011年5月2日下午1:42
    老伴話,HK嘅麥記包越來越細個啦!
    有2個女真係好,好多嘢可以1齊做。
    • Double Iron Legs
      兩個女豬都好肯一齊玩同做 o野㗎!
  • Angel
    • Angel
    • 2011年5月2日上午10:51
    麥記我樓下有間,所以成日都幫襯。
    • Double Iron Legs
      如果喺香港, 咁我又未必會成日幫襯佢喎!
  • 欣欣媽媽
    等大女考完試係唔係即刻燒呀?
    • Double Iron Legs
      或者等阿 Sir (老公) 過嚟先啦!
  • katie
    • katie
    • 2011年5月2日上午10:22
    在家花園 BBQ 享受家庭樂 好開心呀
    • Double Iron Legs
      多謝到訪! 喺屋企花園BBQ,就最方便!
  • 雀后
    • 雀后
    • 2011年5月2日上午7:32
    幾時有得燒嘢食呀!
    • Double Iron Legs
      呢排可能唔會燒住喇!大女豬五月十八號開始第一年高考,而且天氣又涼涼地,或者等阿 Sir 過嚟先啦!
  • TnP
    • TnP
    • 2011年5月2日上午7:08
    快啲買支火槍透火啦!
    • Double Iron Legs
      係喎!要提阿 Sir (老公) 幫我買支火槍過嚟先! 唔該晒師傅!
  • Flora
    • Flora
    • 2011年5月2日上午5:49
    早晨!我两個女都好鍾意食麥記!
    • Double Iron Legs
      後生就一定鍾意啦!喺呢度冇得揀我就............
  • 笨啦啦
    好想燒野食呀 不過香港而家勁多蚊呀
    • Double Iron Legs
      依邊未來兩日又涼番好多,寒寒地!又唔係好適合BBQ呀!等熱番啲先啦!
  • Almaly 卡樂B媽咪
    麥記:我老公係超级FANS,話係呢度無乜野係咁既價錢食得你飽飽,而且QC一流,間間水準90%以上一樣,有乜唔LIKE一投訴就新鲜整過比你。 [我就普普通通,但週不時無得揀之下都要陪住食埋一份]
    • Double Iron Legs
      其實我哋呢啲身在外地嘅,都係冇乜好食。 麥記都係一個唔錯嘅選擇嚟㗎!佢算有保證㗎喇!食物水準都keep 得幾好!有得免費泊車,又快趣! 如果喺香港, 咁我又未必會成日幫襯佢喎!
  • EE
    • EE
    • 2011年5月2日上午1:47
    快D同佢開齋啦!
  • 傻妹【Annie】
    Double iron legs
    今日我第一喎..真係幾難得喎..個爐真係幾靚仔..幾時開光先
    • Double Iron Legs
      你最叻! 我諗要等大細女豬得閒/放假先可以同佢開光!甚至可能要等阿 Sir (老公)返到嚟先有得開齋嘮!

沒有留言:

張貼留言