星期四, 5月 26, 2011

整車..........


2011年5月26日上午12:03公開累積瀏覽 8018
 
我㗎錢七其實幾個月前已經有啲唔妥;

但仲可以用得!
不過,
最慘就係無咗冷氣!

咁趁阿 Sir 返咗嚟咪去整吓佢囉!
由於仲喺保養期內;
咁就一鎊都唔使俾喇!




但係就由朝早等到四點!
等到頸都長埋!

事關維修期間就再無車揸喇!

咁我哋兩個就諗住行去最近嘅 Cafe 度食個靚早餐喇;

點知行咗一個鐘,
(又寒又大風!)

先有一間 Subway;
但無得堂食!

咁咪唯有外賣喇!



然後行去不遠處嘅 Waitrose 買凍飲;

見有壽司賣;

我又心思思咁買咗一份六鎊裝嘅!

雖然凍冰冰又無乜味!

都要梗咗佢!

無謂浪費!

鬼叫自己好想食咩!


跟住就坐喺 Waitrose 嘅長凳到用 9 秒 9 梗晒份早餐!
然後我哋又行返去 Toyota;

希望㗎車有得拎番喇!

十二點幾返到去 ; 
知到件零件要兩點返到!

即係仲要等多三個幾鐘!

咁都要等㗎喇;
聽日又唔得閒再嚟!

來回行咗兩個鐘;

行到鬼 C 咁累!
抖咗個鐘,
就去附近嘅 Pub 度食個 Late Lunch!




我同阿 Sir 食完呢碟芝士辣牛肉紅腰豆配粟米片,

已經飽晒!



呢個意大利薄餅就留番俾細豬小姐做聽日晚餐!

三點半再番到 Toyota;

然後再等多一個骨,

先攞番㗎錢七揸番屋企!

攪咗一日!

好彩終於都攪掂架車;

因為下星期日去遠地方玩嘛!

  • Angel
    • Angel
    • 2011年5月28日下午4:48
    一個人實悶到嘔。
    • Double Iron Legs
      如果得我自己嘅話;就一定要車行嚟收車㗎喇!
  • Pansy
    • Pansy
    • 2011年5月27日下午11:34
    係就係等得耐啲,還好有阿 Sir,他他條條拍吓拖都唔錯吖!
    • Double Iron Legs
      其實有阿 SIR 喺我身邊,就無有怕! 仲有得拖手仔!
  • taotao223
    total "等" 左幾多粒鐘 ?
  • Jo 姐姐
    好彩有阿SIR做伴 可以去拍拖  
    • Double Iron Legs
      其實有阿 SIR 喺我身邊,就無有怕! 仲有得拖手仔!
  • 可可貓的活板門
    NACHOES.....YUMMY
  • Pandos - 喺Krakow
    亞sir嚟咗仲有時間update blog嘅?!
    • Double Iron Legs
      日頭出街!臨瞓前趕做功課 ( Update Blog ) !
  • 靚太
    • 靚太
    • 2011年5月26日下午5:05
    好彩有人倍咋,唔係實悶C!
  • 黃師奶廚藝小百科
    等到4點~嘩~咁咪好悶囉~咁多個鐘~!
  • Connie
    • Connie
    • 2011年5月26日下午3:30
    我最驚整車架,正式等唔知要幾耐。走人又唔知點番轉頭,真係會行到腳軟架。我次次都係帶本Bible坐喺office等佢幾粒鐘囉。
    • Double Iron Legs
      不過,今次由九到點等四點! 坐都唔坐到咁耐!
  • 欣欣媽媽
    嘩!有無攪錯,攪足一日, 好彩你阿sir陪你, 如果唔係好悶呀!
  • 絕代《方華》
    嘩, 咩咁嘅服務態度架, 你去整車, 最最基本,佢地都應該要搵個司機, 接送你地來回去你指定嘅地方 ~
  • Flora
    • Flora
    • 2011年5月26日上午7:23
    早晨呀!芝士辣牛肉都唔錯喎!
  • C拉
    • C拉
    • 2011年5月26日上午7:14
    我呢边去 Toyota 整車,可以book定佢哋,用公司車,車我哋返屋企或者去商場行街街
    • Double Iron Legs
      呢度只有收同送車服務咋! Toyota 附近方圓百里都無商場㗎!
  • Ka
    • Ka
    • 2011年5月26日上午6:40
    我男友架車到期保養唔洗自己渣去車房。佢地有人上門pick up。但個一日都係無車用囉。
    • Double Iron Legs
      如果等佢哋嚟收車! 要等到下星期! 但係下星期我哋要出城嘛! 無冷氣又點得呢!
  • TnP
    • TnP
    • 2011年5月26日上午6:29
    通常我地會揾定幫手車我地返屋企先, 整好先返去攞車!
    • Double Iron Legs
      往時只需要 2-3 小時去整㗎咋! 可能今次要換零件喇! 所以我哋失咗預算!
  • Da Da
    • Da Da
    • 2011年5月26日上午4:50
    在這裡什麼都要等....
  • samwei
    • samwei
    • 2011年5月26日上午3:31
    同亞sir行左一日食左一日都唔錯啦, 有個伴無咁悶。
  • Mrs. Tin Tin
    can Toyota lend you a car while they do maintenance? In France, they do.
    • Double Iron Legs
      只整一日;呢度係無得借!

沒有留言:

張貼留言